Pas na 3 maanden begin je het meestal te zien, zeker als je goede buikspieren hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er nog bijster weinig te zien is.
Wanneer heb ik hem ontmoet? *denk denk*
Friso Mei, dus laatste vrijdag in mei.... *kalender kijk* 29-05-2009.
Ben ik toch al 8 weken zwanger!
in plaats van waar kom je vandaan vragen waar je weg komtquote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achterhoek.
En ik maar denken dat de deur echt los in de scharnieren zat en heel voorzichtig de deur verder opendeed. Betekende het gewoon dat de deur open was
Of "Ik ben om half 9 aangereden".quote:Op maandag 27 juli 2009 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
langs en naast score nook goed
net als aanrijden
Toen mijn ex dat voor het eerst zei dacht ik eerst dat hij me omslachtig probeerde te vertellen dat hij een lesbische moeder met een vriendin heeft ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan vind ik Ons Mam minder verwarrend, ook al is het niet onze gezamenlijke moeder. Dat soort dingen weeeeeet je gewoon, dat het niet je moeder is!
O, dan ben ik nog mooi strak op Lowlands. Shirt uit!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Pas na 3 maanden begin je het meestal te zien, zeker als je goede buikspieren hebt
Maar heb jij nog nooit de grap gemaakt dat als je gebeld wordt en die persoon verontschuldigd zich dat hij verkeerd verbonden is dat je hem dan terugstuurd naar het ziekenhuis ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of "Ik ben om half 9 aangereden".
Deed het zeer? Neeheee, VERTROKKEN!!!!
let je wel op met de booz ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dan ben ik nog mooi strak op Lowlands. Shirt uit!
Dan mag deze toch ook wel in de catagorie zomerhits komen te staanquote:Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef Desmonkey het volgende:
"Vamos a la playa
A mí me gusta bailar
el ritmo de la noche,
sounds of fiesta ...."
past dat wel in het nuchtere noorden?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Eustace. het volgende:
Over 25 minuten ga ik mezelf belonen met een lange middagpauze en ga ik naar buiten om even sexy rond te lopen door de stad en zo. Ik heb me fakking coole Calvin Klein Jeans shirt aan, een net iets te lage baggy broek en een gestreepte Diesel boxer met alle blije kleurtjes van de regenboog.
ik gok op minder dan 15 maandenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef mike_hunt het volgende:
die TT
op naar de 3000, hoevaal jaar gaat dat worden? LOL
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Eustace. het volgende:
Over 25 minuten ga ik mezelf belonen met een lange middagpauze en ga ik naar buiten om even sexy rond te lopen door de stad en zo. Ik heb me fakking coole Calvin Klein Jeans shirt aan, een net iets te lage baggy broek en een gestreepte Diesel boxer met alle blije kleurtjes van de regenboog.
kijk u eens meneerquote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen wind jammers![]()
coffee please
ma
38 °C
Je zegt het zelf al, nuchtere noorden.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
past dat wel in het nuchtere noorden?
nemen ze daar geen aanstoot aan ?
hoeveel jaar heeft het gekost om tot de 2500 te komen? Welk jaar was de eerste HOMO-topic?quote:
Sociaal juridisch administratief medewerker op een advocatenkantoor.quote:
Zijn het strafpleiters?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Sociaal juridisch administratief medewerker op een advocatenkantoor.(Lees: uit het raam staren, beetje internetten, en op het moment af en toe beetje boekhouding). Verder handel ik soms de telefoon af, en ik stel vaak brieven / aktes / memorie van grieven / et cetera op.
Eigen schuldquote:Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeveel jaar heeft het gekost om tot de 2500 te komen? Welk jaar was de eerste HOMO-topic?
Ze doen zowel civiel als strafrecht, volgens mij. En nee niet stiekem gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn het strafpleiters?
heb je niet al stiekum een keer een toga en bef aangetrokken?
en is dat op dat kantoor van de tweeling toevallig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |