quote:
Had ik niet verwacht van de Baroeg. Ken echter een tent in Den Haag...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef Aresdreams het volgende:
das lekker op tijd, middag/ochtend van te voren, was de reden?
Zoalsquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van de Baroeg. Ken echter een tent in Den Haag....
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:04 schreef DrD00m het volgende:
<TOZTWO> I was kinda shy, and still am, so right after sex, I started getting dressed before she could turn on the lights......
<TOZTWO> Well, she turns the light on, and I have my clothes on already, and she can't find her undies.......
<TOZTWO> But she finds my undies next to the bed.
<TOZTWO> Guess whose undies I'm wearing?
![]()
![]()
![]()
Van de Baroeg of die band?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:15 schreef DrD00m het volgende:
Geen enkel idee.
We werden begin deze week gevraagd of we vanavond zouden willen spelen.
Sindsdien niks meer gehoord ervan. Gebeld en nemen niet op enz.
Vervolgens kijk ik net op hun website. Staat er dik GECANCELLED
Een bekende toko met oefenruimtes (ik ga de naam niet noemen vanwege googleheidquote:
Ik word overal gevolgd. They want me! Ha! *verstopt*quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:29 schreef DrD00m het volgende:
de naam met s p a t i e s is niet te googlen
Maar stond op de baroeg site
Ik ging naar mijn werk, heb pas over een week vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je naar je werk of gewoon op vakantie?.
Dat is mijn 106 ook gelukt (550,- later). Over precies een week op vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn werk, heb pas over een week vakantieMaar wel morgen al vrij, hopen dat mijn gare CRX door de APK komt dan
Met zo'n 1000km gereden te hebben afgelopen jaar verwacht ik geen extra kostenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is mijn 106 ook gelukt (550,- later). Over precies een week op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |