abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71412318
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik denk dat het leger bang is voor hun eigen inwoners, mede doordat het gros hiervan wapens bezit. Er moeten dan gekke dingen gebeuren willen ze hun martial law doordrukken.
Als je met een pantservoertuig door de straat gaat, wat willen ze dan doen? Dat bedoel ik onder andere.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:09:57 #127
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71412509
quote:

[..]

Ik denk dat het leger bang is voor hun eigen inwoners, mede doordat het gros hiervan wapens bezit. Er moeten dan gekke dingen gebeuren willen ze hun martial law doordrukken.
Ja, maar dat zouden ze ook wel zonder Burgermeister zijn.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71412960
quote:

[..]

Zie dat filmpje over een burgelijke nationale defensie(wat dus bestaat uit burgers?), wat Obama wilt, wat net zo goed is gefinacieerd als het leger. Wat dichter bij het volk staat en wat dus lostaat van het echte leger.
Niet dat hier geen opstand zou kunnen komen, maar waarom wilt Obama zo'n sterke civiele leger?
pi_71412997
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:24 schreef Billary het volgende:

[..]

Zie dat filmpje over een burgelijke nationale defensie van Obama (wat dus bestaat uit burgers?), wat Obama wilt, wat net zo goed is gefinacieerd, en dus dichter bij het volk staat en wat dus lostaat van het echte leger.
Niet dat hier geen opstand tegen komt maar waarom wilt Obama zo'n sterke civiel leger?
Dat filmpje duurt 20 seconden. Ik kan er dus niks over afleiden behalve die ene uitspraak. Welke context etc.? Dat hoor je dan weer niet...
Mr. Prolapse 2009
pi_71413253
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat filmpje duurt 20 seconden. Ik kan er dus niks over afleiden behalve die ene uitspraak. Welke context etc.? Dat hoor je dan weer niet...
Ja, maar hoe anders kan je het begrijpen, het zijn zijn woorden en niet moeilijk te begrijpen lijkt mij?
Het gaat verder niet in op technische details, behalve dan dat het net zo goed gefinancierd gaat worden als het huidige leger om de vrijheid te beschermen. Maar ok, je kan er verder niks mee. Het blijft in elk geval heel vaag waarom hij dit zegt- voor welke reden precies.
Maar ja politici zijn meestal vaag, als ze echt eerlijk waren, dan kwam het volk gelijk in opstand
pi_71413259
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als je met een pantservoertuig door de straat gaat, wat willen ze dan doen? Dat bedoel ik onder andere.
Sticky bombs? Er zijn genoeg manieren om die pantservoertuigen aan te pakken, genoeg veteranen ook overigens. Daarbij denk ik niet dat een Amerikaanse soldaat het op zijn geweten wil hebben dat hij zijn eigen landgenoten aanpakt. Owja, daar gebruiken ze dan Duitsers voor.

Ik snap je punt overigens weer niet zoals gewoonlijk. Wat vind jij van dergelijke plannen? Ik krijg soms het gevoel dat je er een groot voorstander van bent, net zoals dat je een groot voorstander bent van het griepvaccin en tamiflu, je bent immers de adviseur van het griepforum (net zoals dat je ineens de mods van BNW en TRU van advies voorziet, dat terzijde overigens).

Jouw vertrouwen in de overheid is zeer groot. Daarom eigenlijk mijn vraag, waarom geloof jij de overheid sneller dan kritische gedachten over deze overheid? Het lijkt dan ook net alsof jij denkt dat het onmogelijk is dat een overheid krampachtig controle probeert te houden over haar bevolking, en hierbij ernstige fouten maakt, tot op het nastreven van een controle op populatie. Het komt dan ook vaak over dat mensen raar zijn als ze het ergens niet mee eens zijn, en zodoende maar beter hun mond kunnen houden volgens jouw visie.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 28-07-2009 23:38:12 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71413289
Nee maar je kan hier gewoon niks op concluderen, was hem een vraag gesteld over nationale veiligheid indien de situatie verslechterd? Hadden ze het over wat er moet gebeuren als hun hele ploeg Defensie mannen in het buitenland zit?
Je kunt hier niks van af leiden.
Mr. Prolapse 2009
pi_71413507
*Kijkt zijn adviseur vragend aan of hij hier op zou mogen reageren*
pi_71413543
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef ToT het volgende:
Spreek, onderdaan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dragorius op 28-07-2009 23:50:45 ]
Mr. Prolapse 2009
pi_71413587
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef ToT het volgende:
Als er iets niet goed verwoord is moet je het zeggen. Denk dat het ook een goede vraag is tbh.

Wat is zijn standpunt mbt. deze Fema testen, en wat zou hij ervan vinden op het moment dat er serieuze zaken gaan gebeuren in de VS?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71413661
WOOHOO!!! Nog 19 minuten te gaan!

mediaconsument: ik weet niet waarop je baseert dat hij onze adviseur is. Dragorius geeft gewoon veel input, en dat wordt gewoon gewaardeerd.

Ikzelf sta relatief in het midden qua overtuiging. Misschien neig ik iets meer richting de gevestigde orde, maar ik ben wel kritisch. Ik denk niet dat ik die varkensbloedhoestvaccinatie ga nemen, mede dankzij de dingen die hier op BNW besproken zijn.

BNW en TRU worden dus NIET beheerd door mensen van de Bigpharma, want als ik WEL een aanhanger daarvan zou zijn die zich door een veronderstelde Bigpharma-medewerker liet adviseren, dan zou ik die shots dus WEL nemen!
pi_71413690
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als er iets niet goed verwoord is moet je het zeggen. Denk dat het ook een goede vraag is tbh.

Wat is zijn standpunt mbt. deze Fema testen, en wat zou hij ervan vinden op het moment dat er serieuze zaken gaan gebeuren in de VS?
Met "hij" bedoel je Dragorius?
Geen idee, vraag het hem zelf!
pi_71413740
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Sticky bombs? Er zijn genoeg manieren om die pantservoertuigen aan te pakken, genoeg veteranen ook overigens. Daarbij denk ik niet dat een Amerikaanse soldaat het op zijn geweten wil hebben dat hij zijn eigen landgenoten aanpakt. Owja, daar gebruiken ze dan Duitsers voor.
Je kan altijd je eigen legereenheden gouden bergen beloven, discipline en loyaliteit he. Het Duitse leger was ook niet slecht tot op het bot, en deed wat hen werd opgedragen en was ingestampt. Dit is dus net zo "reeel".
quote:
Ik snap je punt overigens weer niet zoals gewoonlijk. Wat vind jij van dergelijke plannen?
Welke plannen? Er zijn geen plannen om mensen te ronselen in kampementen, die oefening staat daar ook los van.
quote:
Ik krijg soms het gevoel dat je er een groot voorstander van bent, net zoals dat je een groot voorstander bent van het griepvaccin en tamiflu,
Ben ik ook, om meerdere redenen Ten eerste is dit eindelijk een adequate reactie van de overheden in de wereld op een pandemia (of welke grote uitbraak dan ook) waarbij de volksgezondheid weldegelijk een risico loopt. Daarbij zijn vaccinaties altijd al succesvol geweest (muv 1976 wat natuurlijk niet goed te praten is) en werkt Tamiflu. Dat is ook wetenschappelijk aangetoond en reproduceerbaar. Ik ben dus ook voor gezonde mensen en niet voor decimatie of wat dan ook
quote:
je bent immers de adviseur van het griepforum
Oh? Sinds wanneer is dat? Ik discussieer enkel mee in een open forum, nergens heb ik de rol van adviseur geclaimed of uberhaupt verkregen. En die rol wil ik mezelf niet toe-eigenen, ik ben geen afgestudeerde arts. Dat zou dan ook nog een frauduleus statement zijn van mij.
quote:
(net zoals dat je ineens de mods van BNW en TRU van advies voorziet, dat terzijde overigens).
Advies? Ik maak gewoon, net als jij bijvoorbeeld, gebruik van de feedback topics voor, jawel, Feedback
quote:
Jouw vertrouwen in de overheid is zeer groot. Daarom eigenlijk mijn vraag, waarom geloof jij de overheid sneller dan kritische gedachten over deze overheid? Het lijkt dan ook net alsof jij denkt dat het onmogelijk is dat een overheid krampachtig controle probeert te houden over haar bevolking, en hierbij ernstige fouten maakt, tot op het nastreven van een controle op populatie. Het komt dan ook vaak over dat mensen raar zijn als ze het ergens niet mee eens zijn, en zodoende maar beter hun mond kunnen houden volgens jouw visie.
Mijn vertrouwen in de overheid is alleen groot op dit punt, op dit moment, omdat de mensen van o.a. het RIVM erachter zitten, en niet de lamzakken (excusez moi) die in het kabinet hun plasje doen over onderwerpen.
En, ik zeg nooit en nergens dat mensen met een andere mening hun mond maar moeten houden. Sterker nog, als je mijn posts echt zo volgt had je gezien dat ik, ook in mijn vermeende "adviezen" juist voorvechter ben van open communicatie, ongeacht wat je mening is. Mits je het maar kan onderbouwen, een redelijke norm toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_71414197
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je kan altijd je eigen legereenheden gouden bergen beloven, discipline en loyaliteit he. Het Duitse leger was ook niet slecht tot op het bot, en deed wat hen werd opgedragen en was ingestampt, dit kan ik overigens niet geheel duidelijk aangegeven hebben. Dit is dus net zo "reeel".
Heb het over de theorie dat de WHO opstootjes wil gaan veroorzaken, en dat er Duitse legereenheden ingezet gaan worden tijdens de martial law/fema oefeningen. Daar gaat het toch in dit topic over?
quote:
Ben ik ook, om meerdere redenen Ten eerste is dit eindelijk een adequate reactie van de overheden in de wereld op een pandemia (of welke grote uitbraak dan ook) waarbij de volksgezondheid weldegelijk een risico loopt. Daarbij zijn vaccinaties altijd al succesvol geweest (muv 1976 wat natuurlijk niet goed te praten is) en werkt Tamiflu. Dat is ook wetenschappelijk aangetoond en reproduceerbaar. Ik ben dus ook voor gezonde mensen en niet voor decimatie of wat dan ook
Ja, dat kan ik begrijpen. Wat ik echter niet begrijp is waarom jij er zo zeker van bent dat dit zo'n gevaarlijke griep is. Dit terwijl hierover eigenlijk nog niet veel bekend is, anders dan dat het een virus zou betreffen met de kracht van het spaanse griep virus. Veel andere zaken over dit onderwerp zijn nog totaal niet zeker, of uitgetest, en je roept nu al als conclusie dat het een adequate reactie is van de regeringen.
quote:
Oh? Sinds wanneer is dat? Ik discussieer enkel mee in een open forum, nergens heb ik de rol van adviseur geclaimed of uberhaupt verkregen. En die rol wil ik mezelf niet toe-eigenen, ik ben geen afgestudeerde arts. Dat zou dan ook nog een frauduleus statement zijn van mij.
Zo kom je wel over hehe, positief bedoeld overigens. Ik zie je regelmatig mensen corrigeren en verwijzen naar de huisarts. En de warme meldingen over dat tamiflu en de vaccins betrouwbaar zijn.
quote:
Advies? Ik maak gewoon, net als jij bijvoorbeeld, gebruik van de feedback topics voor, jawel, Feedback
In TRU post je niet zoveel, toch zie ik je telkens in inderdaad die topics het verlossende of verzachtende woord spreken, dit terwijl je volgens mij weinig hebt meegekregen van de situatie daar. Net zoals hier dat je gesprekje wijst op zijn one-liner, dat kan ToT overigens zelf wel af denk ik.
quote:
Mijn vertrouwen in de overheid is alleen groot op dit punt, op dit moment, omdat de mensen van o.a. het RIVM erachter zitten, en niet de lamzakken (excusez moi) die in het kabinet hun plasje doen over onderwerpen.
En, ik zeg nooit en nergens dat mensen met een andere mening hun mond maar moeten houden. Sterker nog, als je mijn posts echt zo volgt had je gezien dat ik, ook in mijn vermeende "adviezen" juist voorvechter ben van open communicatie, ongeacht wat je mening is. Mits je het maar kan onderbouwen, een redelijke norm toch?
Ja daarom bedoel ik het ook positief, je komt soms nog erg actief of bijdehandt over, posts vliegen volgens mij dan ook uit je vingers. Daarom vraag ik ook naar jouw standpunt.
pi_71414221
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:47 schreef Dragorius het volgende:

neem nou van mij aan, dat RIVM(ongeacht haar goede mensen en bedoelingen) 0 invloed heeft op wat er gebeurt met het "vaccin".

De grote wisseltruc is al eerder uitgehaald, en vaker ook.

Als ik 'm kan bedenken, heeft het team dat ervoor betaald krijgt 'm allang bedacht.
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71414490
quote:
Het komt dan ook vaak over dat mensen raar zijn als ze het ergens niet mee eens zijn, en zodoende maar beter hun mond kunnen houden volgens jouw visie.
Dit bedoel je "positief" ? Volgens mij hebben we dan verschillende definities van positief in ons woordenboekje staan. Op de rest reageer ik "morgen" aangezien ik iets teveel Grolsch in mijn bloed heb om nog goed en opbouwend te kunnen reply-en
Trusten lieve BNW-ers
Mr. Prolapse 2009
pi_71414652
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dit bedoel je "positief" ? Volgens mij hebben we dan verschillende definities van positief in ons woordenboekje staan. Op de rest reageer ik "morgen" aangezien ik iets teveel Grolsch in mijn bloed heb om nog goed en opbouwend te kunnen reply-en
Trusten lieve BNW-ers
Jup, ik denk dat het aan de woordkeus ofzo ligt, het komt zo op mij over. Zie het als een stuk tekst waarvan je in je eentje eigenlijk nooit zeker kunt zijn van de uitwerking. Je bedoelingen komen dan ook de laatste tijd beter naar voren, ga zo door.
pi_71418473
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Heb het over de theorie dat de WHO opstootjes wil gaan veroorzaken, en dat er Duitse legereenheden ingezet gaan worden tijdens de martial law/fema oefeningen. Daar gaat het toch in dit topic over?
Waarbij ik zeg dat dat op zijn beurt imo niet nodig zou zijn, met (valse) voorwendselen kan ook je eigen leger daarvoor ingezet worden. Zie bijv. WO1 en 2.
quote:
Ja, dat kan ik begrijpen. Wat ik echter niet begrijp is waarom jij er zo zeker van bent dat dit zo'n gevaarlijke griep is. Dit terwijl hierover eigenlijk nog niet veel bekend is, anders dan dat het een virus zou betreffen met de kracht van het spaanse griep virus. Veel andere zaken over dit onderwerp zijn nog totaal niet zeker, of uitgetest, en je roept nu al als conclusie dat het een adequate reactie is van de regeringen.
Dit virus heeft zich in korte tijd zo snel verspreid, dat doet bijna geen enkel ander virus haar na. Bovendien kunnen de symptomen als longontsteking voorkomen, omdat dit virus zich diep nestelt in de longen. Waar zit hem het gevaar? Massa-besmetting, niet zozeer in heel veel doden nog (dan zou het eerst drastischer moeten muteren) maar als 10% van je bevolking (geen onrealistische cijfers m.b.t. dit virus) ziek op bed ligt, heb je als land al een stilstand. En dat voor minstens een week lang. Dan is je hele land ontregeld. Daarna is een andere 10% ziek etc.
Ik vind dit inderdaad een adequate reactie omdat ze er meteen bovenop zitten, zij zien gelukkig ook de noodzaak in van het blijven draaien van de maatschappij
quote:
Zo kom je wel over hehe, positief bedoeld overigens. Ik zie je regelmatig mensen corrigeren en verwijzen naar de huisarts. En de warme meldingen over dat tamiflu en de vaccins betrouwbaar zijn.
Niet meer dan logisch gezien mijn achtergrond en de insteek die ik hierin heb. Ik vind dat in deze tijden mensen met deze besmettelijke griep extra moeten opletten, hoe sneller je erbij bent hoe minder ziek je in potentie kan worden. Tamiflu is een bewezen middel hierbij en kan alleen op recept verkregen worden. Ook niet via internet bestellen dus, dat is vaak 1) te duur en 2) moet je maar afwachten of de dosering etc. wel klopt, geen halve pillen of whatever.
quote:
In TRU post je niet zoveel, toch zie ik je telkens in inderdaad die topics het verlossende of verzachtende woord spreken, dit terwijl je volgens mij weinig hebt meegekregen van de situatie daar.
Ehm nee hoor Ik lurk in principe in alle BNW en TRU topics, en dat al een behoorlijke tijd (jaren inmiddels) en daarom weet ik wel waar bepaalde topics over gaan. En die woorden, dat is mijn aard, ik vind dat beide kanten, believer en non-believer, met evenveel respect zijn argumenten mag voeren. Maar dan moet iedereen ook open staan voor (redelijke) kritiek
quote:
Net zoals hier dat je gesprekje wijst op zijn one-liner, dat kan ToT overigens zelf wel af denk ik.
Ik vond dat beledigend, als het niet je mening is hoeft niemand zo afgeserveerd te worden. En ToT kan ook niet 24 uur per dag online zijn. Ik ben ook zo'n man die op straat tegen iemand zegt, als die persoon een papiertje op de grond dondert, "raap je dat niet even op?" . Zit dus in mijn aard
quote:
Ja daarom bedoel ik het ook positief, je komt soms nog erg actief of bijdehandt over, posts vliegen volgens mij dan ook uit je vingers. Daarom vraag ik ook naar jouw standpunt.
Hier zie ik werkelijk je punt niet. Dat meen ik echt. Bijdehand? Actief? Ik post misschien met 'passie' omdat de onderwerpen mij na liggen, maar ik ga niet iemand publiekelijk terecht zetten of aan de schandpaal nagelen met zogenaamde bijdehante posts. Ik ga er vanuit dat mensen hun eigen graf wel graven als ze dom en niet onderbouwd bezig zijn

En, mijn standpunt heb ik al eerder toegelicht, zoals in de vorige posts Of heb je het nu over iets anders?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:57:34 #144
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71418603
Ik blijf het toch iets raars vinden, deze openbare oefening:
quote:
WHO/UN use “false flag” operation to suggest American army personel in Michigan are German troops to spread fear, says Marine Drew Malone Raines
By birdflu666
Below is an email from Drew Malone indicating that WHO/UN is using intimidation tactics on the US civilian population by passing off ordinary US soldiers as “German” soldiers undertaking “counter terrorism exercises” on American soil.

“Ladies and gentlemen,
word was confirmed after my Radio show of July 24th that the “GERMAN Troops” in Michigan spoke fluent Engllish in several dilects turns out to be AMERICAN ARMY personel. the NLE has NO , I repleat NO GERMANS involved. this has been INDEPENDENTLY CONFIRMED
by the GERMAN DEFENCE MINISTER.

This is a WHO/UN tactic to spread fear. Please see email from
German Defense Ministry below. Bsically, there are only “friendly”
troops on US soil in cover of Uniforms from other nations except
Australia, Canada, Mexico, and possible the UK with “DUTCH”
being used as “referees”.
quote:
according to a caller into the Alex Jones show, German soldiers were caught in the USA (on their NLE09 drill) shouting in public, “Let’s take over America!”

sounds like your German soldiers like their arrogant, raucous war as much as the Brit and USA soldiers
Ze gaan wel heel erg op in hun 'spel' of niet soms?

Is dit normaal?
http://birdflu666.wordpre(...)-drew-malone-raines/
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71418660
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:57 schreef Ticker het volgende:
Ik blijf het toch iets raars vinden, deze openbare oefening:
[..]

[..]

Ze gaan wel heel erg op in hun 'spel' of niet soms?

Is dit normaal?
http://birdflu666.wordpre(...)-drew-malone-raines/
De WHO heeft hier niks mee te maken, die heben geen baat bij deze oefening en hebben ook niks te maken met welke militaire tak dan ook.
Ik vraag me ook af "wie wat" gehoord heeft etc. Dit zijn weer van die claims waar je niks mee kan omdat je het niet kan verifieren...Zijn er video-opnamen van, met geluid enzo? Dan wordt het al heel anders bijvoorbeeld.
Volgens Burgermeister doet nu ook Nederland mee, als "scheidsrechters" ? Weet ze uberhaupt wel wat die oefening inhoudt?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:13:32 #146
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71418832
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:01 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De WHO heeft hier niks mee te maken, die heben geen baat bij deze oefening en hebben ook niks te maken met welke militaire tak dan ook.
Ik vraag me ook af "wie wat" gehoord heeft etc. Dit zijn weer van die claims waar je niks mee kan omdat je het niet kan verifieren...Zijn er video-opnamen van, met geluid enzo? Dan wordt het al heel anders bijvoorbeeld.
Volgens Burgermeister doet nu ook Nederland mee, als "scheidsrechters" ? Weet ze uberhaupt wel wat die oefening inhoudt?
Maar zonder dat we te hard van stapel lopen, is het niet logisch om even argwanend te zijn?
Ik vind dat je het allemaal wel heel rooskleurig in ziet.

Ik heb, en dat meen ik serieus, nog niets kunnen halen uit het Jane Burgermeister verhaal waarvan ik zeg, totale onzin.
Alles wat zij zegt, wordt namelijk ondersteund door genoeg andere mensen, die in posities zitten, die het niet kunnen maken om onzin te vertellen.

Let op:
quote:
Vaccines far more deadly than the swine flu; mass vaccinations a recipe for disaster say Dr. Mae-Wan Ho and Prof. Joe Cummins
http://birdflu666.wordpre(...)nd-prof-joe-cummins/

Oké, wie is die dr?
Nou Wiki kan mij genoeg vertellen, en dit is echt niet zomaar een Fok! forum user!
quote:
Ho received a Ph. D. in Biochemistry in 1967 from Hong Kong University, was Postdoctoral Fellow in Biochemical Genetics, University of California San Diego, from 1968 to 1972, Senior Research Fellow in Queen Elizabeth College, Lecturer in Genetics (from 1976) and Reader in Biology (from 1985) in the Open University, and since retiring in June 2000 Visiting Professor of Biophysics in Catania University, Sicily.[2][3][4]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mae-Wan_Ho

En dan zijn site, waar het orginele bericht vandaan komt:
Institute of Science in Society
quote:
The vaccines far more deadly than the swine flu; mass vaccinations a recipe for disaster

Dus waarom doen we net alsof er echt niets aan het handje is?
De enige die me dat vertellen zijn jullie, terwijl ik steeds meer alarm kreten hoor van mensen uit de industrie!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:13:55 #147
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71418838
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:49 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waarbij ik zeg dat dat op zijn beurt imo niet nodig zou zijn, met (valse) voorwendselen kan ook je eigen leger daarvoor ingezet worden. Zie bijv. WO1 en 2.
[..]
Soldaten zijn dan ook ook gewoon guineypigs voor de heren strategen.
Men denkt dat ze patrionistisch bezig zijn maar zijn krijgen nog een trap na ook.
Zo jammerlijk dat de goedgelovige ernstig misbruikt wordt.
quote:
Dit virus heeft zich in korte tijd zo snel verspreid, dat doet bijna geen enkel ander virus haar na. Bovendien kunnen de symptomen als longontsteking voorkomen, omdat dit virus zich diep nestelt in de longen. Waar zit hem het gevaar? Massa-besmetting, niet zozeer in heel veel doden nog (dan zou het eerst drastischer moeten muteren) maar als 10% van je bevolking (geen onrealistische cijfers m.b.t. dit virus) ziek op bed ligt, heb je als land al een stilstand. En dat voor minstens een week lang. Dan is je hele land ontregeld. Daarna is een andere 10% ziek etc.
Ik vind dit inderdaad een adequate reactie omdat ze er meteen bovenop zitten, zij zien gelukkig ook de noodzaak in van het blijven draaien van de maatschappij
[..]
De maatschappij die we hebben mag wel eens goed op zijn falie krijgen....
quote:
Niet meer dan logisch gezien mijn achtergrond en de insteek die ik hierin heb. Ik vind dat in deze tijden mensen met deze besmettelijke griep extra moeten opletten, hoe sneller je erbij bent hoe minder ziek je in potentie kan worden. Tamiflu is een bewezen middel hierbij en kan alleen op recept verkregen worden. Ook niet via internet bestellen dus, dat is vaak 1) te duur en 2) moet je maar afwachten of de dosering etc. wel klopt, geen halve pillen of whatever.
[..]
nee een bewezen middel als chronisch onderdrukker met een suicidale inslag.
quote:
Ehm nee hoor Ik lurk in principe in alle BNW en TRU topics, en dat al een behoorlijke tijd (jaren inmiddels) en daarom weet ik wel waar bepaalde topics over gaan. En die woorden, dat is mijn aard, ik vind dat beide kanten, believer en non-believer, met evenveel respect zijn argumenten mag voeren. Maar dan moet iedereen ook open staan voor (redelijke) kritiek
[..]
Waarom ben je dan nu pas sinds een maand of 2 actief aan het deelnemen, als je zegt dat je al jaren lurkt.
Of was je bekend onder een andere Avatar?
quote:
Ik vond dat beledigend, als het niet je mening is hoeft niemand zo afgeserveerd te worden. En ToT kan ook niet 24 uur per dag online zijn. Ik ben ook zo'n man die op straat tegen iemand zegt, als die persoon een papiertje op de grond dondert, "raap je dat niet even op?" . Zit dus in mijn aard
[..]
En daar zijn er te weinig van. .. je krijgt van die blikken als je zegt of iemand het thuis ook op de grond flikkert.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:19:12 #148
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71418922
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar zonder dat we te hard van stapel lopen, is het niet logisch om even argwanend te zijn?
Ik vind dat je het allemaal wel heel rooskleurig in ziet.

Ik heb, en dat meen ik serieus, nog niets kunnen halen uit het Jane Burgermeister verhaal waarvan ik zeg, totale onzin.
Alles wat zij zegt, wordt namelijk ondersteund door genoeg andere mensen, die in posities zitten, die het niet kunnen maken om onzin te vertellen.

Let op:
[..]

http://birdflu666.wordpre(...)nd-prof-joe-cummins/

Oké, wie is die dr?
Nou Wiki kan mij genoeg vertellen, en dit is echt niet zomaar een Fok! forum user!
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Mae-Wan_Ho

En dan zijn site, waar het orginele bericht vandaan komt:
Institute of Science in Society
[..]

Dus waarom doen we net alsof er echt niets aan het handje is?
De enige die me dat vertellen zijn jullie, terwijl ik steeds meer alarm kreten hoor van mensen uit de industrie!
er wordt vergeten door menigeen dat er veel heel veel vooraanstaande microbiologen op zeer verdachte wijze zijn omgekomen, inbraken en branden in labs e.d.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/deadbiologists.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71419000
http://www.dcscience.net/?p=129
Ik kan ook met linkjes strooien, deze bewijst weer het tegendeel bijvoorbeeld.
Nee, ik zie het niet "te rooskleurig" in, misschien zie jij het wel "te donker"? Ze hebben nog 2 dagen om heel die Amerikaanse bevolking onder het mom van die oefening via transporttreinen (die zijn geidentificeerd als auto-transporten via rails, maar dat terzijde ) naar die "fema kampementen" te vervoeren.

Waarom pakken ze dan een oefening die jaarlijks terugkeert? Waarom gaan ze niet "gewoon" de straat op, mensen oppakken etc.? Niemand buiten de VS die hier wat aan zal doen, aangezien het een binnenlandse affaire betreft. Niemand die daar verder bij gebaat is.

Mae Wan Ho wordt trouwens niet genoemd door de Open University Hm...
Joe Cummins is ook "nergens te vinden" als vermeend professor, behalve bij de IoSiS. Die trouwens tegen alle medicijnen is en puur zich richt op homeopathie en Chinese geneeskunst.

Hoe komen ze er eigenlijk bij dat het gevaarlijk is? Het vaccin is nog in ontwikkeling en er is nog geen ingredientenlijst openbaar. Ook voor hen is dat nog niet toegangkelijk.
Mr. Prolapse 2009
pi_71419169
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Soldaten zijn dan ook ook gewoon guineypigs voor de heren strategen.
Men denkt dat ze patrionistisch bezig zijn maar zijn krijgen nog een trap na ook.
Zo jammerlijk dat de goedgelovige ernstig misbruikt wordt.
Dat zeg ik toch ook? Dat zou veel makkelijker zijn, dan zo'n hele operatie eromheen etc. Zoiets zou je ieder moment kunnen uitvoeren. Waarom dan zo omslachtig. Als ik de evil-boss was geweest, had ik het wel geweten hoor, dit zou veel efficienter zijn
quote:
De maatschappij die we hebben mag wel eens goed op zijn falie krijgen....
De maatschappij, dat ben jij Ik hou niet zo van burgerdoden, met name niet als die voorkomen hadden kunnen worden.
quote:
nee een bewezen middel als chronisch onderdrukker met een suicidale inslag.
En uiteraard heb je hier veel studies over, die reproduceerbaar zijn en aantonen dat jij onomstotelijk gelijkt hebt en dat al die mensen die dit middel al in de loop der jaren succesvol hebben gebruikt, allemaal voor de trein zijn gesprongen?
quote:
Waarom ben je dan nu pas sinds een maand of 2 actief aan het deelnemen, als je zegt dat je al jaren lurkt.
Of was je bekend onder een andere Avatar?
Omdat dit onderwerp mij na aan het hart gaat, voorheen was ik vooral een KLB'er, om even lekker op Fok! te kunnen lachen om domme grapjes en mensen die zichzelf compleet de nesten in werken met hun dagelijks falen. Nu dit onderwerp (waar ik door mijn studie gewoon veel over weet, en zelf heb KUNNEN ervaren) zo actueel is, ben ik ingesprongen. Sowieso lurkte ik al die tijd al mee, omdat, zoals ik eerder al zei, ik alle meningen een kans geef en ook gerust open sta voor zaken
quote:
En daar zijn er te weinig van. .. je krijgt van die blikken als je zegt of iemand het thuis ook op de grond flikkert.
Ja, maar goed, ik blijf het doen, totdat iemand met het schaamrood op de kaken beseft dat het inderdaad dom is, en die "spreads the word" dan ook. Samen komen we er wel
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er wordt vergeten door menigeen dat er veel heel veel vooraanstaande microbiologen op zeer verdachte wijze zijn omgekomen, inbraken en branden in labs e.d.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/deadbiologists.html
Zozo, 2001 en 2002. Inderdaad errug actueel, en in de tussentijd zijn er geen microbiologen meer over nee.... Ahum...
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')