Ah, het gevreesde programma Euphorus.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn vriend is aio op de universiteit, en die moet papers van studenten wel door een soort programma halen dat automatisch op plagiaat checkt
Maar dat kan dus alleen gecheckt worden ahv electronische artikelen en de papers van je studiegenotenAls de bibliografie van je scriptie er betrouwbaar uitziet (en een heleboel boeken kennen ze zelf natuurlijk inhoudelijk wel goed) geloven ze je graag op je blauwe ogen
Glibberen en glijden dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een behoorlijke regenbui hier, dus het veld voor het potje voetbal van vanavond zal nu in topconditie zijn
Dus als je per ongeluk een keer iets intypt wat een andere student ooit eens heeft afgegeven, dan krijg je aftrek van punten?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ah, het gevreesde programma Euphorus.
Dik te stressen altijd als we weer een werkstuk in moesten leveren
Het ging met percentages, als je 10 procent had wat al eerder op het net of in bestanden was te vinden kreeg je zoveel punten aftrek. Maar dan moet je het wel bijna alles hetzelfde schrijven om een match te krijgen. Ik had de eerste keer dat ze Euphorus gingen gebruiken op school 5 procent en ik had alles zelf gedaanquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als je per ongeluk een keer iets intypt wat een andere student ooit eens heeft afgegeven, dan krijg je aftrek van punten?
Wat een klote systeem.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het ging met percentages, als je 10 procent had wat al eerder op het net of in bestanden was te vinden kreeg je zoveel punten aftrek. Maar dan moet je het wel bijna alles hetzelfde schrijven om een match te krijgen. Ik had de eerste keer dat ze Euphorus gingen gebruiken op school 5 procent en ik had alles zelf gedaanEcht waar! Sindsdien vond ik het een hel om zulke dingen in te leveren
Juist. Zijn er al plannen om dit systeem te torpederen?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ja inderdaad![]()
Het is toch logisch dat je wel eens dezelfde bewoordingen gebruikt
Zeker op een middelbare school, waar je soms allemaal iets over hetzelfde onderwerp moet schrijven.
Grey's Anatomy boeit mij niet. Maar wat voor Pizza?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik lekker met een pizza op de bank Grey's Anatomy kijken![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar is die tijd dat je verslagen nog gewoon met de hand schreef ?:P
Rekenmachines zijn best leuk hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En alles uitrekenen op een kladje. (Moest ik trouwens ook inleveren bij de exames.) Geen gekloot met rekenmachines etc.
Aaah das jammer... morgen weer proberen?quote:
But off course! Maar ze kan ook op vakantie zijn......quote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aaah das jammer... morgen weer proberen?
Handig bedoel je. Maar dat je die tijdens examens mag gebruiken is in mijn ogen een slechte zaak.quote:
Dat heb je toch wel gevraagd aan haar collega's?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
But off course! Maar ze kan ook op vakantie zijn......
Ik heb tot na mijn 18de alles hand geschreven in moeten leveren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik tot de tweede klas middelbare school met de hand (moeten) schrijven
Neeh, leuk: Ik heb een paar weken terug allemaal spelletjes op mijn GR gezetquote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Handig bedoel je. Maar dat je die tijdens examens mag gebruiken is in mijn ogen een slechte zaak.
Nee maar ik moet toch elke dag boodschappen doen dus kom ik er snel genoeg achter.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel gevraagd aan haar collega's?
Spelling was toen niet belangrijk?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb tot na mijn 18de alles hand geschreven in moeten leveren.
Maar goed dat Etcie op CZ is. Anders had ik meteen weer "ouwe" naar mijn hoogd gekregen.![]()
Waar is het hoofdrekenen (eventueel met gebruik van een kladje) gebleven.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neeh, leuk: Ik heb een paar weken terug allemaal spelletjes op mijn GR gezetBest leuk als je je verveelt.. Maar hoezo is het een slechte zaak? Ik bedoel.. zolang het geen GR is waar je een hele tekst in kan zetten zou ik het niet zo erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |