Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het doel is natuurlijk een potje vrij worstelen. Dus een beetje oppeppen mag
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....
Ik zou meteen tot actie overgaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?
de dagelijkse dingen,quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*beep*quote:Op zondag 26 juli 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de dagelijkse dingen,
een halfje wit, 2 pakken melk, slabonen en een kassameisje
Dat moet ik nog in het strijdplan verwerken...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Die discussie zou ik bewaren voor met 'r vader.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]ing Dong* Kees mag ik een price check voor een kassameisje alstublieft...
quote:Samurai on the Toilet.
A film by Takeshi Kitano.
(>_<)
(o_o)
(0_0)
(^_^)
The End.
quote:
quote:My girlfriend said I should let my feminine side show a bit more often. So I reversed the car into a bus stop, shouted at her for no reason, spent two hours in the bathroom - coming out looking exactly the same as I did when I went in - and checked her entire text inbox.
She wasn't amused.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptVolgens mij kan ik hem zelfs mijn vriendje gaan noemen
Had nog maar niks gepost omdat de vorige een drama was (
) maar we zijn de afgelopen week heel veel samen geweest en hij vind mij leuk en ik hem
En we hebben het erover gehad en hij wil me nog veeeel vaker gaan zien
![]()
Veel plezier Etcie! Ik zal je missen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, ik ga afsluitenTot over een dag of vier denk ik
Good luck vandaag!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga het strijdplan maken. Weltrusten
Werksequote:
Nou, ondanks dat ik dus niet mag weten hoe en wat, toch heeeeeeeel veel succes.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
![]()
ik heb zo een sollicitatie ergens, ik ga er even verder niet op in, maar laat ik het erop houden dat het precies iets voor mij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |