quote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ziet al de titel firehoose deel 1 tot en met 10 voor je in scriptvorm
Ron heeft toch ook een poosje voor Jamai met een volwassenen filmster gescharreld ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
Die ken ik niet, ik wacht wel op de musical met Ron Link
Mieke gaat straks streaming filmpjes doen via mieke's handkar hoekje punt enelquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ken die man niet, ik moest ff googlen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
presentatie: Chantal Jansen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Desmonkey het volgende:
Wie is mijn ex? Best wel fout en slecht.
* verslikt zich*quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke gaat straks streaming filmpjes doen via mieke's handkar hoekje punt enel
Chantalquote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
presentatie: Chantal Jansen.![]()
wat een inhoudsloze kut is dat. Daar zit ook niets in. Tenminste vroeger, ik weet niet hoe het nu is.
Chantal is juist heelijk ongecompliceerd en heeft grote zelfspot en goed gevoel voor humor zoals je Fatima als zangeresje bij dat sportgala terecht weesquote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een inhoudsloze kut is dat. Daar zit ook niets in. Tenminste vroeger, ik weet niet hoe het nu is.
maar jij gaat dan ook niet mainstreamquote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
* verslikt zich*
mieke's handkar??![]()
![]()
Nee daarmee is de markt al verzadigd, om het wiel opnieuw uit te vinden.![]()
Chantal is echt grappig als presentatrice.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
ja haar reakties zijn vaak best wel scherp en spitsquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ChantalIk vind haar echt heel erg tof als ze live is, zonder autocue.
thank you!!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef HuubTuub het volgende:
Ach, het hoofd is leuk. Van Ron dan.
Chantal mogen ze een tv verbod opleggen, dom wicht net als Dooske
Elkaars mensen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten. Gaan we elkaars mensen keuren![]()
O dat zou goed kunnen. Ik denk dat ie hier iedereen al versleten heeftquote:Hee kan het zijn dat ik je krullebol uit Eindhoven zaterdag in Amsterdam heb gespot?
maar is het is (nog) geen streaming video's. heb je die twee sites bekeken? Tis wel voor de hetero's. Maar als ik dat dan ga doen wil ik dat wel gaan uitbreiden.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij gaat dan ook niet mainstream
Hij Tibo, jij Diemenguy. Bij de les blijven Ang3la.quote:
mij heeft hij nog niet gedaan, maar ik had dan weer wel anderen binnen de musicalscenequote:Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elkaars mensen?
[..]
O dat zou goed kunnen. Ik denk dat ie hier iedereen al versleten heeft
gewoon de complete jamin digitaal ontsluitenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar is het is (nog) geen streaming video's. heb je die twee sites bekeken? Tis wel voor de hetero's. Maar als ik dat dan ga doen wil ik dat wel gaan uitbreiden.
Sites zijn ondergebracht bij een bedrijf in Den Haag, die verzorgen die shit erachter.
Vanwege haar domme dozigheid?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Chantal is echt grappig als presentatrice.
Bij de les blijven? Tibo komt helemaal niet naar de pride.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij Tibo, jij Diemenguy. Bij de les blijven Ang3la.
Oh. Dan had ik iets fout begrepen. En Mr.O vast ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de les blijven? Tibo komt helemaal niet naar de pride.
He's not into the gay sceneHij's ook nog nooit op roze maandag geweest.
Tibo gaat naar Sneakerz op het stadhuisplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |