quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef LeonH het volgende:
Net Bolt gekeken en leek wel alsof de producer fan was van HIMYM...
1 personage zei vaker: True story
Rhino de hamster vond Bolt Legendary!
En een duif zei Wait For It!
quote:I've seen and heard it elsewhere, too, all over the place. I prefer to simply see it this way.. Barney's awesomeness is so legendary that it has seeded itself into all areas of life.
Ok! Ga ik ook eens wat googlen en kijken of ik wat vind!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Heb even nagezocht op internet en je bent niet de eerste die het opviel:
[..]
![]()
BTW het lijkt me wel een toffe film.
"That is also the time he invented the high five"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef -0- het volgende:
Vandeweek was wel mooie aflevering met dat verhaal over Jezus en zijn wederopstanding, True story.
De aflevering met interventies toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef luckass het volgende:
Ondanks dat Barney een baas is, moest ik toch wel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
“This is a pie chart describing my favorite bars. And this is a bar graph describing my favorite pies.”
Een van mijn favorietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef luckass het volgende:
Ondanks dat Barney een baas is, moest ik toch wel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
“This is a pie chart describing my favorite bars. And this is a bar graph describing my favorite pies.”
Nee, 1 interventie. Deze is dat Ted Stella tegenkomt bij het stoplicht, maar voordat je dat ziet eerst 5 andere verhalen vertelt. Onder andere waarom hij die zwerver elke dag 1$ geeft, die heeft namelijk die borden te koop staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
De aflevering met interventies toch?
het zou me niks verbazen als ze daar nog wat mee gaan doen iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:01 schreef MB23 het volgende:
Hmm, wat is trouwens dat hele punt van die Slutty Pumpkin? Zit daar meer achter ofzo?
Oh ja. Dat was hem. Ook erg mooi al die charts.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, 1 interventie. Deze is dat Ted Stella tegenkomt bij het stoplicht, maar voordat je dat ziet eerst 5 andere verhalen vertelt. Onder andere waarom hij die zwerver elke dag 1$ geeft, die heeft namelijk die borden te koop staan.
Hoeveel heb je er gekocht? En heb je het plaatje in hoge resolutie?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:34 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb de Awesomeness poster uit laten drukken bij webprint voor 2 euro per poster, best gaaf.
Ik heb er 3 besteld, want de verzendkosten waren duurder dan de print. De kwaliteit is niet helemaal 100%, maar het is echt wel goed te lezen, niet pixelachtig ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er gekocht? En heb je het plaatje in hoge resolutie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |