tuurlijk moet je je rekeningen optyd betalen doe ik zelf ook maar zij heeft een eigen bedrijf wat dus niet zo lekker meer liep en de huur betalen vond zij belangrijker...wat ook zo isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
OF NEE!!!! IK HEB EEN BETER IDEE!!!!
Betaal je rekeningen op tijd...
Bel NUON?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef hellen31 het volgende:
[..]
maar kan er gewoon niet een normaal antwoord gegeven worden???
Euh, dat is in deel 1 ook al gegeven, dus waarom nou dit topic?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef hellen31 het volgende:
[..]
tuurlijk moet je je rekeningen optyd betalen doe ik zelf ook maar zij heeft een eigen bedrijf wat dus niet zo lekker meer liep en de huur betalen vond zij belangrijker...wat ook zo is
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef hellen31 het volgende:
[..]
Hele topic stond vol met normale antwoorden, laat je vriendin dat maar eens doorlezen en doen wat er gezegd wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef hellen31 het volgende:
[..]
tuurlijk moet je je rekeningen optyd betalen doe ik zelf ook maar zij heeft een eigen bedrijf wat dus niet zo lekker meer liep en de huur betalen vond zij belangrijker...wat ook zo is
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef hellen31 het volgende:
[..]
naja normale antwoorden ik weet niet wat jij onder normaal verstaat maar dat je abortus moet plegen dat soort crap of in je toekomst kijken ik weet het niet hoor maar de vraag van haar was toch wel duidelijk....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Hele topic stond vol met normale antwoorden, laat je vriendin dat maar eens doorlezen en doen wat er gezegd wordt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Laat die baby van je rondkruipen in een radje om zo zelf je stroom op te wekken. Pauper.
EN HET ANTWOORD WAS OOK HEEL DUIDELIJK.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef hellen31 het volgende:
[..]
naja normale antwoorden ik weet niet wat jij onder normaal verstaat maar dat je abortus moet plegen dat soort crap of in je toekomst kijken ik weet het niet hoor maar de vraag van haar was toch wel duidelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |