Eeehhhhh niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef Armageddon het volgende:
Je hangt toch ook geen twee kratten heineken om je nek.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef Armageddon het volgende:
Een kind van bijna 9 kilo in een zak is ook niks.
Je hangt toch ook geen twee kratten heineken om je nek.![]()
Ik liep daar makkelijk 2 uur mee rond, geen probleem. En zeker door het centrum hier, met stoepjes en rare steentjes en opstapjes en afstapjes overal is het makkelijk. Of op de kermis, dat is met een buggy echt geen doen. Je kunt overal tussendoor en ik vond het een veilig idee dat ze zo dichtbij was. Iedereen blijft er vanaf en het is echt 'samen'. Nu gaat ze alleen nog soms even op m'n rug.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Armageddon het volgende:
9 kilo in een doek. Dat gaat goed? Of heb je dan een nekfractuur na een uurtje?
Maar ik vind met winkelen zo makkelijk dat je die wagen vol kan gooien met aankopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
Een doek is echt zo fijn en makkelijk. Ook tijdens het winkelen. Echt totaal anders dan zo'n voorgevormd ding.
Sorry hoor, moest even.
Met wagen kom ik in het centrum vaak de winkel niet eens in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Maar ik vind met winkelen zo makkelijk dat je die wagen vol kan gooien met aankopen.
Wat dat betreft heb ik een superhandige wagen. Naja ieder zijn meugquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Met wagen kom ik in het centrum vaak de winkel niet eens in.Zeker die winkeltjes met hebbedingetjes zijn niet te doen.
Ow grutjes gooi 2 vrouwen bij elkaar, en ze hebben het over hebbedingetjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Met wagen kom ik in het centrum vaak de winkel niet eens in.Zeker die winkeltjes met hebbedingetjes zijn niet te doen.
Grutjes?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ow grutjes gooi 2 vrouwen bij elkaar, en ze hebben het over hebbedingetjes.
Ja, kan het weer gewoon over plasma en LCD schermen gaan?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daar ging het heel niet over, werd alleen genoemdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
En bier en tieten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, kan het weer gewoon over plasma en LCD schermen gaan?!
Desnoods.quote:
Ja zo sluipt die vrouwenpraat naar binnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Daar ging het heel niet over, werd alleen genoemd
Wees maar niet bang. De enige hebbedingetjes die ik interessant vind passen in mijn nachtkastje en kunnen trillenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja zo sluipt die vrouwenpraat naar binnen.
Subtiel noemen, om er vervolgens uren op in te gaan.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:19 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. De enige hebbedingetjes die ik interessant vind passen in mijn nachtkastje en kunnen trillen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:19 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. De enige hebbedingetjes die ik interessant vind passen in mijn nachtkastje en kunnen trillen
Nee dat betekent het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:24 schreef Houzer het volgende:
Betekend dit dat Arma zijn soldaat niet meer in de houding krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |