Even een korte cursus numerologie dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef Dragorius het volgende:
Ja maar wat betekent dit dan?
[..]
Waar komt die 04.07 vandaan?
Wat ik er van kan maken is dat ze de 31 naar 4 vertaalt, maar dat maakt het idd geen 04-07, good question dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Dragorius het volgende:
Waar komt dan 04.07.2009 vandaan? Kan ik ook wel willekeurige reeksen bij elkaar pakken...
Dat is wat numerologie doet/toepast, vraag me niet waarom.. wellicht dat blackgirl of google je meer kan vertellenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Dragorius het volgende:
En waarom alles optellen? Als het nou 3 MIN 1 was?![]()
Dat is het punt, dit wil dus niks zeggen op deze manier.
Wat dat betreft is (wordt) het tegenwoordig ook allemaal aan elkaar gelinkt.. vind het altijd wel interessant om te lezen, neem het mee.. kan niet zeggen in hoeverre het allemaal echt zo werkt.. dus hou alle opties open..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef Jumparound het volgende:
die 04.07.2009 komt w/s uit het hyperdemensionaal design.
x aantal omloopdagen van mercurius / venus na triggerdate x. oid.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
En die mensen zijn op eigen houtje gegaan, zonder inmenging van het leger
quote:Weer zo'n "wie weet betekent het wel wat" post waar zelfs beelden van zijn waarop je ziet dat er geen gekke dingen gebeuren daar.
quote:Was zelfs op het RTL nieuws vanmorgen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
pas op, chemisch lek..... maar u mag hier rustig blijven hoor...
Mandatory betekent toch echt verplichtquote:Throne says the evacuation is mandatory
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef Jumparound het volgende:
och, hebben wij geen last van...
enschede? iemand?
of was dat ook een coverup.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
zijn jullie met meer daar?
...of hoor je stemmen?
Zijn er al berichten dat er 10.000'den burgerslachtoffers de straten van de US bezaaien?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef Dragorius het volgende:
Nu weer on-topic herenVerdere smiley-converstaties via PM
Voor dat soort vragen dien je je te vervoegen bij Lambiekjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zijn er al berichten dat er 10.000'den burgerslachtoffers de straten van de US bezaaien?
of was dat pas het plan voor de laatste dag?
Zo iemand heeft zichzelf dan gediskwalificeerd voor wát ze ook nog ooit zal beweren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Dragorius het volgende:
Maar dan wil ik hier even de stelling ingooien > Als nu blijkt dat er niks gebeurt, terwijl Jane Burgermeister en haar volgelingen hier stellig van overtuigd waren, wat is dan het vervolg? Dan valt in mijn ogen alles wat ze zegt in diskrediet. Ze is hier namelijk nog specifieker over geweest dan over de vaccins etc.
Hoe kan je iemand geloven die dit soort verhalen en paniek verspreidt en dan toch ongelijk krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |