die zijn er al lang en in een echt zwembroekquote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat was de tegenprestatie van NUNO dan?
hij ook in zijn zwembroek?![]()
had je ze gepost dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die zijn er al lang en in een echt zwembroek
Bebidoquote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, de eerste fles wijn zit er al in.![]()
Zit hier op het terras met Jesus en Pilli alle drie op de laptop en een fles wijn erbij.![]()
OHHNOOOOOOZZZZ!........quote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
OP de site van Geenstijl
Uit een onderzoek van de universiteit van Helsinki blijkt dat vrouwen steeds mooier worden, terwijl dat bij mannen niet zo is.
wat een doomscenario.![]()
paarsquote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die zijn er al lang en in een echt zwembroek
vragen om ongelukken tot er dus iemand in een enthousiaste bui die fles omstoot en al dat sap de flapfop instroomtquote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, de eerste fles wijn zit er al in.![]()
Zit hier op het terras met Jesus en Pilli alle drie op de laptop en een fles wijn erbij.![]()
nah, niet van 1 flesje. Tis zo'n doorslobbertje. Tweede is al open. Er staan tapas.quote:
er zijn vast wel fokkers die dat nog wel eens willen herpostenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je ze gepost dan?Ik ken ze niet. Ja alleen met die vlag and shit.
Nee, fles staat in cooler naast de tafel.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vragen om ongelukken tot er dus iemand in een enthousiaste bui die fles omstoot en al dat sap de flapfop instroomt
Ik ook maar moet waarschijnlijk volgende week weer aan het werkquote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, niet van 1 flesje. Tis zo'n doorslobbertje. Tweede is al open. Er staan tapas.
Ik kan hier wel aan wennen (rentenieren. )![]()
nee dank je laat maar, laat hem maar zien als Mieke cava komt drinken bij jouquote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn vast wel fokkers die dat nog wel eens willen herposten![]()
ik kan er tijdelijk namelijk niet bij
o god ja, In Italy.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook maar moet waarschijnlijk volgende week weer aan het werk
Blauw. Ik heb ze nog.quote:
wat een geheimzinnigheid weer!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dank je laat maar, laat hem maar zien als Mieke cava komt drinken bij jou
er zijn altijd uitzonderingen op de regel en wellicht gaat het alleen over heteromannen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
OP de site van Geenstijl
Uit een onderzoek van de universiteit van Helsinki blijkt dat vrouwen steeds mooier worden, terwijl dat bij mannen niet zo is.
wat een doomscenario.![]()
Maar ik kijk/flirt/zoen/neuk graag met heteromannen!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingen op de regel en wellicht gaat het alleen over heteromannen.
ik denk het ook, want in de gayclubs etc. zie ik het niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingen op de regel en wellicht gaat het alleen over heteromannen.
eerst in een hotel, moet nog zien of ik er lang blijfquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, In Italy.
heb je daar al woonruimte? Of ga je daar ook in een hotel?
Rome gaat je standplaats worden ?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst in een hotel, moet nog zien of ik er lang blijf
is het maar steeds voor een bepaalde tijd?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst in een hotel, moet nog zien of ik er lang blijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |