yep voor nuquote:
Ja het is altijd maar voor een bepaalde tijd, en voor de rest kan het me niet schelen. Home is in Lisboa, of Alentejo, of sinds kort hierquote:Op maandag 27 juli 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het maar steeds voor een bepaalde tijd?
Kan je daar aan wennen? IK wel, of ik nou hier of daar woon. Ik heb niet echt een thuisgevoel hier of daar.
home is from where the journey starts.
vind je ?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
god, ben wel weer jolig op de maandagmiddag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Joling is ie altijd wel.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben nog niet echt op dreef
*ahum* moeilijk publiek hier *ahum*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.óla señor , kieres un nuevo botella?
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben nog niet echt op dreef
*ahum* moeilijk publiek hier *ahum*Na fles 2 gaat het vast een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
olaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
óla señor , kieres un nuevo botella?
jejejejequote:Op maandag 27 juli 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
olaque tal?
aún tengo.
Maar laat ze maar komen.
tuurlijk dan ga ik los.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na fles 2 gaat het vast een stuk beter
een van de weinige leuke teksten van madonnaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
Poor is the man
Whose pleasures depend
On the permission of another
So true
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejeje
madonna was top las ik of no
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Behold, I am coming soon
Ja, toen schreef ze nog textueel goede liedjes. Maar het is nu een beetje minder geworden met die diepzinnigheid.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
een van de weinige leuke teksten van madonna
Toen deed ze nog geile nummers maken.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik natuurlijk schreeuwen, meezingen etc...![]()
hoe was jouw avond? was dat broertje nog 'gekomen' van die zanger?
volgens mij zit fles 2 er al in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je humor gaat met sprongen omhoog![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik natuurlijk schreeuwen, meezingen etc...![]()
hoe was jouw avond? was dat broertje nog 'gekomen' van die zanger?
whahah omg you said came lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yea hij was erbij was nice, gezellig en nog even met ze gepraat dat was grappigPorque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, toen schreef ze nog textueel goede liedjes. Maar het is nu een beetje minder geworden met die diepzinnigheid.Alsof holiday en get into the groove en zo zo diepzinnig warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind dat wel leuker dan die meuk die ze nu maakt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
tuurlijk, het is een doorslobbertje. mar goed, we zijn met z'n 3-en. En Jesus is de volgende alweer aan het halen, en ham erbij .quote:Op maandag 27 juli 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zit fles 2 er al in?
je humor gaat met sprongen omhoog
Nee, das waar. Maar later ontwikkelt ze zich als writer. De laatste twee albums zijn meer disco met simple tekst.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof holiday en get into the groove en zo zo diepzinnig waren
Maar ik vind dat wel leuker dan die meuk die ze nu maakt.
Kan ik bij jou alvast worst uit Leon bestellen ?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk, het is een doorslobbertje. mar goed, we zijn met z'n 3-en. En Jesus is de volgende alweer aan het halen, en ham erbij .
das mijn neef.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Is Jesus aanbiddenswaardig of kunnen we beter bij die van de Bijbel blijven?
Ik vind confessions nog wel lekker klinken in het gehoor, maar die ene politieke en die laatste vind ik echt 3x niks.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das waar. Maar later ontwikkelt ze zich als writer. De laatste twee albums zijn meer disco met simple tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |