I know, maar anders ontspoort dit topic nog verder.quote:
Hoe ziet "de Amerikaan" die FEMA-tests eigenlijk? Of wordt daar uberhaupt geen aandacht aan besteed meer?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef popolon het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat er niks te melden valt.
Er zijn dagelijks oefeningen in het hele land: FEMA, National Guard etc. , Niks raar aan, 't wordt hier weer leuk opgeblazen, dat wel. En als je dan zo'n clown als oversight hebt die met allerlei onzin loopt te strooien gaat zo'n topic wel hard.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe ziet "de Amerikaan" die FEMA-tests eigenlijk? Of wordt daar uberhaupt geen aandacht aan besteed meer?
Waar komt die 04.07 vandaan?quote:31.07.2009 = 04.07.2009 = 11.11
Even een korte cursus numerologie dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef Dragorius het volgende:
Ja maar wat betekent dit dan?
[..]
Waar komt die 04.07 vandaan?
Wat ik er van kan maken is dat ze de 31 naar 4 vertaalt, maar dat maakt het idd geen 04-07, good question dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Dragorius het volgende:
Waar komt dan 04.07.2009 vandaan? Kan ik ook wel willekeurige reeksen bij elkaar pakken...
Dat is wat numerologie doet/toepast, vraag me niet waarom.. wellicht dat blackgirl of google je meer kan vertellenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Dragorius het volgende:
En waarom alles optellen? Als het nou 3 MIN 1 was?![]()
Dat is het punt, dit wil dus niks zeggen op deze manier.
Wat dat betreft is (wordt) het tegenwoordig ook allemaal aan elkaar gelinkt.. vind het altijd wel interessant om te lezen, neem het mee.. kan niet zeggen in hoeverre het allemaal echt zo werkt.. dus hou alle opties open..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef Jumparound het volgende:
die 04.07.2009 komt w/s uit het hyperdemensionaal design.
x aantal omloopdagen van mercurius / venus na triggerdate x. oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |