abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73146103
Ik log net in op U2.com
En wat blijkt, ik heb zomaar een nieuwe pre-sale code zonder mijn subscription te hebben verlengd!

Meer mensen met zoiets?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_73146361
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:34 schreef CoExist het volgende:
Ik log net in op U2.com
En wat blijkt, ik heb zomaar een nieuwe pre-sale code zonder mijn subscription te hebben verlengd!

Meer mensen met zoiets?
Ik ook! Maar in de FAQ staat nog steeds dat je je inschrijving moet verlengen voor een nieuwe presalecode.

Zouden ze per ongeluk codes hebben verspreid? Ik durf deze i.i.g. niet zonder meer te gebruiken, straks annuleren ze mijn aankoop.
pi_73146732
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ik ook! Maar in de FAQ staat nog steeds dat je je inschrijving moet verlengen voor een nieuwe presalecode.

Zouden ze per ongeluk codes hebben verspreid? Ik durf deze i.i.g. niet zonder meer te gebruiken, straks annuleren ze mijn aankoop.
The thought had crossed my mind...
Heb natuurlijk wel 4 tickets voor Amsterdam besteld met die pre-sale code.
Nahja, dan ga ik wel verlengen... al zitten er nog niet echt venue's bij waar ik heel erg graag naar toe wil.
Stade de France is misschien wel tof... Wenen misschien ook nog wel.

Het word ook een beetje teveel van het goede om U2 zovaak te zien, hoe tof de 360° Tour ook is.
Heb nu Amsterdam & London aangedaan...dus ik hoop wel dat ze met iets vernieuwends komen...

*EDIT*
Wil ik net verlengen doet die fucking website van U2.com weer vaag met het doorlinken naar de shop!
Nu eerst maar FireFox installeren...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_73146791
Deze codes zullen wel ongeldig verklaard worden wanneer ze erachter komen dat het fout gegaan is..
pi_73146916
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
Deze codes zullen wel ongeldig verklaard worden wanneer ze erachter komen dat het fout gegaan is..
Zou leuk zijn als je in Moskou staat te blauwbekken met een goedkope fles wodka en je ticket is 1 keer ongeldig.
pi_73147655
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:56 schreef CoExist het volgende:

Stade de France is misschien wel tof...
Ik was er 11 juli 2009, de sfeer was kut. Fransen weten niet hoe je een feestje moet bouwen.
pi_73150807
Die pre-sale code, die van mij is precies dezelfde als bij de eerste pre-sale. Ik heb gisteren het lidmaatschap al verlengd dus er zal wel een nieuwe komen lijkt me.

De nieuwe code begint met een '2' volgens de FAQ.

[ Bericht 49% gewijzigd door Miracle_Drug op 27-09-2009 16:34:22 ]
pi_73155477
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:01 schreef CoExist het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als je in Moskou staat te blauwbekken met een goedkope fles wodka en je ticket is 1 keer ongeldig.
Moskou schijnt rond eind augustus rond de 20 graden te zijn dus dat zal wel los lopen . Maar inderdaad. Zuur is het wel!
Ik moet nog maar even kijken of en waar ik heen ga. Opzich lijkt Moskou mij wel een gave stad om een keer geweest te zijn, dus misschien plak ik er een city trip aan vast.. Het schijnt alleen een gedoe te zijn om aan een visum te komen.
Als Rome of Belgie ergens in augustus zijn overweeg ik om naar die concerten te gaan
pi_73173994
Als ik de gaten zie in de datums, dan denk ik wel dat er nog wat concerten bij komen. Ik hoop nog een keertje londen of zo...
pi_73178515
Ik heb nu een gebruikte code staan (this code has been used), en een nieuwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')