Ja, ik Fok! al de hele dagquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat heb ik opgelost met Fok, Facebook chat en een MP3-server op shuffle. Whehe.
Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik Fok! al de hele dagAf en toe eens wat klikken op een server om iets te testen en that's it.
Ik vind trouwens de nieuwe CD van Placebo best goed, ben ik nu een emo?
Snel! Voordat je vrolijk wordt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kut! Dan ga ik maar even krassen in mijn armen [ afbeelding ]
HTCquote:
Natuurlijk niet.quote:
En daar komt binnenkort weer 2% bovenop..quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
De NRC next krant van...eergister?
Was wel tof geweest als dat zou kunnen, maar helaas.
Ga je zelf rijden? Ik wil er ook nog altijd naartoe, maar dan gewoon om eens te kijken, rijden lijkt me niet zo'n goed plan met de auto van de zaakquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga er morgen heen... alleen niet voor de F1
Pff jaar zou ik dan moeten nazoekenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:41 schreef Meursault het volgende:
[..]
Foto's?
Welk jaar, welke kleur en hoeveel enzo?
Nee, ik ga niet zelf rijden. Naja, ererondjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ga je zelf rijden? Ik wil er ook nog altijd naartoe, maar dan gewoon om eens te kijken, rijden lijkt me niet zo'n goed plan met de auto van de zaakEn de CRX vertrouw ik daar niet helemaal...
Dude, je kan niet menen dat je daar niet op speelt..quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pff jaar zou ik dan moeten nazoeken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat een realistische vraagprijs voor zo'n ding is ?
Volgens mij schommelt de nieuwprijs een beetje tussen de 1500 en 1800 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |