> 7 jaar gedaan om tot 2500 te komen. Dat wordt nog een lange rit.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eigen schuld
jullie hebben tijdens mijn afwezigheid de H afgeschaft
daar stond o.a. ook deze nuttige info
Het Centrale Homo Topic.
is begonnen op 25 feb 2002
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk u eens meneer![]()
en moet je nu vanmiddag met Ricarde de stad in om een nieuw shirt voor hem te kopen ?
wordt komende zaterdag vanaf 13.00 uur herhaald op ned 2 volgens mijquote:Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef mike_hunt het volgende:
Kut.
Op Uitzending gemist staat wel Zomergasten, maar zonder de fragmenten.
Je wilde zeggen dat een deur op slot niet vast zit?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef Desmonkey het volgende:
Ik kijk naar de tegenstellingen: Los - Vast en Open - Dicht. Een deur kan nooit los zijn als het ergens aan vast zit, dus de laatste tegenstelling lijkt me logischer. Sorry Peet.
hmmm lekker!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:44 schreef Eustace. het volgende:
Ben er weer. Heb een fout doch lekker gehaktbalbroodje van de Appie, en een cafresco.
stop eens met die lost-vast discussiequote:Op maandag 27 juli 2009 12:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat een deur op slot niet vast zit?![]()
en je addict met falafel dan ?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmmm lekker!![]()
Zit zelf nu aan de eggs Benedict met cafe con leche![]()
vol is vol is toch van Jan Maat?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stop eens met die lost-vast discussie
ik heb hierdoor al heel de ochtend een stemmetje in mijn hoofd dat roept kom op tijd want vol is vol
Maar ja ik ben hier natuurlijk weer de enige die dit dan weer links aan Jan Rietman en de zaterdagmiddagradio
Maar wij ZIJN toch ook uit den ouden doosch en reeds lichtjes beschimmeld en door de motten aangevretenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vol is vol is toch van Jan Maat?![]()
Jezus, Jan Rietman. das uit den ouden doosch.
quote:
speak 4 yourself bitch!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wij ZIJN toch ook uit den ouden doosch en reeds lichtjes beschimmeld en door de motten aangevreten
kortom vergane glorie
o, je bedoelt S.O.A.P. met "This is how we party" ?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:52 schreef Cybart het volgende:
goedemorgen
*wat een ontzettende lekkere plaat op de radio*
dan voer ik je wel een bakje magere yoghurt als ontbijt na het cava zuipenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ja dat hebben ze hier niet in de buurt, denk ik.
Heb al een portie churos op! Ik moet oppassen dat ik geen Han Peekel word
van geest jaquote:Op maandag 27 juli 2009 12:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
speak 4 yourself bitch!Ik blijf eeuwig jooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggg
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je bedoelt S.O.A.P. met "This is how we party" ?
en koffie en een peuk natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan voer ik je wel een bakje magere yoghurt als ontbijt na het cava zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |