True thatquote:Last but not least, zelf heb ik ook last van die kutbeesten in mijn tuin, hetgeen niet de schuld van die beesten is maar van de domme baasjes die wel een huisdier willen maar hem wel naar buiten schopt omdat een kattenbak stinkt.
Tja, domme reactie , je kiest zelf voor wonen in de stad. Ik kies er niet voor om katten in mijn tuin te hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef raptorix het volgende:
Ik heb enorm last van auto's in de stad, nu las ik dat er zogenaamde pollers zijn, waarmee je auto's kan tegen houden: [ afbeelding ] weet iemand of deze schadelijk zijn? En weet iemand wie ze schuld het is als iemand tegen mijn poller aan knalt?
tja domme reactie, je kiest zelf voor wonen in de stad met buren met katten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tja, domme reactie , je kiest zelf voor wonen in de stad. Ik kies er niet voor om katten in mijn tuin te hebben.
Echt wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tja, domme reactie , je kiest zelf voor wonen in de stad. Ik kies er niet voor om katten in mijn tuin te hebben.
Alsof het vanzelfsprekend is dat jij de katten van de buurt in jouw tuin maar voor lief moet nemen. Kom nou, die beesten horen gewoon binnen. Denk je dat die kat binnen niet gelukkig kan zijn bij jou? Nou, dan neem je toch géén kat. Tres simple.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tja domme reactie, je kiest zelf voor wonen in de stad met buren met katten.
OH....dus iedereen met een tuin moet maar gestraft worden door paupers met een kat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Echt wel.
Je had ook een appartement kunnen kopen/huren.
Om het even in het rare te betrekken, jij zegt dat jij papa bent dus als volgt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tja domme reactie, je kiest zelf voor wonen in de stad met buren met katten.
Je had van te voren kunnen weten dat er mensen in het rijtje wonen die katten hebben, dus dat ook buiten kunnen rond scharrelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
OH....dus iedereen met een tuin moet maar gestraft worden door paupers met een kat?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
OH....dus iedereen met een tuin moet maar gestraft worden door paupers met een kat?
[..]
Om het even in het rare te betrekken, jij zegt dat jij papa bent dus als volgt.
Stel nou dat je kind wordt misbruikt door een pedo die bij je in de buurt woont, is het dan ook je eigen schuld? Immers, je bent daar zelf gaan wonen.
Vervang kind door tuin en pedo door kat, :B
Ja nou is het ineens heel anders , precies wat ik dacht. De vergelijking is heel cru ja, maar het principe is hetzelfde.quote:
Da's de fucking omgekeerde wereld. Je gaat in een grote stad wonen en dan moet je het maar voor lief nemen dat je fiets gejat wordt, je vriendin verkacht wordt en er katten in je tuin rondstruinen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je had van te voren kunnen weten dat er mensen in het rijtje wonen die katten hebben, dus dat ook buiten kunnen rond scharrelen.
Ik niet.quote:Heb jij een hond toevallig?
In heel Nederland rijden auto's, daarnaast hou ik me katten binnnen, mag ik dus jouw auto kapot slaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als ik de benzine en olie van mijn auto in jouw achtertuin dump dan mag dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
In heel Nederland rijden auto's, daarnaast hou ik me katten binnnen, mag ik dus jouw auto kapot slaan?
Nee erger, je dumpt die bende rechstreeks in me luchtwegen, stink aso, je gaat maar lekker electrisch rijden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als ik de benzine en olie van mijn auto in jouw achtertuin dump dan mag dat.
Dus je gaat de discussie waar het oorspronkelijk om ging nu maar zo draaien dat het mijn schuld isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee erger, je dumpt die bende rechstreeks in me luchtwegen, stink aso, je gaat maar lekker electrisch rijden.
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef DS4 het volgende:
Mijn god, er loopt een kat door mijn tuin! Nu ben ik getraumatiseerd natuurlijk...![]()
Kan iemand mij even uitleggen wat het probleem is van katten die door je tuin lopen? Ik heb meer last van duiven, die schijten immers op mijn auto (en alle andere vogels ook).
Tuin is buiten. Buiten is waar beestjes komen. Als je niet tegen beestjes op je grond kan moet je geen tuin nemen.
Waarom? Het is niet schadelijk voor beestjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik zou er werk van maken als ik zo'n apparaat in mijn omgeving zag.
Je zult echter een kat hebben en het ding staat pal op je huis in de tuin van de buren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet schadelijk voor beestjes.
Ja maar, ja maar,....duiven vliegen in het luchtruim, dan moet je je auto daar niet onder parkeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef DS4 het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat het probleem is van katten die door je tuin lopen? Ik heb meer last van duiven, die schijten immers op mijn auto (en alle andere vogels ook).
Dat is hier wel het geval. Zeker gezien het feit dat er hier zo'n vijf a zes gezinnen wonen met die kutbeesten die allemaal mijn mooie grindgedeelte als kattenbak gebruiken. Nu gaan ze zelf maar de last ervan ondervinden. Daarnaast vinden ze dat ding niet want ik zet hem gewoon in mijn schuur!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult echter een kat hebben en het ding staat pal op je huis in de tuin van de buren.
Ik zeg dat ik daar meer last van heb. Een constatering. Maar je ziet mij er hier niet over janken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja maar, ja maar,....duiven vliegen in het luchtruim, dan moet je je auto daar niet onder parkeren.
Je vind het zelf een enorm probleem, maar je kan het niet onder woorden brengen?quote:Over de problemen van katten in de tuin ben je niet bekend? Ik zeg, doe eens googelen.
Je kan een hek zetten ja. Mag ook van mij.quote:Duiven zijn ook kutbeesten maar ja, daar kun je niets aan doen (tenzij je ze naar benden wilt schieten) katten in mijn tuin daar kan ik wel wat aan doen.
Apparaat is illegaal. Dat je het maar weet.quote:Nu kies ik voor de 'diervriendelijke' oplossing door zo'n apparaat te plaatsen.
Gif in je tuin om de kat van de buren om te leggen mag ook niet. Net zo goed als dat jij in je tuin ook niet de buurman om mag leggen onder het mom "het is mijn tuin dus ik mag alles".quote:Ik kan ook kiezen voor gif in mijn tuin, immers mijn tuin, ik mag ermee doen wat ik wil. Maar zo ben ik niet.
Dat lijkt me in overleg met de buren wel op te lossen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult echter een kat hebben en het ding staat pal op je huis in de tuin van de buren.
Nee maar dat gif is natuurlijk tegen het onkruidquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef DS4 het volgende:
Gif in je tuin om de kat van de buren om te leggen mag ook niet. Net zo goed als dat jij in je tuin ook niet de buurman om mag leggen onder het mom "het is mijn tuin dus ik mag alles".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |