SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
Heb geen vriendin, maar als ik er één had en ze ging bij me weg dan zou ik haar leven kapotmaken!
Trek af en denk heel logisch na. Is ze het wel de moeite waard waard om te piekeren over haar?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
Heb geen vriendin, maar als ik er één had en ze ging bij me weg dan zou ik haar vriendin neuken!!
dat zei ik ook laatst: als jij bij mij weggaat, dan vermoord ik je, zodat niemand je meer krijgt... Hij kon er wel om lachen, gelukkig!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
Heb geen vriendin, maar als ik er één had en ze ging bij me weg dan zou ik haar leven kapotmaken!
als je dat lang genoeg volhoudt weet je haar daar ook mee te overtuigen. dan heb je je bevestiging eindelijk gevonden en kan je weer verder met je leven. zónder haar. want zij is mooi en jij nietquote:Op zondag 26 juli 2009 22:51 schreef delano.888 het volgende:
Ja ja ja ja en nog eens ja.![]()
Ze is zo mooi, en ik niet, (ik zal wel een goed karakter hebben)
Maak me elke dag weer zoveel zorgen...
Misschien de onderliggende reden dat je geen vriendin hebt?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:54 schreef Hexagon het volgende:
Nee daar heb ik me nooit ook maar een milliseconde druk om gemaakt.
Dat moet je niet te vaak aan haar vragenquote:Op maandag 27 juli 2009 06:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dit ligt wel heel gevoelig bij mij.
Dankzij wat vervelende ervaringen in het verleden heb ik al eens bij een psych gelopen ivm verlatings angst.
Ja ik ben zeker bang om haar kwijt te raken aan iemand anders.
Mede ook omdat mijn eigen zelfbeeld niet zo super is.
Ik weet dat ze van me houd, en dat het uit eindelijk allemaal wel mee zou vallen, maar ik heb me best wel eens onzeker gevoeld tijdens roerige tijden in onze relatie.
Heb haar ook wel eens gevraagd van, waarom blijf je bij me als je veel beter kan krijgen.
En dan krijg ik heel simpel het antwoord, gewoon omdat ik van je hou en dat altijd al gedaan heb.
En ja ik neem haar shit, maar ook omdat ze dat van mij ook accepteerd.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak aan haar vragen
OMG, ik ben een man en hetero maar ik wil je, nu!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
Precies.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:12 schreef IgnitioN het volgende:
Onzeker kattengejank is het. Jouw aanstaande* relatie is niets waard. Een relatie is gebaseerd op een blijk van vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |