Ik heb al een Hi abonnement en heb gewoon naar 1200 gebeld (is zelfde als 06-12001200). Misschien dat je het via 0800-0346 (telefonische bestelnummer van Hi) kan proberen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welk nummer bel jij dan? Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en heb dus het nummer niet.. Wilde 06-12001200 bellen maar dat gaat dus niet.
Je hebt gelijk, met mijn pre-paid kaartje van Telfort kan ik wel gewoon op internet.Dat is wel erg apart dan, zou dit aan de SIM-kaart kunnen liggen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef ufopiloot het volgende:
Doe er eens een oude simkaart in dan, en kijk of het bereik dan beter is. Dit soort netwerkproblemen kan HTC sowieso weinig aan doen, dat is vooral Vodafone dan.
Deze post stond op Tweakers, misschien heb je er iets aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, met mijn pre-paid kaartje van Telfort kan ik wel gewoon op internet.Dat is wel erg apart dan, zou dit aan de SIM-kaart kunnen liggen?
quote:Heppieboeddah schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:05:
[...]
Zelf zit ik ook bij Vodafone en ze ondersteunen de Hero inderdaad nog niet. Nadat ik een APN had toegevoegd met hun algemene instellingen[ [url="http://www.vodafone.nl/prive/help/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/Algemene_instellingen"]zie hier[/url] ]werkt het prima.
Bij mij ging het opladen supersnel, binnen een uurtje was hij klaar. En ik zat er gewoon mee te spelen terwijl hij aan het opladen was, ik kon niet wachtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Hebbes.
Moet ik 'm eerst 3 uur opladen?
Doe je idd netjes, ik moet 'm dagelijks opladenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nu na 2 dagen hoef ik hem pas weer op te laden, terwijl ik hem enorm veel heb gebruikt, echt netjes
Jezusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje dom. Meteen toen ik mijn hero kreeg stopte ik de simkaart erin, maar ik dacht dat je hem alleen maar in dat vakje hoefde te leggen en dat je dan dat ijzertje/beuigeltje eroverheen moest klikken. Ik dus steeds harder proberen te drukken, tot ik zag dat er houdertjes aan dat ijzeren ding zaten
. Toen paste mijn simkaart er niet meer in omdat die houdertjes te verbogen waren
. Nou ja, ik heb ze dus terug gebogen en mijn simkaart erin gedaan, maar nu klikt hij nog steeds niet vast en krijg ik hem alleen werkende door een opgevouwen stukje papier tussen de houder en de batterij te stoppen
. Meteen op de eerste dag al een stuk electronica van 450 euro gemold
.
Nou ja, ik heb net maar weer even zitten friemelen en terugbuigen met een kleine platte schroevendraaier en nu kan ik hem weer vastklikkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jezus![]()
Je lijkt mijn zwager wel. Die gast krijgt ook alles kapot wat hij voor het eerst in handen krijgt.Maar ik neem aan dat het batterijklepje over de simkaarthouder heen zit en dus zie je er aan de buitenkant helemaal niks van?!
Beetje lullig is het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |