Ok, bedankt, maar dan scheelt het dus 3,20 is alweer bijna 2 biertjes als je naar een paupertoko gaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is niet echt één standaard couponcode, maar bijna altijd wel een couponcode die geldig is voor ¤1,95 korting. Op retailmenot.com staat hij altijd wel.
Nu is het:
Code: FOLDER220609ENQ195VK
Discount: gratis verzending t/m 31 oktober 2009\
Is Frasier daar echt een spin-off van?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Cheers, de serie die wordt nagedaan in Swarley.
Jazeker, Frasier hangt in Cheers altijd in die kroeg rond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is Frasier daar echt een spin-off van?
Deze week één seizoen per dag gekekenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh, hier moet ik even een TVP! Anders weet ik straks niet wanneer het weer begint![]()
Zal even wennen worden, 1 aflevering per week in plaats van één seizoen per week zoals ik ze laatst allemaal heb gekeken![]()
Awesomequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Deze week één seizoen per dag gekeken![]()
Is het al bekend op welke dag het wordt uitgezonden?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Is het al bekend op welke dag het wordt uitgezonden?
quote:Season 5 22 eps September 21, 2009 May 17, 2010
Dinsdag te downloaden dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
trouwens nooit geweten dat dit bestond![]()
swarley.com
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat hebben Amerikanen tegen Canada? In Soutphark kom ik het tegen met Terrance & Philip en ook in andere series zoals HIMYM. Why?
Canadezen hebben op hun beurt ook weer de nodige grappen over de Amerikanen (zorgstelsel, aanklaag cultuur), Een soort Nederland-België situatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat hebben Amerikanen tegen Canada? In Soutphark kom ik het tegen met Terrance & Philip en ook in andere series zoals HIMYM. Why?
Live audience mist de grappen in de flashbacks, vandaar dat het gelach is opgenomen door mensen naar een gemonteerde aflevering op een scherm te laten kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef bravo het volgende:
Ik ben nu alle seizoenen aan het kijken, ben nu bij seizoen 2. Ik heb de bloopers van 1 eens gekeken, maar het valt me op dat er geen live audience gebruikt wordt, best jammer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler voor diegene die niet zo ver zijn met de serie
Ik vraag het me ook af wat hij doet op het werk. Gezien zijn appartement, "big-screen" tv, acteur-gezin inhuren voor zijn moeder, even een paar duizend euro lappen voor een zelfportret, eigen kantoor met wc etc. etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Een probleem wat je ook krijgt als je Barney een eigen serie geeft, is dat je zijn leven moet laten zien. Nu is het "mysterie" juist dat je niet weet wat hij allemaal doet. Je moet ineens zijn leven in dat appartement laten zien, wat hij doet op zijn werk en meer van dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |