waar blijft het bewijs?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das mijn neef.ja, hij ziet er lekker uit.
waar was je ook alweer, moet ik een omweg maken op de terug wegquote:Op maandag 27 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat ik heel gelovig ben?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor je't weet praten we hier allemaal Spaans!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
El nino come.
Ja ja, ik kan ook spaans nu!
die politieke? je bedoelt American Life? Alleen dat nummer is politiek gelardeerd, voor de rest zijn het goede nummers zonder politiek tintje.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind confessions nog wel lekker klinken in het gehoor, maar die ene politieke en die laatste vind ik echt 3x niks.
Het idee alleen alquote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor je't weet praten we hier allemaal Spaans!
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
El nino come.
Ja ja, ik kan ook spaans nu!
Mooie taal.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar was je ook alweer, moet ik een omweg maken op de terug weg
Nee, gelukkigquote:
Beetje, maar lang niet zo veel als eerst, gelukkig. Ik wilde vandaag wel weer gaan sporten, in ieder geval.quote:
ik zei net tegen hem dat ie sjans had.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat ik heel gelovig ben?
Ik aanbid het kruis, ben wel eens in de Here en op mijn knietjes is ook geen probleem.
Forgive me Father, for I am sin!
uiteraard. Tori ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik met Tori.
Zullen wel wazige muzikale wijdbeense scheetjes zijn dan.
waarom zijn Spanjaarden kampersquote:
Jepquote:Op maandag 27 juli 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje, maar lang niet zo veel als eerst, gelukkig. Ik wilde vandaag wel weer gaan sporten, in ieder geval.
Morgen hoor je meer over je moeder, toch?
Met mijn neef??quote:Op maandag 27 juli 2009 17:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
En dadelijk ga jij nog met je beentjes de lucht in
idd, tis net eindhovens gespuis af en toequote:
heey, ik ben geen kamper.quote:
Succes vast. En sterkte. En alles. Vooral met het wachten en de onzekerheid.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jepdan gaat het feest beginnen. Om 8.45 uur in ziekenhuis zijn voor de eerste onderzoeken.
zal dan nog wel een maand duren eer we de uitslag weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |