Waarom dat nou? Het idee dat je "met je handen het leven van iemand kan redden of verbeteren" (cliché x1000) lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, over het algemeen wel. Vond ik ook de zwaarste co-schappen, maar dat lag ook aan het feit dat ik ze minder interessant vond.
Over een paar maand! Daarvoor eerst nog wat werken in het ziekenhuis als studentassistent..quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat doe jij trouwens, June? Wanneer start je met co-schappen?
Sommige topics in het Mexicaanse Griep forum zijn ook om te huilenquote:
Fair enoughquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef starla het volgende:
tsja gewoon niets voor mij, ik was nooit goed in knutselen op de basisschool
Ik krijg toch geen griep, tot nu toe iig nog nooit gehad dus waarom dan vaccineren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:31 schreef intoxicated het volgende:
Ik wel, gewoon omdat ik geen zin heb om elke paar jaar een keer een weekje echt ziek te zijn, als voornaamste overweging. En dat het verspreiding in het ziekenhuis tegengaat is dat mooi meegenomen
Als ik zien ben ga ik niet (en mag ik niet), dus dat lijkt me afdoende bescherming.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Maar vanuit de meeste zorginstellingen wordt personeel wel aangemoedigd om de jaarlijkse griepvaccinatie te halen, om patiënten te beschermen. Daar zie jij dus ook niets in?
Kan je niet tijdens de incubatietijd ook gewoon anderen besmetten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ik zien ben ga ik niet (en mag ik niet), dus dat lijkt me afdoende bescherming.
jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef Laertes het volgende:
[..]
Kan je niet tijdens de incubatietijd ook gewoon anderen besmetten?
Ja dat is het 'leuke' van influenza virussenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef Laertes het volgende:
[..]
Kan je niet tijdens de incubatietijd ook gewoon anderen besmetten?
Eensquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef Laertes het volgende:
[..]
Waarom dat nou? Het idee dat je "met je handen het leven van iemand kan redden of verbeteren" (cliché x1000) lijkt me geweldig
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:07 schreef starla het volgende:
lol
op het nieuws: 75% meer kans op een menaloom
Van bijna 0 naar nog geen 2 keer bijna 0quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:07 schreef starla het volgende:
lol
ja, ik heb gelijk mijn geschokte moeder maar even verteld dat dat dus inhoudt dat als een normale populatie een kans zou hebben van 1%, dat zonnebankgebruikers dan op 1.75% zouden zitten. Dat plaatste het gelijk in een heel ander perspectiefquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:07 schreef starla het volgende:
lol
Mooi he, je eigen hartslag voor het eerst horen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Pluizel het volgende:
Oh en ik heb vanavond mijn stethoscoop gekregen!
Zo eentje ga ik me volgend jaar denk ik ook halen. Maar dan wel in het blauw of zwartquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef Pluizel het volgende:
[..]
ja, ik heb gelijk mijn geschokte moeder maar even verteld dat dat dus inhoudt dat als een normale populatie een kans zou hebben van 1%, dat zonnebankgebruikers dan op 1.75% zouden zitten. Dat plaatste het gelijk in een heel ander perspectief
Oh en ik heb vanavond mijn stethoscoop gekregen! Hij is paars en mijn naam staat erop gegraveerd <3 Kom maar op met die co-schappen! En hij was een stuk goedkoper dan wanneer ik hem bij de studieverenining zou hebben gekocht(gelukkig heb ik hem gekregen
)
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef starla het volgende:
[..]
Mooi he, je eigen hartslag voor het eerst horen?
ja ik had hem een paar weken geleden moeten hebben, toen had ik ook snipverkouden een astma-aanval (en ik heb inspanningsastma dus ik heb niet zo vaak aanvallen)quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef dotKoen het volgende:
[..]. Ik had laatst een astma-aanval (heb ik nog zeer zelden). Eerste wat ik deed was mijn stethoscoop pakken.
Hoe?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Eens![]()
Daarom ben ik me nu al aan het inlezen op chirurgie
http://www.websurg.com/quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Laertes het volgende:
Hoe?
Ik heb gekeken naar de advieslijst voor geneeskunde studenten. Daar worden verschillende boeken aangeraden bij het onderdeel chirurgie. Ik ben begonnen met het boek voor de geinteresseerde student en de student die gedetailleerde kennis wil opdoen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Laertes het volgende:
[..]
Hoe?
En hoe 'al' is al? Ben je al aan het studeren?
Ik kan niet wachten, ik wil verdomme geen vakantie
Daarbij komt dat ik morgen voor t eerst praktijkexamen rijden heb, aaah!
Iemand daar nog tips (of xanax) voor? Bvd!
rustig blijven, net doen alsof de persoon naast je gewoon je instructeur is en je een gewone rijles hebtquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Laertes het volgende:
[..]
Hoe?
En hoe 'al' is al? Ben je al aan het studeren?
Ik kan niet wachten, ik wil verdomme geen vakantie
Daarbij komt dat ik morgen voor t eerst praktijkexamen rijden heb, aaah!
Iemand daar nog tips (of xanax) voor? Bvd!
Ja inderdaad, ik was meer om me heen aan het kijken dan op de weg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:52 schreef Pluizel het volgende:
[..]
rustig blijven, net doen alsof de persoon naast je gewoon je instructeur is en je een gewone rijles hebt
Oh en heel veel in je spiegels kijken (dus voor je richting aangeeft binnenspiegen, buitenspiegel, schouder en hetzelfde riedeltje nog een keer als je afslaat) daar worden examinatoren helemaal warm van (y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |