Johquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Hey, je kunt tegenwoordig zappen, vet he?
Cartoon Network? Dát is pas een baggerzender! Allemaal Nederlandse pauperprogramma's en na 21u is het afgelopen... Waar is de Dexter, I M Weasel en Cow & Chicken-tijd?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Joh
Alleen wou ik dat ze Cartoon Network of een andere betere zender in de plaats van Family 7 of een andere willekeurige pauper zender hadden gezet.
CN toen dit en DBZ er nog op was.......... memoriesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Fries het volgende:
[..]
Cartoon Network? Dát is pas een baggerzender! Allemaal Nederlandse pauperprogramma's en na 21u is het afgelopen... Waar is de Dexter, I M Weasel en Cow & Chicken-tijd?
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Netsplitter het volgende:
Family 7.
Klinkt als Sport 7 en iedereen weet hoe dat afgelopen is.
Family 7 is nog véél erger. Een zwaar christelijke zender, op het fundamentalistische af. Ik heb daar ooit een programma gezien over een meisje die, ondanks herhaaldelijke waarschuwingen van familie en vrienden, de reis waagde naar een zeer gevaarlijk en verderfelijk oord. Ze had allerlei survival-dingen meegenomen en haar familie geinstrueerd wat ze moesten doen als ze niet terug zou komen. Van haar reis naar Amsterdam.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Netsplitter het volgende:
Family 7.
Klinkt als Sport 7 en iedereen weet hoe dat afgelopen is.
Dat waren nog eens programma's.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Fries het volgende:
[..]
Cartoon Network? Dát is pas een baggerzender! Allemaal Nederlandse pauperprogramma's en na 21u is het afgelopen... Waar is de Dexter, I M Weasel en Cow & Chicken-tijd?
geboortedatum: 15-02-1993quote:
Ja en nu? Wil je zeggen dat ik het niet mee heb gemaakt?quote:
Ik denk dat Geert Wilders dan gelijk kamervragen zou stellen en/ of een spoeddebat zou aanvragen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef De_Hertog het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de reacties zou zijn als een moslimzender hier zou willen uitzenden die net zo zwaar religieus is als Family7.
Boomerang!!! 1 kanaaltje verder dan CN (bij ziggo iig)quote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Fries het volgende:
[..]
Waar is de Dexter, I M Weasel en Cow & Chicken-tijd?
Zo jaren 80quote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ned 1, 2 en 3 is alles wat je nodig hebt
Idd, daarom heb ik geen TV. Al het boeiende komt op 1-3 en dat kijk ik gewoon op uitzendinggemist.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ned 1, 2 en 3 is alles wat je nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |