Mja als ik niet wil dat mijn huis affikt heb ik weinig te kiezen J.quote:
ik denk altijd maar zo daar is de tent voor verzekerd T.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja als ik niet wil dat mijn huis affikt heb ik weinig te kiezen J.
Ken best J. maar er liggen ook spullen die ik graag zou willen bewarenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk altijd maar zo daar is de tent voor verzekerd T.
ach als de foto's mn vrouw en de huisdieren eruit zijn mag het van mij affikken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ken best J. maar er liggen ook spullen die ik graag zou willen bewaren
Mja. Mn trouwfoto's enzo zou ik ook willen meenemenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ach als de foto's mn vrouw en de huisdieren eruit zijn mag het van mij affikken.
Ik reed er van het weekend langs op de snelweg, telt dat ook?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Mn trouwfoto's enzo zou ik ook willen meenemen
Iemand hier wel eens in Roosendaal geweest in die Outlet? Rosada ofzo?
En zo ja ist wat?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik reed er van het weekend langs op de snelweg, telt dat ook?
Jawel, het is voor mijn vriendin. Zij werkt bij zo een amateuristisch bureau waar ze alles met Macs doen (want die zijn zo hip en cool en artistiek verantwoord). Nu hebben ze dus een ftp server opgezet waar mijn vriendin in principe al haar spulletjes van zou moeten kunnen halen voor thuis en ook zelf dingen opzetten. Maar een ftp server is in de Apple wereld een afp server. En die kun je dus niet openen met een WindowsPC.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:38 schreef Tally het volgende:
Topic killer!
Ik weet het niet!
Ik heb namelijk geen mac. En ik zit al een paar maand te zeiken om zo'n ding om zulke dingen te leren.
MAAR HEJ WAARSCHIJNLIJK IS HET NIET BELANGRIJK OFZO!!
Volgens mij kan je alleen een smb openen op een Windows pc. Maar hej ik heb er geen kut verstand van!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, het is voor mijn vriendin. Zij werkt bij zo een amateuristisch bureau waar ze alles met Macs doen (want die zijn zo hip en cool en artistiek verantwoord). Nu hebben ze dus een ftp server opgezet waar mijn vriendin in principe al haar spulletjes van zou moeten kunnen halen voor thuis en ook zelf dingen opzetten. Maar een ftp server is in de Apple wereld een afp server. En die kun je dus niet openen met een WindowsPC..
Da mag ik! Want ik heb er 1!quote:
Man, je bent amper een half uur weg geweest.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:48 schreef Joene het volgende:
Hallo , even pauze he !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |