Per 3 zijn ze 12 euro... net zo duur dus...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:21 schreef brother52 het volgende:
Ik koop ze meestal per 10 setjes voor zo'n 40 euro.
Had/heb voor de zaak een nieuwe 'uitlener' nodig, maar kreeg net op tijd een sms dat hij niet een nodig hadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef TeleluvR het volgende:
Het mot niet veel gekker worden, Dean!
Klopt maar ik rijd dagelijks langs Almere, dan kan ik net zo goed even bij Nederland Muziek aan. Kan ik meteen even kijken of ze nog ander leuk spul hebben staanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Per 3 zijn ze 12 euro... net zo duur dus...
Bovendien: Lord of the strings is zeker niet de goedkoopste, maar wel een van de snellere+goede service!
Zware LP'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:58 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Echt niet een leuk setje hoor. Kan je beter zo'n standaard zwarte strat kopen voor 80 euroos bij de blokker ofzo. Het kan echt niet slechter zijn.
Het ding is dan ook wel 3x zo zwaar als andere kopieen van les paul
Ik heb een tijdje geleden een Richwood strat in de V&A gehad als ik het goed had, dan was je voor 80 euro klaar geweest!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had/heb voor de zaak een nieuwe 'uitlener' nodig, maar kreeg net op tijd een sms dat hij niet een nodig had!
quote:
Ja. Begin Tele's wel te waarderen. Lekker ska en countryquote:
En punk is ook goed te doen op een Telequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja. Begin Tele's wel te waarderen. Lekker ska en country
Daar kom je nog wel achterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en de prijs viel lager uit dan ik beraamd had. Ach, volgens de garagehouder is de rest van de auto prima in orde en is verder onderhoud niet nodig tot volgend jaar.
Dus de rest van het jaar kan ik nog bassen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |