Nou, eens tjekken of die santa nog wat lekkere zooi heeftquote:Hallo, mijn naam is Maurice. Hoe kan ik u helpen?
Snuffers:
Heuj, mijn land staat er niet bij!
Maurice:
echt niet?
Snuffers:
Echt niet! Ik heb wel 4000x gekeken, maar ik kan mijn land vet echt niet vinden.
Snuffers:
Geen grapje je weets
Maurice:
ow en welk land is het dan?
Snuffers:
Nederland, duh
Snuffers:
Helaas, probeer het opnieuw Geen resultaten gevonden
Maurice:
Nederland staat op de homepage
Snuffers:
niet bij zoeken, hoor
Maurice:
nee duh, je moet zoeken op een plaats in Nederland Sufferd
Maurice:
sorry snuffers
Snuffers:
oooooooooh, ja, maak die site dan duidelijker ofzo.
Snuffers:
wist ik veel
Snuffers:
hey waar blijft de babi pangang?
Maurice:
kan je niet lezen ofzo?
Maurice:
Vul je postcode of plaats in en bekijk alle restaurants die bij jou thuisbezorgen.
Snuffers:
Lezen? Tisda? Is dat moeilijk?
Snuffers:
kun je dat eten?
Maurice:
babi pangang? heb je dat besteld?
Maurice:
voor jou wel blijkbaar
Snuffers:
ja! al wel 4u geleden je weets
Snuffers:
wat ben je klant onvriendelijk
Snuffers:
pfffrt
Maurice:
is alleen tegen bepaalde personen
Snuffers:
ooh, tegen wie dan?
Maurice:
maja je kan er ook niks aan doen dat jij daar onder valt
Snuffers:
namen en rugnummers!
Snuffers:
oei, mijn teer zieltje, wat doe je !
Snuffers:
hoe is het met quirine?
Maurice:
prima, ze geniet van dr vrije dag
Snuffers:
lekker! ik ook. En met rick?
Maurice:
rick ook
Snuffers:
Hey maar ff serieus nu. Ik moet eigenlijk koken en ik heb geen zin Ik denk dat ik maar wat op jullie site ga bestellen (Y)
Snuffers:
vanwege de klantvriendelijkheid
Snuffers:
alleen, je gaat me toch niet vertellen dat jullie maar 1 restaurant hebben he
Snuffers:
Ik zie enkel santa maria staan
Maurice:
welke postcode?
Snuffers:
ik ben geen pizza fan
Snuffers:
*postcode*
Maurice:
sorry op dit moment wel
Maurice:
weet je nog goede bezorgrestaurants daar?
Snuffers:
aaarg. Waarom staat duinoor
Snuffers:
ja, duinoord
Snuffers:
en costa smeralda (pizzaria)
Snuffers:
maar duinoord moet er tussen!
Snuffers:
ik wil mn spareribs
Maurice:
hebben ze niet bij santa?
Snuffers:
geen idee, maar vast niet zo lekker
Snuffers:
nou, ik ga wel tjekken of die santa maria ook andere dingen heeft dan pizza. Thnx for the help, and enjoy your weekend!
Maurice:
thnx, van hetzelfde en bedankt voor de tips!
Snuffers:
Geen dank! ciao!
quote:Lolcatz:
hai, can I haz cheezburger?
Laurie:
You can can place your order at our homepage. You can fill in your zipcode and you will see all the restaurants which deliver at your home
Lolcatz:
o rly?
ja dank je wel voor de stoppelkusquote:Heeft Laurie je nog een boodschap doorgegeven?
Deze vind ik wel leuk verzonnen, alleen kreeg je geen leuke grappige reactie.quote:
Het blijft leuk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:11 schreef synnath het volgende:
Hallo, mijn naam is Laurie. Hoe kan ik u helpen?
Hans Van de Steen:
Hoi Laurie, ik zou graag 4 patat met (groot) en 4 cola (groot), inclusief 2 kroketten en 2 frikandellen speciaal willen bestellen,, wanneer kunt u het komen brengen??
Laurie:
Just-Eat bezorgt niet zelf, maar de ruim 1300 bij ons aangesloten restaurants wel. Als u op de homepage (linksbovenin) uw postcode invoert dan ziet u alle restaurants die bij u aan de deur bezorgen.
Hans Van de Steen:
Oke maar hoe veel kost dat
Laurie:
Dat hangt van het restaurant af dat u kiest.
Hans Van de Steen:
Maar mijn land staat er niet bij??
Hans Van de Steen:
Waarom staat er friesland niet bij?
Laurie heeft het gesprek verlaten.
quote:Hallo, mijn naam is Laurie. Hoe kan ik u helpen?
Frits de Vries:
hey goedeavond Laurie, ik zit zo eens te kijken voor die bestellingen en waar jullie bezorgen
Frits de Vries:
maareeh, waarom word er niet in mijn land bezorgd...
Laurie heeft het gesprek verlaten.
quote:Hallo, mijn naam is Hidde. Hoe kan ik u helpen?
Freek:
goedeavond
Hidde heeft het gesprek verlaten.
Carmen:
hoi, jullie hadden mij gebeld
Carmen:
ghello?
Hidde:
Heeft u voor mij het ordernummer? Dan zoek ik het even voor u uit.
Carmen:
Heb ik
Carmen:
1245698
KAK!quote:Helaas is er op dit moment geen klantenservice medewerker beschikbaar. Als u wilt kunt u hieronder een bericht achter laten. Wij zullen daarop zo snel mogelijk reageren. Hartelijk bedankt.
ik ook - maar hij helpt me niet echt fantastisch - wil ik iets vegetarisch bestellen - geeft ie helemaal niet thuis....quote:
Nou moequote:Hallo, mijn naam is Hidde. Hoe kan ik u helpen?
Stefano:
Ciao, ho una domanda
Stefano:
Voglio ordinare qualcosa, ma la I can' la t trova il mio paese nella lista
Kandidaat-eisen:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nou als je iemand spreekt zeg maar dat Loveless85 zegt dat een waardeloze klantenservice is
saai. Die maurice was tenminste funquote:
quote:
Zijn er meer sites die zo'n chat hebben?quote:Micheal:
Hoi?
Micheal:
Hallo
Hidde:
hallo
Micheal:
Is dit nu eigenlijk zo'n bot of een echt persoon?
Hidde:
u spreekt met een echt persoon
Micheal:
Oke, dat is fijn
Micheal:
Ik had een vraag
Micheal:
Mijn land staat er nameljik niet bij
Zo ga je toch niet met mensen om godverdomme?quote:Hallo, mijn naam is Hidde. Hoe kan ik u helpen?
Barry:
Hoi Hidde ik heb even hulp nodig bij een bestelling
Wat een droefneusquote:Hallo, mijn naam is Hidde. Hoe kan ik u helpen?
Ron:
Bonjour, je me suis demandé si vous parlez aussi français ?
Hij verpest het voor de serieuze klanten! Het is maar goed dat er mensen zoals wij zijn die kwaliteitscontroles houden!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
Bij mij net ook al, ik zei godverdomme alleen goeieavond en hij was al weg![]()
Leuk als je net wél die ene serieuze klant bent
Honger:
hoi
Honger:
Zoals mijn naam al doet vermoeden, heb ik honger, maar het bestellen lukt met niet!
Honger:
Ik zit nu in Eindhoven en het maakt me eigenlijk geen reet uit wat ik ga eten als het maar iets is..
Honger:
maar het bestellen lukt me niet
Hidde:
Just-Eat bezorgt niet zelf, maar de ruim 1300 bij ons aangesloten restaurants wel. Als u op de homepage (linksbovenin) uw postcode invoert dan ziet u alle restaurants die bij u aan de deur bezorgen.
Honger:
Ja bedankt, dat doe ik maar als ik dan de postcode invoer dan krijg ik niks te zien
Hidde:
helaas dan valt u buiten ons bezorggebied
Hidde:
wat vervelend, dan kunnen wij u helaas niet helpen
Honger:
Maar kan ik bv ook naar een postcodegebied gaan waar wel bezorgd wordt?
Honger:
dat ik daar dan wacht zegmaar
Hidde:
dat zou je kunnen proberen
Honger:
Want ik zie nu wel restaurants staan
Honger:
wat is lekker?
Hidde:
Helaas weet ik niet meer dan op de menukaart staat vermeld. Als u een moment heeft dan zoek ik het even voor u uit.
Honger:
Heel erg bedakt!
Hidde:
welk restaurant heeft u gekozen
Honger:
Pico Bello
Hidde:
lekkere pizza's
Honger:
Ja? u heeft ze al eens op?
Hidde:
nee dat niet
Honger:
Oké, maar u vindt ze in ieder geval wel lekker
Honger:
Welke vond u het lekkerste? margarita?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef neen het volgende:
[..]
Hij verpest het voor de serieuze klanten! Het is maar goed dat er mensen zoals wij zijn die kwaliteitscontroles houden!
AHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef Onbepaald het volgende:
[..]
Zijn er meer sites die zo'n chat hebben?
Wat een bende cliché'squote:
Je bent gewoon geowned door een lowlifer die bij een helpdesk van een bezorgdienst werktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Almelovakr het volgende:
Na aanleiding van dit topic besloot ik na een jaar toch maar weer eens te posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een klootzak is die Rick
quote:Hallo, mijn naam is Rick. Hoe kan ik u helpen?
Pieter:
Rick, ouwe baas, ik hoor dat je het een beetje moeilijk hebt. En ik wil graag een pizza'tje en een biertje voor je bestellen, wat is je postcode?
Rick:
Zeker
Rick:
3532 HW
Pieter:
Waar hou je van?
Rick:
Pizza Tonno speciaal: Tonijn, kappertjes, ansjovis, zwarte olijven, uitjes, extra kaas
Pieter:
Ok wil je snel, goed, lekker, of gewoon teringzooi?
Pieter:
dat laatste is dan weer lekker goedkoop
Rick:
Goed, snel en lekker saub
Pieter:
Pizza Line scoort goed, maar duurt 45 minuten
Pieter:
Opvallend veel chicks die het een goeie recensie geven, wellicht krijg je een van die snollen erbij, als toetje hihihihiihih
Pieter:
wat wil je te drinken
Pieter:
Make up your mind Rick, hij is nog maar uurtje op, en minus die 45 minuten bezorgkosten
Rick heeft het gesprek verlaten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Almelovakr het volgende:
Na aanleiding van dit topic besloot ik na een jaar toch maar weer eens te posten.
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe nee joh. Dat word bij ieder "fok-slachtoffer" gedaan. Als je bezig bent met iemand ist wel leuk om daar de persoon zelf bij te zien. Als ze niet willen dat iedereen op internet ze kan vinden moeten ze geen openbaar profiel hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Die hyves opzoeken etc. is wel een beetje too much
En de fok!ers ookquote:, die mensen doen ook gewoon hun werk.
Hey Tonio, ik ben blij dat je dat zegt…quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Die hyves opzoeken etc. is wel een beetje too much, die mensen doen ook gewoon hun werk.
mompelt iets over verborgen reclamequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Just-Maurice het volgende:
[..]
Hey Tonio, ik ben blij dat je dat zegt…
Ik zat de topic nu weer eens te bekijken en zag dat onze medewerkers soms nogal opgefokt op de chats kunnen reageren. Uiteraard is dat niet de bedoeling om zo met ‘klanten’ om te gaan, maar eerlijk is eerlijk, daar vraag jullie natuurlijk wel een beetje om...
Dit geintje is namelijk vanaf maandag al aan de gang en weet iedereen van ons natuurlijk ook wat er gaande is. In het begin konden we er nog wel om lachen - de fok! is geslaagd - maar net als met elke andere grap gaat de lol er vanaf als je te lang doorgaat.
Ik heb zelfs ook nog even mee zitten dollen, omdat ik de humor er wel van in zag en het kon waarderen.
Maar 10x hetzelfde geintje gaat mij ook vervelen. En zeker als ik zie dat er foto’s worden geplaatst dan vind ik het jammer dat het zo ver moet gaan.
Het lijkt mij dus ook een mooi moment om hiermee te stoppen en op zoek te gaan naar iets nieuws!![]()
Wij kunnen ons dan weer concentreren op de service en natuurlijk niet te vergeten op het aansluiten van nieuwe restaurants om online eten bij te bestellen!
Heb je tot nu toe nog alleen maar gebruik gemaakt van onze chat servicedan raad ik je aan het toch eens te proberen als je het even te druk hebt met fokken (op andere sites
)! Als er dan iets misgaat heb je tenminste ook een goede reden om te komen chatten...
Bedankt voor de 11 pagina’s fun die jullie hebben bezorgd!
TS (topicstarter) hier, doe maar de groeten aan Rick en Quirine.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Just-Maurice het volgende:
[..]
Ik zat de topic nu weer eens te bekijken en zag dat onze medewerkers soms nogal opgefokt op de chats kunnen reageren. Uiteraard is dat niet de bedoeling om zo met ‘klanten’ om te gaan, maar eerlijk is eerlijk, daar vraag jullie natuurlijk wel een beetje om...
Dit geintje is namelijk vanaf maandag al aan de gang en weet iedereen van ons natuurlijk ook wat er gaande is. In het begin konden we er nog wel om lachen - de fok! is geslaagd - maar net als met elke andere grap gaat de lol er vanaf als je te lang doorgaat.
Ik heb zelfs ook nog even mee zitten dollen, omdat ik de humor er wel van in zag en het kon waarderen.
Maar 10x hetzelfde geintje gaat mij ook vervelen. En zeker als ik zie dat er foto’s worden geplaatst dan vind ik het jammer dat het zo ver moet gaan.
Het lijkt mij dus ook een mooi moment om hiermee te stoppen en op zoek te gaan naar iets nieuws!![]()
Wij kunnen ons dan weer concentreren op de service en natuurlijk niet te vergeten op het aansluiten van nieuwe restaurants om online eten bij te bestellen!
Heb je tot nu toe nog alleen maar gebruik gemaakt van onze chat servicedan raad ik je aan het toch eens te proberen als je het even te druk hebt met fokken (op andere sites
)! Als er dan iets misgaat heb je tenminste ook een goede reden om te komen chatten...
Of op elke chat vragen waarom friesland niet tussen de lijst van landen staat!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:47 schreef Drumpie het volgende:
Nu is de lol er inderdaad ook af omdat het niet meer grappig is.
Dus? Oplossing: andere chat site met een ander onderwerp.
Jij hebt voor 16,5 aan shoarma gekocht?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:56 schreef Apfel. het volgende:
Je hebt met je Just Eat member profiel 2475 spaarpunten verdiend voor ordernr.xxxx. We willen graag weten of je tevreden was over de service van Shalom Grillhouse
mooizo, ga ik straks lekker chatten over die punten
Vind ik niet,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Die hyves opzoeken etc. is wel een beetje too much, die mensen doen ook gewoon hun werk.
Hij ownt jou wel. Alleen posten als je HEM ownt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Almelovakr het volgende:
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst duinoord erbij zetten. Ik heb gisteren toch maar niks bij santa maria besteld. Leek me allemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Just-Maurice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:38 schreef Tripless het volgende:
Heeft niemand een andere website van een bedrijf met chat? Just-Eat moet je nu met rust laten joh, het begint nu echt eentonig te worden. KPN, T-mobile misschien? Wie weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |