quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:34 schreef klaasdj het volgende:
Je wilt dus naar Auschwitz omdat het er niet veilig is. Waarom?
Dat kan.quote:
Het staat er echt.quote:
Okay. Ik heb vreemde verhalen gehoord over berovingen e.d. van auto's op tankstations en tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:40 schreef klaasdj het volgende:
ff serieus...
Ik kom vaan in de województwo(provincieachtigiets) Lubuskie. Ligt niet echt vlakbij Auschwitz, maar daar is het redelijk veilig hoor. Je ziet er zelf redelijk veel nieuwere auto's. Het is daar geen jaren 70 meer. Als je in een Ferrari rijdt zou ik me ook achter de oor krabben. Verder trekken de nieuwere auto's wel bekijks in kleinere dorpjes. Maar het is niet zo dat je Passat uit 2008 daar echt opvalt.
Ja, ik had mijn vraag duidelijker, completer kunnen formuleren. Vergeef mij.quote:
nieuwere auto's met Nederlands kenteken en een Pool achter het stuurquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:40 schreef klaasdj het volgende:
ff serieus...
Ik kom vaak in de województwo(provincieachtigiets) Lubuskie. Ligt niet echt vlakbij Auschwitz, maar daar is het redelijk veilig hoor. Je ziet er zelf redelijk veel nieuwere auto's. Het is daar geen jaren 70 meer. Als je in een Ferrari rijdt zou ik me ook achter de oor krabben. Verder trekken de nieuwere auto's wel bekijks in kleinere dorpjes. Maar het is niet zo dat je Passat uit 2008 daar echt opvalt.
Ik zou het ook niet doen als ik jou was. De weermacht neemt nog steeds fietsen in beslag, dus ik denk niet dat ze een nieuwe auto zomaar laten schieten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:55 schreef Verlicht het volgende:
Okay, hartelijk dank voor de reacties. Mijn vader wilt niet meer.
Niet tof, mijn opa is daar overledenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:02 schreef beelz het volgende:
Vergeet niet een handdoek meet te nemen, het schijnt dat ze daar een uitstekend kuuroord hebben met hele toffe douches.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Niet tof, mijn opa is daar overledenEcht niet grappig dude, mijn opa is daar echt overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Echt niet grappig dude, mijn opa is daar echt overledenMijn opa is doodgeschoten in AuschwitzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
Been therequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:08 schreef StarmanFR het volgende:
Iemand ooit weleens over de A18 gereden net over de grens met Forst? http://nl.wikipedia.org/wiki/A18_(Polen)
Er staat dat die weg van 1935 is. Ik weet niet hoe het nu is maar toen ik daar 2 jaar geleden heb gereden was de eerste 60 km na de grens een ramp. Dat stuk was toen sinds 1935 zeker niet of nauwelijks onderhouden geweest. Zat ook vol met rare figuren die langs tankstations en langs de vluchtstrook je allerlei spullen proberen te verkopen. Ik kan me dat traject herinneren als de dag van gisteren, ongelofelijk dat er nog zulke wegen bestaan in Europa. Hierna sluit deze weg aan op de A4, een snelweg naar West-Europese standaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |