Hoeft ook niet, want daar hebben ze sikkelcelanemie, thalassemieën, G6PD-deficientie en tuinbonen voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:57 schreef EricT het volgende:
[..]
Zag het net op RTL nieuws. Kennelijk wordt een volledige bescherming bereikt bij besmetting waarna direct met medicijnen begonnen wordt. Binnen een aantal jaar verwachten ze een vaccin op de markt te kunnen brengen. Hoe realistisch is zo'n vaccin? Welk Malaria-infested land kan zich dat vaccin veroorloven?
Een vaccin wat gebruik maakt van dode parasieten + adjuvans kan ik zo 123 niet bedenken. Misschien moet ik maar eens wat publicaties van die onderzoeksgroep opzoekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
![]()
[..]
Cool onderzoek inderdaad. Wellicht ben ik dus al immuun. Heb meegedaan aan een ander onderzoek van deze onderzoeksgroep
Hoe realistisch het is weet ik niet. Ik zie niet precies hoe je dezelfde immuniteit makkelijk opwekt in een vaccin. Dode parasieten met een adjuvans, zou dat werken? Weet wel dat Johns Hopkins ook werkt aan een vaccin op basis van een parasiet-eiwit dat veelbelovend is.
Algemene interne en vasculaire geneeskundequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:06 schreef June. het volgende:
[..]
NeuhMaar welke kant, weet je dat al? Mij lijkt interne ook echt leuk.
Dat was inderdaad gewoon een idee hoor, niet een constatering uit een onderzoek. En ik ben niet echt een expert in vaccin-ontwikkelingquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef EricT het volgende:
[..]
Een vaccin wat gebruik maakt van dode parasieten + adjuvans kan ik zo 123 niet bedenken. Misschien moet ik maar eens wat publicaties van die onderzoeksgroep opzoeken
Ik ook (nog) nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat was inderdaad gewoon een idee hoor, niet een constatering uit een onderzoek. En ik ben niet echt een expert in vaccin-ontwikkeling![]()
Haha, ik zit ook in een aantal complotten. En ik ben Godquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef iofn het volgende:
Ik ben inmiddels met psych begonnen, werd op de eerste dag al gepromoveerd tot hoofd van de CIA door een psychoot en een ander is er van overtuigd dat ze bij mij drugs kan krijgen![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef iofn het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gevoelsreflectie gegeven.
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef iofn het volgende:
Haha, gyn.![]()
Ik ben inmiddels met psych begonnen, werd op de eerste dag al gepromoveerd tot hoofd van de CIA door een psychoot en een ander is er van overtuigd dat ze bij mij drugs kan krijgen
Mooi woord, mits je het in één adem zegt als "glucose-6-fosfaatdehydrogenasedeficiëntie". Terwijl iedereen verdwaasd voor zich uit kijkt, ga je door met je verhaal totdat het kwartje valt en iedereen je met respect aankijktquote:
Mooie site zeg, bedankt voor de tip, hoewel hij niet voor mij bedoeld wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:44 schreef starla het volgende:
[..]
http://www.websurg.com/
Meld jezelf aan en gaan met die banaan!
Juist!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:16 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Mooi woord, mits je het in één adem zegt als "glucose-6-fosfaatdehydrogenasedeficiëntie". Terwijl iedereen verdwaasd voor zich uit kijkt, ga je door met je verhaal totdat het kwartje valt en iedereen je met respect aankijkt
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:46 schreef DDM het volgende:
[..]
Juist!![]()
Ik doe dat altijd met pseudopseudohypoparathyreoïdie. Doet het vooral goed op feestjes. Leg uit... leg aub uit. "Nee", zeg ik dan. Want ik ben elitair en jullie snappen dat toch niet. Met als gevolg dat ik de rest van de avond veel respect geniet van de mensen die ik nog niet kende.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:14 schreef MindVision het volgende:
Sobotta doen?
Ik zou de 'Engelse' editie nemen, waarbij vrijwel alle termen in het Latijn staan. Enkel het voorwoord en de bijlage met een overzicht van de spieren en zenuwen wat er bij zit heeft dan wat Engelse tekst.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef MindVision het volgende:
Lees dat er verschillende versies zijn waarbij in sommige de termen in het Latijn en in sommige weer in het Engels worden weergegeven. Welke aan te schaffen? (en waar?) Help a brother out!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:53 schreef Kassaa het volgende:
Ik moet het vooralsnog doen met KANKER, en dan kijkt iedereen me boos aan en word ik dikwijls met de nek aangekeken.
Wordt die niet geleverd bij je studievereniging?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef MindVision het volgende:
Lees dat er verschillende versies zijn waarbij in sommige de termen in het Latijn en in sommige weer in het Engels worden weergegeven. Welke aan te schaffen? (en waar?) Help a brother out!
Uit hoeveel blokken bestaat jullie jaar? Als je hier in Nijmegen de eerste 3 jaar alle boeken koopt ben je ongeveer ¤2000 kwijt. Wen er maar aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef fusionfake het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wordt die niet geleverd bij je studievereniging?
http://mediboek.nl/ (zoekt op paar sites)
www.geneeskundeboek.nl/
www.bol.com
Overigens, bij de uva kreeg je een boekenlijst, waar op staat dat je ze kan afhalen tijdens je introductieweek waar ik dus niet naartoe kan. En 280 euro aan boeken voor het eerste blok?
Lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef MindVision het volgende:
titel Sobotta - Atlas of Human Anatomy English/Latin Single Volume Edition
auteur Reinhard Putz and Reinhard Pabst
ISBN 9780702034831
jaar 2009
Net uit blijkbaar.. Omvat evenveel als wanneer ik de beide delen los van elkaar zou kopen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |