abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:19:03 #51
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_71406680
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef user_friendly het volgende:

[..]

Nee je houdt gewoon je lowlands combiticket en dan kan je die later inleveren (bij walibi dus) als je later naar walibi wilt. Als je tijdens lowlands gaat dan lever je je lowlands combiticket in bij de walibi-stand op het lowlands terrein en dan krijg je voor het weekend een extra walibibandje. Zo ging het de afgelopen jaren in ieder geval.
Top, bedankt. Dat wilde ik weten.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
pi_71426819
Filmprogramma is bekend: http://www.lowlands.nl/#/nieuwsbericht_541

Drag me to Hell lijkt me wel wat om in de Echo te gaan zien.
pi_71426948
Hoeveel namen zouden er morgen nog bekend worden gemaakt denken jullie ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_71427045
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Tourniquet het volgende:

Ik vond em echt tegenvallen. Ik schrok wel steeds :p Maar soms was het gewoon supersmerig en alles was super voorspelbaar.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71427537
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef febster het volgende:
Hoeveel namen zouden er morgen nog bekend worden gemaakt denken jullie ?
Als er afspraken zijn met het NRC denk ik één of twee wat grotere namen.
pi_71427581
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Tourniquet het volgende:

O tof, die wilde ik sowieso wel zien maar niemand wil mee .
Tap tap tap
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:11:30 #57
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71427681
Heel misschien dat ik Berlin Calling op groot doek ga zien.
Toffe film, dus als ik me verveel neem ik wel een kijkje.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71427705
Hoe kan je je vervelen op Lowlands?
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:17:31 #59
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71427890
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoe kan je je vervelen op Lowlands?
Vandaar dat de kans ook klein is dat ik een film ga kijken. Acht de kans groter dat ik of ergens smoor rondloop of sta los te gaan in de Bravo/X-ray .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71428040
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:08 schreef Toad het volgende:

[..]

Als er afspraken zijn met het NRC denk ik één of twee wat grotere namen.
Grote namen oke, maar ik mis nog behoorlijk wat in de nachtelijke Bravo line-up. Vorig jaar sloot Erol Alkan af en waren er nog tig DJ's, nu alleen Tiga en Speedy J (oke die zijn ook erg tof, maar toch).
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:25:57 #61
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71428210
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef febster het volgende:

[..]

Grote namen oke, maar ik mis nog behoorlijk wat in de nachtelijke Bravo line-up. Vorig jaar sloot Erol Alkan af en waren er nog tig DJ's, nu alleen Tiga en Speedy J (oke die zijn ook erg tof, maar toch).
Nu vergeet je wel heel veel namen:
2 Many DJ's
Crookers
Boys Noize
Paul Kalkbrenner
2000 and One
Audion
Promo
Joost van Bellen
Noisia
etc.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71428287
BRÜNO!

pi_71428427
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

2 Many DJ's
Crookers
Boys Noize
Paul Kalkbrenner
2000 and One
Audion
Promo
Joost van Bellen
Noisia
etc.
Sorry, ik was een beetje onduidelijk, maar ik bedoel met name de zondagnacht . Volgens het Wie, Wat en Wanneer topic draait alleen Boyz Noize in die nacht in de Bravo, das toch op zijn minst vreemd. Want ze sluiten altijd met een grote namen in de Bravo .
pi_71428522
Weten jullie wie nu eigenlijk de act is die ze vorig jaar al wisten te boeken en nog nooit op LL had opgetreden?
pi_71428689
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Toad het volgende:
Weten jullie wie nu eigenlijk de act is die ze vorig jaar al wisten te boeken en nog nooit op LL had opgetreden?
Gokje: Vampire Weekend?
pi_71429061
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
BRÜNO!

[ afbeelding ]
ik moet hem nog zien

als ik hem niet gezien heb tegen LL kijk ik 'm gewoon daar
pi_71432026
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

2 Many DJ's
Crookers
Boys Noize
Paul Kalkbrenner
2000 and One
Audion
Promo
Joost van Bellen
Noisia
etc.
Jij hebt Noisia niet al 20x gezien tijdens machtig?
pi_71432851
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
BRÜNO!

[ afbeelding ]
Vond het 2 jaar terug best lachen om een stukje Borat te zien op Lowlands, maar damn... Wat is Bruno een vreselijk slechte film .
pi_71433271
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef julian6 het volgende:

[..]

ik moet hem nog zien

als ik hem niet gezien heb tegen LL kijk ik 'm gewoon daar
Ja ik ook! Behalve als het tegelijk is met een vette dj. Dus waarschijnlijk ga ik em niet checken
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Vandaar dat de kans ook klein is dat ik een film ga kijken. Acht de kans groter dat ik of ergens smoor rondloop of sta los te gaan in de Bravo/X-ray .
Smoor
Dat taaltje daar in het noorden, niet te geleuven.
pi_71434876
Mailtje net:
quote:

EEN SPECIALE MAILING
Over minder dan een maand is het weer feest in de polder! Deze mailing gaat alleen naar mensen die een Lowlandskaartje hebben en staat propvol belangrijke, handige en nuttige info.

Morgen kan er een groot, rood uitroepteken in je agenda! Dan verschijnt de officiële Lowlands programmakrant exclusief bij nrc.next. Het volledige programma, alle tijden, tenten, en bergen achtergrondinfo. Die wil je dus niet missen...

Om er zeker van te zijn dat je de krant 's ochtends vroeg in je brievenbus vindt heeft nrc.next heeft een verdomd scherpe, niet-te-missen aanbieding voor je: Het Lowlands Abonnement! 5 Weken lang ontvang je alle ins & outs en weet jij als geen ander wat er op Lowlands te doen valt!

In de winkel koop je de nrc.next + programmakrant al voor ¤1,10. Maar je kunt natuurlijk ook meteen voor het Lowlands abonnement gaan: vijf weken lang nrc.next in je brievenbus en ook nog eens kans op 2 van de laatste 100 kaarten! Een abonnement afsluiten doe je HIER.

GRATIS LOWLANDS / i TUNES SAMPLER

Speciaal voor alle Lowlands ticketkopers is er een gratis Lowlands / iTunes Sampler! Zo kun je je dus vast goed voorbereiden op Lowlands. De tracks:

White Lies - E.S.T
The Temper Trap - Science of Fear
Asher Roth - I Love College
Destine - In Your Arms
Dio - Aye
Grizzley Bear - Cheerleader
BrokeNCYDE - Jealosy
Airborne Toxic Event - Somtime Around Midnight
Patrick Watson - Man Like You
Junior Boys - Bits and Pieces
Martyn - Is this Insanity
Jack Peñate - So Near
Passion Pit - The Reeling
Drive Like Maria - I'm on a Train
Bloc Party - Signs

Met onderstaande code(s) kun je tot 30 september gratis de Lowlands / iTunes sampler downloaden in de iTunes Store. Voor ieder Lowlands kaartje dat je hebt gekocht, krijg je 1 (unieke) code en kun je 1 sampler downloaden.

1. Download iTunes voor Mac of Windows, gratis, op http://www.itunes.com/nl
2. Start iTunes en klik op "iTunes Store" in het menu links
3. Klik op "Redeem" onder "Quick Links"
4. Voer onderstaande code(s) in en volg de gegeven aanwijzingen op

De Codes:
6EA34WPMAJL7, AJAYTWLP6WN3, 37LAA9PR9AHN
6EA34WPMAJL7, AJAYTWLP6WN3, 37LAA9PR9AHN

Code is alleen inwisselbaar in de iTunes Store voor Nederland. U moet een iTunes account voor de Nederlandse iTunes Store hebben of openen (voorwaarden zijn van toepassing). Ga voor de volledige voorwaarden van deze aanbieding naar http://www.apple.com/euro/itunes/gifts/ . TM en © 2009 iTunes S.à.r.l. Alle rechten voorbehouden.

GREEN GHETTO'S
Campings 1 en 7 gaan groen, met alle fris-fruitige, zuurstofrijke voordelen vandien. Maar daar kamperen betekent ook je eigen verantwoordelijkheid nemen. Wie hier gaat staan verplicht zichzelf zijn troep dagelijks op te ruimen en ervoor te zorgen dat de camping schoon achterblijft. Alle kampeerspullen naar afloop dus weer netjes meenemen. Da's alles. Wij zorgen voor extra kliko's, vuilnisruns en mankracht om je bij te staan. Meer weten? Klik HIER

LOWLANDS MOBILE FESTIVAL GUIDE
Lang voordat de wereld aan de iPhone ging, had Lowlands al de coolste app around: de Lowlands Mobile Festival Guide. Dit jaar met ultrasonische buddy finder! Vanaf begin augustus is hij weer beschikbaar voor zowat elk na-oorlogs type mobiel, ook voor de iPhone!

Een plattegrond, live nieuws én het blokkenschema, incl. info over alle acts in 1 handige applicatie op je mobiel – als je nu nog wat mist op Lowlands is het echt je eigen schuld. Dankzij de gloednieuwe buddy finder raak je zelfs je vrienden niet meer kwijt. Hetgeen niet altijd een pré is, toegegeven.

Een en ander was natuurlijk nooit mogelijk geweest zonder onze sympathieke vrienden van Converse en 3FM. Thanks, dudes!

Hebben? SMS LOWMAP naar 3010 en je ontvangt de downloadlink zodra 'De Guide' beschikbaar is!

Apart, die green ghetto's...
pi_71434997
Jeej, de lowmap, alhoewel ik wel weer dat smsje niet zal ontvangen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:32:42 #72
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71437348
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:17 schreef schijffie het volgende:

[..]

Jij hebt Noisia niet al 20x gezien tijdens machtig?
Is het raar als ik zeg dat ik nog nooit bij Machtig ben geweest ? Ik heb ze wel gezien op een aantal festivals en als 'Zonderling' op Buurthouse, maar vind het altijd wel mooi losgaan dus verheug me er wel op om in de Bravo op hun muziek los te gaan .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71440688
Mocht er nog een headliner bekend worden gemaakt, dan duim ik het hardst voor Gaga.
pi_71441073
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef Toad het volgende:
Mocht er nog een headliner bekend worden gemaakt, dan duim ik het hardst voor Gaga.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:50:58 #75
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_71441429
Hoe laat komt die Next gemiddeld de brievenbus inrollen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')