het ging er over dat ze vroeg of je kan worden afgesloten van stroom als je een baby hebt....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:31 schreef hellen31 het volgende:
ik neem het op voor een vriendin van me vandaar dat ik niet met oplossingen kwam ze belde me om te zeggen hoe er gereageerd werd vandaar....
is het niet gewoon handiger om de baby weg te doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:32 schreef hellen31 het volgende:
[..]
het ging er over dat ze vroeg of je kan worden afgesloten van stroom als je een baby hebt....
Ja dat kan, vooral als het life-support is. Gewoon afsluiten dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:32 schreef hellen31 het volgende:
[..]
het ging er over dat ze vroeg of je kan worden afgesloten van stroom als je een baby hebt....
Mocro'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:32 schreef CoolGuy het volgende:dus omdat je vriendin je belde om te zeggen dat er een paar volslagen onbekenden op een internetforum niet liev tegen d'r waren kwam jij even mee rondschoppen?
"Hoezo wil je mij niet aannemen om je toko te verbouwen? Je neemt me godverdomme aan en anders kom ik je toko verbouwen!"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
In een van de laatste posts van het vorige topic, schreef TO dat ze haar man niet kan laten bellen naar het energiebedrijf. Dit omdat hij nogal bot uit de hoek kan komen en dit soort gesprekken niet "netjes" af kan handelen (misschien niet letterlijk de strekking van het bericht, maar daar kwam het op neer).
Hoe kan hij dan in Godsnaam een eigen bedrijf hebben?
Nou ja, dat bedrijf is blijkbaar niet echt gezond..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
In een van de laatste posts van het vorige topic, schreef TO dat ze haar man niet kan laten bellen naar het energiebedrijf. Dit omdat hij nogal bot uit de hoek kan komen en dit soort gesprekken niet "netjes" af kan handelen (misschien niet letterlijk de strekking van het bericht, maar daar kwam het op neer).
Ja, precies.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef beelz het volgende:
[..]
"Hoezo wil je mij niet aannemen om je toko te verbouwen? Je neemt me godverdomme aan en anders kom ik je toko verbouwen!"
Mjah, het is een manier
Dat dus (ook).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedrijf is blijkbaar niet echt gezond..
Maar goed, als ik dat dan allemaal zo lees, dan denk ik dat er wel wat meer aan de hand is dan 'gewoon even' 1500 euro schuld.
Dat legde ze ook uit toch? Zij deed de communicatie en administratie, en hij het fysieke werk? An-sich niks mis mee qua verdeling, en dit soort gesprekken met een Incasso club of Nuon vergen enig tact en geduld, hij is waarschijnlijk handiger met een hamer oid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
als hij handig is met een hamer, dan is hij dat vast ook met een honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat legde ze ook uit toch? Zij deed de communicatie en administratie, en hij het fysieke werk? An-sich niks mis mee qua verdeling, en dit soort gesprekken met een Incasso club of Nuon vergen enig tact en geduld, hij is waarschijnlijk handiger met een hamer oid.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:40 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, precies.![]()
Ik kan er niets aan doen, maar ik krijg een beeld in mijn hoofd van dat bedrijf en de werknemers.
Ja, OK, maar hij kan haar toch niet voor IEDER gesprek inschakelen? Dat zou betekenen dat hij bijvoorbeeld op een job ter plaatse zijn vrouw moet bellen als er een gesprek gevoerd moet (gaan) worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat legde ze ook uit toch? Zij deed de communicatie en administratie, en hij het fysieke werk? An-sich niks mis mee qua verdeling, en dit soort gesprekken met een Incasso club of Nuon vergen enig tact en geduld, hij is waarschijnlijk handiger met een hamer oid.
"Dan moe'k ee'm mien wief bell'n!"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, OK, maar hij kan haar toch niet voor IEDER gesprek inschakelen? Dat zou betekenen dat hij bijvoorbeeld op een job ter plaatse zijn vrouw moet bellen als er een gesprek gevoerd moet (gaan) worden.
Zo zwart/wit zal het hopelijk niet zijn idd, maar de verdeling is niet eens zo gek, zo kan hij zijn tijd besteden aan het echte werk op locatie, en hoeftie zich niet al te veel druk te maken over de rompslomp er omheen. (en dat laatste is ook relatief gemakkelijk met een huishouden te combineren)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, OK, maar hij kan haar toch niet voor IEDER gesprek inschakelen? Dat zou betekenen dat hij bijvoorbeeld op een job ter plaatse zijn vrouw moet bellen als er een gesprek gevoerd moet (gaan) worden.
Ik zie het al voor me:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |