Tja het is allemaal redelijk diepzinnig. Misschien net té voor een comedy.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:26 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Lees dit eens, misschien verander je van gedachten: http://have-you-met-ted.c(...)the-leap-discussion/
Met Friends deden ze dat ook zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Comedy Central heeft zoiets ook gedaan met Californication geloof ik, waardoor je niet een half jaar hoeft te wachten op het volgende seizoen.
Volgens mij is dat nooit bevestigd, maar het is wel weer een hint natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maarre, is Teds vrouw niet diegene waar hij tegenopbotst tijdens Snt Patrickday?
Bedankt voor het posten van die blog, weer wat om te lezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:26 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Lees dit eens, misschien verander je van gedachten: http://have-you-met-ted.c(...)the-leap-discussion/
Maar dat is nou juist ook het mooie van HIMYM. Als je het als simpele sitcom bekijkt is het leuk om te zien en kan je soms helemaal in een deuk liggen, maar pas als je het hele verhaal volgt snap je alles pas helemaal. Dat het te diepzinnig zou zijn ben ik dus niet met je eens, op momenten is het namelijk niet alleen een comedy.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tja het is allemaal redelijk diepzinnig. Misschien net té voor een comedy.
Ik vind het sowieso vet hoeveel kleine dingen terugkomen. Zoals dat met die chick van de 70's show. Dat Marshall zijn maatje Ted af loopt te kafferen en ondertussen een fruitmand leeg vreet.
En later Marshall naakt moet poseren omdat volgens lilly iemand die fruitmand leeg gegeten heeft. Heel subtiel iets. Maar al die subtiele dingen waren niet zo snel te zien in de laatste. (Kan aan mij liggen, het was nog vroeg)
In die blog praat hij over dat pompoenmeisje....hoe ver is dat gezocht? De "leap" snap ik allemaal wel, maar het was net niet de cliffhanger die je verwacht.
Wat we wel zeker gaan tegenkomen, is dat de relatie tussen Ted en zijn échte vriendin niet makkelijk zal worden omdat het een leraar-leerling verhouding zal gaan worden wat dus niet mag.....
-edit-
Wel een leuke blog om ff door te spitten voor al die quotes
Welke? Ik weet welke aflevering je bedoeld, maar welke vrouw botst hij tegenop? Toch niet diegene die hij versiert op die bank?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met Friends deden ze dat ook zo.
Maarre, is Teds vrouw niet diegene waar hij tegenopbotst tijdens Snt Patrickday?
Ja die was echt geniaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:07 schreef ch0c0mel het volgende:
Om deze slap (Dit is de eerste) moest ik nog het hardst lachen
[ afbeelding ]
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat de toekomstige mrs. Mosby wel een bekendere actrice is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Welke? Ik weet welke aflevering je bedoeld, maar welke vrouw botst hij tegenop? Toch niet diegene die hij versiert op die bank?
Edit: Nevermind, ik heb het al gezien, vind het ver gezocht, maar ik vind het tegelijkertijd echt iets voor de makers, want voor de rest heeft het tegen haar opbotsen helemaal geen toegevoegde waarde.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor iedereen die zich afvroeg wat de punchline is van de Peanut Butter grap.
What is the difference between peanut butter and jam?
You can't peanut butter your cock up someone's ass.
Ik vind 't eigenlijk wel supermooi dat 't een homo is en dat hij het doet met "Scooter".quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Barney Stinson is gewoon een übergod.
Slapping' the bassssquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:11 schreef Stefan het volgende:
Barney als; 80 jarige, geweldig
Vanavond trouwens I Love You mangezien op DVD. Was minder grappig dan ik had gehoopt. Wel aardig verder maar ook Paul Rudd heb ik leuker gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |