Kap nou met die linkdumps overal, die verhaaltjes bevatten niet meer dan een bevestiging dat er een oefening gaande is, die jaarlijks plaatsvindt overigens.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kap nou met die linkdumps overal, die verhaaltjes bevatten niet meer dan een bevestiging dat er een oefening gaande is, die jaarlijks plaatsvindt overigens.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Dartanion het volgende:
Heel duidelijk dat ze een oefening houden.
Even uit interesse:
Als er op je werk een brandoefening word gehouden, denk je dan ook gelijk dat een pyromaan de brandoefening opgezet heeft?
heel erg rond, alsof het een bouwput is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
ik ben een heel klein beetje bekend, met het gebruiken van een gebeurtenis, voor het creeren van een andere gebeurtenis.
iedere gebeurtenis die nu afwijkt van alle dag, kan een aanloop hebben naar een volgende gebeurtenis.
[ afbeelding ]
dat heeft toch niks met dit topic te maken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:54 schreef vanwelleer het volgende:![]()
Texas: Mother decapitates and eats newborn
Tuesday, July 28, 2009,17:06 [IST]
Texas, Jul 28: In a freakish incident, a mother allegedly decapitated her newborn baby, ate pieces of the body.
The Texan mother, Otty Sanchez was covered in blood when the police arrived at the place where she had killed her baby. And she was screaming, "I killed my baby, I want to die," the police said.
Police spokesman Joe Rios said, "She mentioned that someone or something told her to do it and she was hearing voices, so that leads us to believe she was experiencing some kind of mental crisis."
According to a news agency report, the woman had separated from the child's father about a week ago. She was living with her mother and sister who were helping her take care of her baby.
Born on Jun 30, the baby was just a three week old tot.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met dit topic te maken!
Houdt verband met de recessie, zodra mensen armer worden stijgt de criminaliteitquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is nogal verdacht dat met een naderende nwo het aantal moroden toeneemt na jaren van daling.
en ze moeten wel zeker zijn van hun zaak, dat de nwo slaagt, anders was het niet zo onsubtiel uitgevoerd
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Houdt verband met de recessie, zodra mensen armer worden stijgt de criminaliteit
dus ze hebben een speciale machine uitgevonden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
dit gebeurt op een plek waar op dit moment wordt geoefend met de laatste technologie.....
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus ze hebben een speciale machine uitgevonden?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:12 schreef YuckFou het volgende:
vermakelijke discussie hier, persoonlijk geloof ik niet zo in burgermeisters verhaal, haar rechtzaak tegen de VN vind ik nog interessant, dit sensatie verhaal raakt me niet echt, maar de discussie is best goed dit keer...alleen die linkdumps
door iemand die ik al een tijdje niet gezien had
die zichzelf na een ietwat ludieke aktie ook nogal te kijk had gezet
maar nu dus weer terug is
kap met die kutsmilies voor je zinnen
game on!
3 vragen...quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
3 vragen...
Waarom heet je geen Oversight meer
quote:Waarom heb je geen permban
quote:Waarom nog steeds die kutsmilies?
nah ja, welkom terug dan...quote:
Met dit soort posts maak je van dit topic meer een onzin-topic.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:24 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
en we hebben SWAT teams van internationale samenstelling die nu actief in "zwarte wijken" roadblocks hebben opgezet, en zelfs de mensen die omdraaien achtervolgen en klemrijden.
en ik ben de bron.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met dit soort posts maak je van dit topic meer een onzin-topic.
Verder, zoals ieder jaar is er niks geks gebeurd tot nog toeDus even aftellen en dan hebben we deze Burgermeister-hoax ook weer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |