Mag ik vragen waar de eerdere fases uit bestonden?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef beertenderrr het volgende:
Nu is het zo dat ik in de afrondingsfase zit waarbij ik voornamelijk bezig ben met het schrijven van mijn scriptie.
Word.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Whoa, dat is wel heel kansloos van Word.
definieerfase: opdracht omschrijven enzoquote:Op zondag 26 juli 2009 22:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar de eerdere fases uit bestonden?
Is wo een man of vrouwquote:Op zondag 26 juli 2009 22:21 schreef beertenderrr het volgende:
en ja, ik studeer nu hbo, ga nog wo doen(en niets met een taal godzijdank
)
In excel ging het niet, wel geprobeerdquote:
Ik dacht meer aan iets als LaTeX, maar ok.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:23 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
In excel ging het niet, wel geprobeerd
Hangt van je studierichting af natuurlijk maar als je iets als Pedagogiek studeert is dat niet zo vreemd toch?quote:
Ja, wat anders? LaTeX of zo? Dat is leuk als je iets technisch schrijft, maar voor de meeste studies is Word volgens mij prima.quote:
Kwestie van veel backups maken. En niet op dezelfde schijf opslaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:32 schreef Bill_E het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel vreemd dat je hele scriptie kennelijk 1 document is. Dat is best eng
Ik weet niet over hoeveel pagina's het gaat. Maar mijn ervaring is 50-60 pagina's met een aantal afbeeldingen ertussen. Das een ramp voor word.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef DaanA het volgende:
[..]
Kwestie van veel backups maken. En niet op dezelfde schijf opslaan.
niet meer in word 2007 aangezien text als plain text op wordt geslagen en images ook volledigquote:Op zondag 26 juli 2009 22:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik weet niet over hoeveel pagina's het gaat. Maar mijn ervaring is 50-60 pagina's met een aantal afbeeldingen ertussen. Das een ramp voor word.
Mja op de zaak heb ik dat probleem gehad. Daar gebruiken we ook 2007. Was zelfs zo erg dat de complete server traag werd toen ik bezig was. En me collega's ook amper konden doorwerken.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef SamStar het volgende:
[..]
niet meer in word 2007 aangezien text als plain text op wordt geslagen en images ook volledig
Gast, documenten moet je schrijven, niet programmerenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:24 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iets als LaTeX, maar ok.
ergens ben ik het met je eens, maar toch hequote:
Bier en drugs schat ik?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar de eerdere fases uit bestonden?
Opmaak is voor mietjesquote:Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Echte mannen hoeven zeker ook nooit hun tekst fatsoenlijk op te maken?
quote:
Toen ik op dit topic klikte wist ik dat de nerds zich zouden melden om zichzelf alleen maar meer voor schut te zetten door te melden dat ze zo'n kutprogramma als Latex gebruiken. En ja hoorquote:
Toen ik die reactie postte wist ik dat reacties als deze zouden komenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Toen ik op dit topic klikte wist ik dat de nerds zich zouden melden om zichzelf alleen maar meer voor schut te zetten door te melden dat ze zo'n kutprogramma als Latex gebruiken. En ja hoor
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef star_gazer het volgende:
Mensen die linux superieur vinden voor desktop toepassingen_!
Linux is in de kern een server-systeem. Voor desktop PCs is het hooguit een gimmick voor zolderkamernerds. En ja, ubuntu ziet er mooi uit, maar windows is vele malen effectiever als desktop-omgeving. Da tkun je niet ontkennen, hoe weinig testosteron je ook hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |