quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef JX het volgende:
- Offertes maakt met verzonnen artikelnummers omdat hij "geen zin heeft om ze op te zoeken"![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Eddy. het volgende:
Een JX topic zonder paint?!.
Hoe kan ik dit nou painten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
M.A.W je zou hem oraal willen bevredigen ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, mijn collega's zijn allemaal boeren. Oh en 1tje weegt 120 kg volgens mij.
Jaloerz!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn directe collega is![]()
Verder heb ik ook met helemaal niemand problemen ofzo
Nee we gaan met de vrachtauto altijd naar de snackbar, vet bazig je weet!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
M.A.W je zou hem oraal willen bevredigen ?
Ik kan niet painten op werkquote:
Mysterie opgelostquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb alleen maar mannelijke collega's en lelijke vrouwelijke collega's.
In die hele fabriek waar per dag volgens mij wel meer dan 200 werken, zitten er 2 sma's.![]()
Ik heb er één die:
- Geen fatsoenlijk Nederlands schrijft ("controlle")
-- Mij in een email naar een klant beschuldigd van een fout die hij zelf gemaakt heeft![]()
OMFG ik ben geen haar beterquote:
- Mij in een email naar een klant beschuldigd van een fout die hij zelf gemaakt heeft![]()
...
- Offertes maakt met verzonnen artikelnummers omdat hij "geen zin heeft om ze op te zoeken"![]()
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |