MIsschien wilt ie je vriendje worden...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij zou alleen maar ene vraag stellen maar heb zo'n gevoel dat ie dat niet gaat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Vind em wel goede acteur, maar word er niet nat van.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd Gael garcia bernal,
impressive movie ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MIsschien wilt ie je vriendje worden...![]()
Yuri en Nuno sitting in a tree.hij heeft er al een en in een boom word een beetje een uitdagingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt last van hoogtebang ?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij heeft er al een en in een boom word een beetje een uitdaging
dat is een short, geen zwembroekquote:Op maandag 27 juli 2009 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hem precies gegeven waar ie om vroeg
waarom niet, de vraag alleen is ga jij hem beantwoorden ?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij zou alleen maar ene vraag stellen maar heb zo'n gevoel dat ie dat niet gaat doen
jaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet, de vraag alleen is ga jij hem beantwoorden ?
jij draagt een spijkerborek als je gaat zwemmenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik draag het als ik zwem dus ergo zwembroek
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij draagt een spijkerborek als je gaat zwemmen
ik vind het wel cute gedaan (die foto's)quote:
Stiller dan anders, danquote:
Ja, weet ikquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind het wel cute gedaan (die foto's)
hier nietquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
idd, tis net eindhovens gespuis af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |