heb nog niet geluncht, de bitch is net weg om lunch te halenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar is het net lunchtijd geweest
Je moet je niet overeten, dat is niet goed voor je lijnquote:Op maandag 27 juli 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
Hier is het technisch gezien lunchtijd maar ik heb pas om elf uur ontbeten, dus ...
Tss niet eens laten bezorgenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb nog niet geluncht, de bitch is net weg om lunch te halen
*kijkt naar eigen buik*quote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet je niet overeten, dat is niet goed voor je lijn
Ik had die aflevering nog nooit gezien, maar dit is echt Echt ECHT heel ergquote:
O ja, kut.quote:
ja wat een armoe hequote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tss niet eens laten bezorgen
of is de bitch de huishoudster![]()
luilakquote:Op maandag 27 juli 2009 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja wat een armoe heen the bitch is de BF, hij is iets van vis aan het halen omdat ik geen zin had om ergens te lunchen
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had die aflevering nog nooit gezien, maar dit is echt Echt ECHT heel erg![]()
Ik zou serieus in Woensel West nog niet doodgevonden willen worden, en da's toch echt een wijk waar je anders heel snel dood gevonden wordt hoor
Ik let ook goed opquote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet je niet overeten, dat is niet goed voor je lijn
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had die aflevering nog nooit gezien, maar dit is echt Echt ECHT heel erg![]()
Ik zou serieus in Woensel West nog niet doodgevonden willen worden, en da's toch echt een wijk waar je anders heel snel dood gevonden wordt hoor
ja hequote:Op maandag 27 juli 2009 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
luilak![]()
maar hoe zit het nou met de vraag?
Hetero's? Of heb je ook homo's in deze vorm?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik had het er na het zien van die filmpjes nog met ene vriend over: en dat soort volk is tegenwoordig ook 75% van de gaykroegen in Eindhoven(serieus.....)
Ja....quote:Op maandag 27 juli 2009 18:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Mieke: "ik noemde haar gewoon een paardenkut enso"
Homo's.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hetero's? Of heb je ook homo's in deze vorm?
"t is te triest voor woorden. Klagen dat de hele buurt het zal weten dat ze naar die Mieke zouden gaan, maar ondertussen wel elke week naar die Spaanse in de straat (alsof de buurt dat dan niet weetquote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk da die'n vent z'n wijf verrekkes af het gesloage.
En gelijk het ie. Mar ge magt nie sloan, ge moet ze schuppe!
Echt.... wat voor mensen zijn dit?!
Ik lach er nu mee, maar ergens is dit diep diep DIEP triest.
En zij dan ook nog klagen dat "de buurt zo achteruit gaat".....
En ik had het er na het zien van die filmpjes nog met ene vriend over: en dat soort volk is tegenwoordig ook 75% van de gaykroegen in Eindhoven(serieus.....)
Ja eey, maa die Spaanse is wel een lekker wijf he! En ze was 'm van te vurre nog 's efkes. Da's wel lekker. ... In het 3e deel blijkt ze trouwens helemaal niet Spaans te zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 18:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
"t is te triest voor woorden. Klagen dat de hele buurt het zal weten dat ze naar die Mieke zouden gaan, maar ondertussen wel elke week naar die Spaanse in de straat (alsof de buurt dat dan niet weet)
Ja daar zit ik nu ookquote:
Die moddervette prostitueequote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk da die'n vent z'n wijf verrekkes af het gesloage.
En gelijk het ie. Mar ge magt nie sloan, ge moet ze schuppe!
Echt.... wat voor mensen zijn dit?!
Ik lach er nu mee, maar ergens is dit diep diep DIEP triest.
En zij dan ook nog klagen dat "de buurt zo achteruit gaat".....
Sow, die was nat man, die was nat. Ik heb ze nog nooit zo nat gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit ik nu ook
Hoerige kut kanker kachel man!
Zitte gij nou Mieke de Kiep belachelijk te moake?!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Die moddervette prostituee.. Wtf, zakenlui tot haar klantenbestand?!? Omg
Ja ik denk ik doe 's wa anders, ik neem 'r van achter!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Sow, die was nat man, die was nat. Ik heb ze nog nooit zo nat gezien
Ja alleen dan tegen de regels in, en een stuk gevaarlijker.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
Het is echt een heel aparte subcultuur, he... best fascinerend. Net de apenrots in de dierentuin.
boertje boertje wil je een keer verkracht wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Echt, in Assen zit ik me na 20 sec al te ergeren ana die debielen die daar staan te lachen terwijl die vent op de auto klimt.
Dat lachje alleen al!
ik nietquote:Op maandag 27 juli 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog bij de boeren van Assen.
Kwam wta tussendoor
Zitten we nou allemaal gezellig Probleemwijken te kijken?
(trouwens wel een oude reportage, maar had ze nog nooit gezien)
Nee, die komt uit een wijk zoals die bedoeld isquote:Op maandag 27 juli 2009 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij komt Thunderbitch ook uit zo'n wijk
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die komt uit een wijk zoals die bedoeld is
alsof je dat soort volk niet in andere steden hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef MisterO het volgende:
Weer een reden erbij om gauw Assen te verlaten
Er zijn genoeg andere probleemwijkfilmpjes te vinden jaquote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof je dat soort volk niet in andere steden hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |