Je weet nog niet eens wat Dribbel_ vraagtquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:05 schreef Meursault het volgende:
Hij is van 2005 als ik het goed heb. Ik heb helaas geen geld..
Tussen de laagste en de hoogste ongeveerquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Maarja wat is een realistische vraagprijs voor zo'n ding ?ik weet het echt niet
Maar ik weet wel wat ik over heb op dit moment en dat is niet echt een realistisch bod..quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens wat Dribbel_ vraagt
Mja bij inruilen krijg je er altijd weer minder voor dan 2e hands verkopen omdat die winkel er ook weer een winstmarge op wil hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Meursault het volgende:
Als je iets nieuws wil aanschaffen zou je kunnen overwegen 'm in te ruilen. Dan vang je er misschien nog meer voor (of in ieder geval een goede prijs). Ik weet dat Kees Dee in Amersfoort dat volgens mij wel doet. Die heeft in ieder geval een mooi aanbod aan gitaren staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude.. ik was hier al half 7!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:44 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik zit hier met een lekker broodje en een koffie verkeerd. Broodzaak. Nu nog ff Manowar aanzetten en fuck it all
.
Gister zat een gast te klagen dat iemand al belde toen ik er nog niet was, vandaag ben ik de eerste hier. Doe ik ook alsof ik hier al eeeeeeeeuuuwen ben. Fuck him
.
Helemaal niet, ik ga zo een keer vertrekken. Heerlijk, die ruime vakantieplanningenquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:00 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dude.. ik was hier al half 7!!!
Ik ga dan ook 3 uur weg. Je redt het wel in je eentje he?
Ga je naar je werk of gewoon op vakantie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ga zo een keer vertrekken. Heerlijk, die ruime vakantieplanningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |