Pak een fiets of auto, ga naar hoek van holland. Koop een kaart van de regio waar je heen gaat varen. Ga daar bed & breakfast doen. Hoe kleiner hotelletje hoe beter. Meestal heb je dan wel een klessebeserig tantetje die je wel even zoethout[quote:Op zondag 26 juli 2009 22:15 schreef Hildeee_ het volgende:
Ik ben volgend jaar van plan met een organisatie een taalreis te gaan maken naar Engeland.
Alleen weet ik dus nog niet welke organisatie.
De meest voor de hand liggende (En niet te dure) organisaties zijn toch wel Vinea & Simbo.
Alleen weet ik nu dus nog echt niet welke ik moet kiezen.
Is er iemand die ooit met een van deze organisaties' een reis heeft gemaakt?
Bij mij gaat het dus om een taalreis naar Engeland, is er iemand die dit gedaan heeft wil ik heel graag weten hoe het was en of het je Engels ook helpt.
Alvast bedankt,
Dit kan ik inderdaad bevestigen! Ben afgelopen november voor een taalreis naar malta geweest via studytravel en dit is zwaar bevallen. In mijn geval kwam ik in een gastgezin en ging naar ESE (de school).quote:Op zondag 26 juli 2009 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
Kijk bijvoorbeeld op http://www.ef.nl/master/ils/destinations/malta/
Op Malta 'kun je zo'n taalcursus nog met wat aangenaam weer en een internationaal gezelschap combineren
Ik heb inderdaad hierna gekeken, maar deze organisatie is toch wel een stuk duurder dan zo'n jeugdkamp.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:01 schreef dingdang het volgende:
[..]
Dit kan ik inderdaad bevestigen! Ben afgelopen november voor een taalreis naar malta geweest via studytravel en dit is zwaar bevallen. In mijn geval kwam ik in een gastgezin en ging naar ESE (de school).
Alles was perfect geregeld en ook al was ik er maar 2 weken, het heeft zeker mn engels goed gedaan.
Herkenbaar, deed daar zelf ook aan mee!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:55 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben onlangs naar malta op vakantie geweest, en ik vraag me nogsteeds af hoe al die taalcursus kinderen dat ana hun ouders verkopen, ze zopen zich iedere avond compleet naar de tering daaro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |