abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71500385
Hmm, ik denk dat ik toch maar even contact op ga nemen met HTC. Wat is het beste, om dit via de webshop (algebeld) te doen en vna mijn garantie gebruik maken, of kan ik beter rechtstreeks met HTC praten?
Cool story, Hansel.
pi_71500472
Doe er eens een oude simkaart in dan, en kijk of het bereik dan beter is. Dit soort netwerkproblemen kan HTC sowieso weinig aan doen, dat is vooral Vodafone dan.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:11:46 #278
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71500734
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welk nummer bel jij dan? Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en heb dus het nummer niet.. Wilde 06-12001200 bellen maar dat gaat dus niet.
Ik heb al een Hi abonnement en heb gewoon naar 1200 gebeld (is zelfde als 06-12001200). Misschien dat je het via 0800-0346 (telefonische bestelnummer van Hi) kan proberen?
Oja, volgens de man van de klantenservice zat ik in een van de hoogste groepen qua "klantenwaarde" (want allang klant) en kon hij daarom het aanbod doen.

Wel fijn om te weten dat ik niet als enige aan het wachten ben, gedeelde smart is halve smart.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:12:00 #279
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71500743
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DarkFly op 31-07-2009 21:12:29 (verkeerd knopje, mezelf gequote...) ]
pi_71500776
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef ufopiloot het volgende:
Doe er eens een oude simkaart in dan, en kijk of het bereik dan beter is. Dit soort netwerkproblemen kan HTC sowieso weinig aan doen, dat is vooral Vodafone dan.
Je hebt gelijk, met mijn pre-paid kaartje van Telfort kan ik wel gewoon op internet.Dat is wel erg apart dan, zou dit aan de SIM-kaart kunnen liggen?
Cool story, Hansel.
pi_71509987
Weet iemand misschien ook hoe je in kunt stellen dat ie, in plaats van alle contactpersonen, alleen mijn contact personen uit GMail synct?
Ik hoef ze echt niet allemaal op m'n foon te hebben, maar om nou de rest te gaan verwijderen...
pi_71509997
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, met mijn pre-paid kaartje van Telfort kan ik wel gewoon op internet.Dat is wel erg apart dan, zou dit aan de SIM-kaart kunnen liggen?
Deze post stond op Tweakers, misschien heb je er iets aan.
quote:
Heppieboeddah schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

Zelf zit ik ook bij Vodafone en ze ondersteunen de Hero inderdaad nog niet. Nadat ik een APN had toegevoegd met hun algemene instellingen[ [url="http://www.vodafone.nl/prive/help/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/Algemene_instellingen"]zie hier[/url] ]werkt het prima.
pi_71510158
Hi winkels hebben em vandaag nog niet, iig niet in Tilburg, net ff langsgeweest

Nog iemand die iets kan zeggen over de leesbaarheid van PDF's of kan ik daar beter een Ipod Touch voor aanschaffen?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_71511573
Hebbes .

Moet ik 'm eerst 3 uur opladen ?
pi_71511646
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Hebbes .

Moet ik 'm eerst 3 uur opladen ?
Bij mij ging het opladen supersnel, binnen een uurtje was hij klaar. En ik zat er gewoon mee te spelen terwijl hij aan het opladen was, ik kon niet wachten .
Cool story, Hansel.
pi_71511715
Ik zit nog alles met m'n nagel te doen, dat moet bij de Nokia 5800 , maar bij deze kan 't gewoon met de vingertop.

SD-kaartje uit Nokia wordt niet meteen herkend, zal wel opnieuw geformatteerd moeten worden oid?
pi_71511737
Ik denk het. Kreeg je er niet al een SD-kaartje bij? Of is die uit de Nokia groter?
Cool story, Hansel.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:23:01 #288
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71512033
Ik heb hem binnen!!! Nu eerst opladen
Life is what you make it.
pi_71512037
2 GB zat erbij, ik had al eentje van 8 GB vol mp3's enzo. Maar kan blijkbaar niet handig overprikken.
pi_71512506
http://www.androidplanet.(...)pn-carrier-settings/

Hoera, eindelijk werkend gekregen via vodafone.
Alleen APN, username en password, geen proxy-meuk instellen etc, zoals de url in een paar posts hierboven. Daarmee deed ie 't niet.
pi_71512900
Hey bedankt! zodra ik alleen die instellingen gebruikte verscheen er een G tekentje in de statusbalk en kan ik opeens internetten . WTF, apart dat hij het nu opeens wel doet . Mijn redder in nood!

Hoe kan je de browser trouwens helemaal uitzetten, als ik op home druk dan blijven alle tab gewoon open.

[ Bericht 16% gewijzigd door wikwakka2 op 01-08-2009 13:10:00 ]
Cool story, Hansel.
pi_71513933
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:

Mijn redder in nood!
.
pi_71514181
Je browser kun je niet uitzetten
Android is zo ontworpen dat het zelf je applicaties die op de achtergrond draaien afsluit als het in geheugennood komt.
pi_71516762
Nu na 2 dagen hoef ik hem pas weer op te laden, terwijl ik hem enorm veel heb gebruikt, echt netjes
pi_71517275
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nu na 2 dagen hoef ik hem pas weer op te laden, terwijl ik hem enorm veel heb gebruikt, echt netjes
Doe je idd netjes, ik moet 'm dagelijks opladen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2009 16:40:35 ]
pi_71517935
Ik ben eigenlijk wel een beetje dom . Meteen toen ik mijn hero kreeg stopte ik de simkaart erin, maar ik dacht dat je hem alleen maar in dat vakje hoefde te leggen en dat je dan dat ijzertje/beuigeltje eroverheen moest klikken. Ik dus steeds harder proberen te drukken, tot ik zag dat er houdertjes aan dat ijzeren ding zaten . Toen paste mijn simkaart er niet meer in omdat die houdertjes te verbogen waren . Nou ja, ik heb ze dus terug gebogen en mijn simkaart erin gedaan, maar nu klikt hij nog steeds niet vast en krijg ik hem alleen werkende door een opgevouwen stukje papier tussen de houder en de batterij te stoppen . Meteen op de eerste dag al een stuk electronica van 450 euro gemold .
Cool story, Hansel.
pi_71518638
omg
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:49:22 #298
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_71519987
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje dom . Meteen toen ik mijn hero kreeg stopte ik de simkaart erin, maar ik dacht dat je hem alleen maar in dat vakje hoefde te leggen en dat je dan dat ijzertje/beuigeltje eroverheen moest klikken. Ik dus steeds harder proberen te drukken, tot ik zag dat er houdertjes aan dat ijzeren ding zaten . Toen paste mijn simkaart er niet meer in omdat die houdertjes te verbogen waren . Nou ja, ik heb ze dus terug gebogen en mijn simkaart erin gedaan, maar nu klikt hij nog steeds niet vast en krijg ik hem alleen werkende door een opgevouwen stukje papier tussen de houder en de batterij te stoppen . Meteen op de eerste dag al een stuk electronica van 450 euro gemold .
Jezus

Je lijkt mijn zwager wel. Die gast krijgt ook alles kapot wat hij voor het eerst in handen krijgt. Maar ik neem aan dat het batterijklepje over de simkaarthouder heen zit en dus zie je er aan de buitenkant helemaal niks van?!

Beetje lullig is het wel
pi_71520029
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:49 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Jezus

Je lijkt mijn zwager wel. Die gast krijgt ook alles kapot wat hij voor het eerst in handen krijgt. Maar ik neem aan dat het batterijklepje over de simkaarthouder heen zit en dus zie je er aan de buitenkant helemaal niks van?!

Beetje lullig is het wel
Nou ja, ik heb net maar weer even zitten friemelen en terugbuigen met een kleine platte schroevendraaier en nu kan ik hem weer vastklikken .
Cool story, Hansel.
pi_71520039
Nu snap ik ook wel waarom je dagen loopt te kutten om je internet aan de praat te krijgen, als zelfs 4 plaatjes volgen niet eens lukt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')