Ja, ik ook, maar niet met die autoquote:
Godver, IT-nerdmodus. Ik lees mac en wil je instinctief vragen "welk model?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar niet met die auto
Zo, net weer eens sinds lange tijd bij de mac geweestBijna weekend!!!
1 week, 3 weken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hard aan het werk? Ik heb nog 3 week vakantie hierna.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Godver, IT-nerdmodus. Ik lees mac en wil je instinctief vragen "welk model?"
![]()
.
De rodequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Godver, IT-nerdmodus. Ik lees mac en wil je instinctief vragen "welk model?"
![]()
.
Bij PRINCE2 moet ik altijd denken aan dat computerspelletje van vroegerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:37 schreef Witchfynder het volgende:
Zeeeeeeeeeer zeker!
Wanneer je de verhuizing van een vriend van je wilt onderbregen in PRINCE2, dán moet je op vakantie en snel ook!.
En de band is met vakantie, dus afgelopen zondag en komende zondag geen oefensessie.
Prince2 of Persia is ook wel zo'n grapquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij PRINCE2 moet ik altijd denken aan dat computerspelletje van vroeger
ICT-humor is toch echt zo kansloos hequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Prince2 of Persia is ook wel zo'n grap.
Dat komt omdat er zo mensen in werken met intersociale problemenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ICT-humor is toch echt zo kansloos he![]()
Niet!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ICT-humor is toch echt zo kansloos he![]()
Dat is geschreven door softe ICT'ers. Je weet wel, die niet mensenschuw zijn en weleens buiten komen. Anders kun je nooit zulke rake observaties doenquote:
So truequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is geschreven door softe ICT'ers. Je weet wel, die niet mensenschuw zijn en weleens buiten komen. Anders kun je nooit zulke rake observaties doen.
Dat hing op een briefje op de laatste service desk waar ik gewerkt hebquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
So true
Briljante serie trouwens"Have you tied turning it off and on again?"
Hangt van het type af, bij sommige (luxe) kan dat wel met een stelschroefje ergens, maar meestal niet... een rubbertje tussen je gitaar en de knop doen is dan wel een aardige oplossing.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef Meursault het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een potmetertje strakker af te stellen?
De volumeknop op mn strat draait te makkelijk dicht als ik enthousiast aan het spelen ben..
Hmmm, die serie zegt me eigenlijk helemaal niets.quote:
Ja!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, die serie zegt me eigenlijk helemaal niets.
Mis ik iets als ik het nog nooit gezien heb?
Check dit maar alvast:quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef brother52 het volgende:
Maar ik zit de overdag ook al tussen IT-ers. Ik heb er weinig behoefte aan om er in mijn vrije tijd ook mee geconfronteerd te worden.
Je kunt er wel goed je werk me verwerkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef brother52 het volgende:
Maar ik zit de overdag ook al tussen IT-ers. Ik heb er weinig behoefte aan om er in mijn vrije tijd ook mee geconfronteerd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |