Of op elke chat vragen waarom friesland niet tussen de lijst van landen staat!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:47 schreef Drumpie het volgende:
Nu is de lol er inderdaad ook af omdat het niet meer grappig is.
Dus? Oplossing: andere chat site met een ander onderwerp.
Jij hebt voor 16,5 aan shoarma gekocht?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:56 schreef Apfel. het volgende:
Je hebt met je Just Eat member profiel 2475 spaarpunten verdiend voor ordernr.xxxx. We willen graag weten of je tevreden was over de service van Shalom Grillhouse
mooizo, ga ik straks lekker chatten over die punten
Vind ik niet,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Die hyves opzoeken etc. is wel een beetje too much, die mensen doen ook gewoon hun werk.
Hij ownt jou wel. Alleen posten als je HEM ownt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Almelovakr het volgende:
Na aanleiding van dit topic besloot ik na een jaar toch maar weer eens te posten.
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een klootzak is die Rick
Eerst duinoord erbij zetten. Ik heb gisteren toch maar niks bij santa maria besteld. Leek me allemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Just-Maurice het volgende:
[..]
Hey Tonio, ik ben blij dat je dat zegt…
Ik zat de topic nu weer eens te bekijken en zag dat onze medewerkers soms nogal opgefokt op de chats kunnen reageren. Uiteraard is dat niet de bedoeling om zo met ‘klanten’ om te gaan, maar eerlijk is eerlijk, daar vraag jullie natuurlijk wel een beetje om...
Dit geintje is namelijk vanaf maandag al aan de gang en weet iedereen van ons natuurlijk ook wat er gaande is. In het begin konden we er nog wel om lachen - de fok! is geslaagd - maar net als met elke andere grap gaat de lol er vanaf als je te lang doorgaat.
Ik heb zelfs ook nog even mee zitten dollen, omdat ik de humor er wel van in zag en het kon waarderen.
Maar 10x hetzelfde geintje gaat mij ook vervelen. En zeker als ik zie dat er foto’s worden geplaatst dan vind ik het jammer dat het zo ver moet gaan.
Het lijkt mij dus ook een mooi moment om hiermee te stoppen en op zoek te gaan naar iets nieuws!![]()
Wij kunnen ons dan weer concentreren op de service en natuurlijk niet te vergeten op het aansluiten van nieuwe restaurants om online eten bij te bestellen!
Heb je tot nu toe nog alleen maar gebruik gemaakt van onze chat servicedan raad ik je aan het toch eens te proberen als je het even te druk hebt met fokken (op andere sites
)! Als er dan iets misgaat heb je tenminste ook een goede reden om te komen chatten...
Bedankt voor de 11 pagina’s fun die jullie hebben bezorgd!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:38 schreef Tripless het volgende:
Heeft niemand een andere website van een bedrijf met chat? Just-Eat moet je nu met rust laten joh, het begint nu echt eentonig te worden. KPN, T-mobile misschien? Wie weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |