quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef MamsX het volgende:
Mensen de zara red is zo fijn.. ik heb hem ook en hij is heerlijk
Gaat die nu wel of niet meer op rijs nu simon wel reist?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hoe krijg je het voor elkaar zo vlak na elkaar![]()
ach ja den haag he, daar hebben ze meer last van rijgers![]()
ik wil misschien wel die zara red ook proberen. Vind het wel een erg mooie doek eigk
en ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de soorten doeken enzo, apart proberen kan vast geen kwaad. en als ik half december mag dan kan zara mee naar center parcs![]()
Zou ik echt supervinden!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuente, het maakt mij niets uitVoorlopig zijn er nog niet zoveel aanmeldingen dus mag je wmb gewoon op de lijst erbij
Als het echt een hele lange lijst wordt, dan zien we wel weer
Ik lees nu pas dat Simon toch ook nog langskomt!! Wat lief en leuk van de anonieme lurker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Even in willekeurige volgorde (en tevens als up! bedoeld)
De volgende mensen hebben zich al aangemeld voor een kennismaking met Zara:
oeke
miss_sly
Kersjes
Fuente
huuphuup
LovelyLady
Klopt dit zo en zijn er eventueel nog meer mensen met interesse?
het was ook heel gezelligquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef Macka66 het volgende:
Klinkt heel gezellig simmu! Daarvoor wil ik best nog wel een dagje wachten
Oh tuurlijk ja, sorry, daar heb ik helemaal niet naar gekeken!! Nee hoor, dan is t prima zo!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Sorry Poppedein, dan heb ik Simon en Zara tegelijkertijd hier en dat lijkt me een beetje zonde
Ik zou eventueel nog wel graag in de rij voor Simon willen aansluiten, maar pas na november, want zonder kleine heb ik er niet zo veel aan. Wellicht is het dus niet handig als ik aansluit, maar moet ik gewoon kijken of ik wat anders kan regelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schema voor Simon is als volgt:
1. De_Taartjesfee 13 augustus - 20 augustus
2. Estrys 21 augustus - 28 augustus
3. Texelonia 29 augustus - 5 september
4. Innepin 7 september - 14 september
5. Lovely_Lady 15 september - 22 september
6. Chan 23 september - 30 september
7. Huuphuup 1 oktober - 8 oktober
8. Kersjes 9 oktober - 16 oktober
9. Poppedein 17 oktober - 24 oktober
wmb kunnen daar nog wel wat mensen bij, als ze willen
Forum Opties | |