daar ging het mis.quote:Ik heb 2 tickets geboekt bij My Air, een of andere Italiaanse budgetmaatschappij..
Die was heel stil... kreeg een computerstem en nadat ik voor engels heb gekozen kwam ik niet meer verder. Telefoon ging net zo lang over tot er automatisch op werd gehangen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat zei de medewerker van My Air toen je ze belde?
Financieel probleem dus en hierboven is ook te lezen wat er verder gebeurtquote:Civil aviation Italian authority (ENAC) suspended the licence to the Italian low cost airline MyAir due to financial problems. The suspension starts today (July 24, 2009) at midnight. To help MyAir passengers, Alitalia activated special low fares for those passengers that would suffer from the cancellation of MyAir flights on July 24 and 25.
For questions about booked and purchased tickets please contact MyAir´s call centre: 0906 959 2165 (UK) or write emails to info@myair.com.
Er vliegt vrij weinig vanaf Napels... dus als je dan vroeg richting Nederland moet vliegen heb je soms niet zoveel keuze. Kies anders ook liever een maatschappij die bekender is...quote:Op maandag 27 juli 2009 16:54 schreef wapwip het volgende:
Waarom boek je dan in godsnaam bij van die vage ticket-verkopers je ticket
En het is nu wachten tot SkyEurope omvalt. Verbaasd me dat die nog steeds rondvliegen trouwens....quote:Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef Lemans24 het volgende:
Je kreeg tot heel erg kort geleden via de Sky Europe site ook Myair vluchten aangeboden, want dat waren partners.
En de Sky Europe site is toevallig net vernieuwd, nu zonder de Myair vluchten natuurlijk...
Sky Europe stond heel lang op de nominatie om om te vallen, maar zullen het nu nog wel een aantal maanden uitzingen, gezien ze aan het herstructureren zijn, en worden beschermd door de Slowaakse wet die nu een failliesement tegenhoudt, dit kan maximaal 9 maanden duren.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En het is nu wachten tot SkyEurope omvalt. Verbaasd me dat die nog steeds rondvliegen trouwens....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |