abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71351052
Op de Tilburgse Kermis was het afgelopen nacht groot feest. Zo rond een uur of 4.15, liep het feest op zijn eind en waren er een hoop feestgangers op straat richting huis of waar dan ook naar toe.
Nu gebeurde er rond dat desbetreffende tijdstip voor het welbekende Café Philip toch een - in mijn ogen - te voorkomen ongeval.
Zoals eerder omschreven was het erg druk op straat. Naast een hoop mensen was er ook een Mercedes Sprinter busje van de Politie Midden en West Brabant ter plekke. Dit busje probeerde om vanaf de Heuvelring de Heuvel in te rijden richting het eveneens bekende 013 popcentrum. Achter het stuur zat een vrouw. De Heuvelring is uiteraard een relatief brede weg, maar de Heuvel is maar smal wegens terassen en de vele feestgangers ter plekke.
Deze chauffeuse was enigszins ongeduldig en toen er dus een hoop mensen voor het busje liepen en stonden rolde het busje langzaamaan naar voren, totdat de mensen niet meer opzij konden / gingen. Het busje stopte, de vrouw deed de zwaailichten aan en begon langzaam weer naar voren te rollen. Het merendeel van de mensen was op veilige afstand van de bus, echter niet iedereen.
Zo was er een jongen die bij de rechter buitenspiegel stond en het busje niet in de gaten had. Netzoals de chauffeuse de jongen niet in de gaten had. Gevolg: het busje rijdt over de voet van de jongen! Het busje stopt op de voet van de jongen. Door omstanders wordt aan de chauffeuse duidelijk gemaakt dat ze achteruit moet, want de jongen zit klem.
De chauffeuse doet dit, de jongen wordt weg gedragen naar het café Philip door een aantal uitsmijters. Vervolgens rijdt het busje door! Zonder ook maar even uit te stappen of het raampje open te draaien en te informeren.

Klacht: Wél klagen dat de normen en waarden in Nederland herstelt moeten worden, maar zelf geeft de overheid het slechte voorbeeld!
pi_71351110
Tsss, vrouwen achter het stuur he.
pi_71351144
Eens met klacht. Menske zal wel doodsbenauwd zijn geweest dat het hele busje niet omgekieperd werd!. Je weet immers daar nooit in orang-oetang city.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71351167
Wegrijden na een ongeluk is toch een misdrijf?
  zondag 26 juli 2009 @ 22:30:12 #5
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_71351169
Die auto had midden in de nacht z'n zwaailichten aan en die jongen presteert het om er recht tegenaan te lopen? Ik denk dat ie zich meer zorgen moet maken om z'n verdwenen blindegeleidehond dan z'n voet.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_71351218
ACAB
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_71351347

Het model van het busje, uiteraard met andere bestickering.

De zwaailichten komen overeen. Deze zijn zeer klein en geven weinig licht.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:41:51 #8
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71351574
En toen heb je uiteraard het kenteken genoteerd zodat je die jongen kon helpen bij het indienen van zijn aanklacht?
pi_71351670
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Biels het volgende:
En toen heb je uiteraard het kenteken genoteerd zodat je die jongen kon helpen bij het indienen van zijn aanklacht?
Nee, maar het lijkt mij logisch dat de politie zelf weet waar hun auto's zich bevinden. De politie zal zelf ook niet willen dat dit soort ongelukken gebeuren.
Dus zal de politie best zelf mee willen werken aan een onderzoek, net zoals bij die wildplassende motoragent is gebeurd.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:47:40 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_71351803
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:44 schreef its_me_ het volgende:

[..]

Nee, maar het lijkt mij logisch dat de politie zelf weet waar hun auto's zich bevinden. De politie zal zelf ook niet willen dat dit soort ongelukken gebeuren.
Dus zal de politie best zelf mee willen werken aan een onderzoek, net zoals bij die wildplassende motoragent is gebeurd.
Nee, en dat tweede al helemaal niet.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:48:14 #11
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71351822
Ik betwijfel of de politie nu nog kan nazoeken welk busje gisternacht rond die tijd in centrum Tilburg was.
pi_71351886
Ik was er bijna bijgeweest

Was het nog iets op de kermis zo laat of heb je je vooral in de café's verscholen voor kampertuig.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:51:19 #13
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71351940
Tuurlijk! Dikke hoax dit, als er een busje op je voet stil gaat staan ben je morsdood
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 26 juli 2009 @ 22:53:46 #14
111749 Dactus
Harder,Better,Faster,Stronger
pi_71352022
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:26 schreef its_me_ het volgende:
...
De chauffeuse doet dit, de jongen wordt weg gedragen naar het café Philip door een aantal uitsmijters. Vervolgens rijdt het busje door! Zonder ook maar even uit te stappen of het raampje open te draaien en te informeren.
...
Ze zal via de mob vast wel om een ondergeschikte hebben gevraagd die poolshoogte moest gaan nemen bij die blinde zandhaas. Aangezien je het hebt over een Sprinter zal het hier wel gaan om een arrestantenbus die een zware gangster of ander kamptuig moest opladen...een spoedgeval dus.
...stomme lul
pi_71352114
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:36 schreef its_me_ het volgende:
[ afbeelding ]

Het model van het busje, uiteraard met andere bestickering.

De zwaailichten komen overeen. Deze zijn zeer klein en geven weinig licht.
ey met die moest ik altijd naar de rechtbank

@ TS: had het busje omgeduwt was het probleem opgelost.

Politie
Vrouw-politie-bestuurder
pi_71356571
Hey ik was erbij!
pi_71365568
quote:
Op maandag 27 juli 2009 07:43 schreef nuldertien.net het volgende:
Hey ik was erbij!

Weet je hoe t met die jongen is afgelopen dan?
  maandag 27 juli 2009 @ 15:21:04 #18
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_71366982
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:51 schreef Rosbief het volgende:
Tuurlijk! Dikke hoax dit, als er een busje op je voet stil gaat staan ben je morsdood
*hapt*

Ja hoor, daar ga je echt dood aan hoogstens dat je voet volledig verbrijzeld is als je echt veel pech hebt maar met 1 voet blijf je gewoon leven.
Hallon!
pi_71377818
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:39 schreef its_me_ het volgende:

[..]

Weet je hoe t met die jongen is afgelopen dan?
Ja mijn voet doet aardig pijn maar gelukkig niks gebroken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')