En dan moet je ook uitleggen over een user die denkt dat hij een filelezer is...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg je de vraag over de rare namen van je vrienden
En dan moet je weer uit gaan leggen dat ze virtueel zijn![]()
en dan
en dan....![]()
Zie je haar nog wel af en toe of ook dat niet?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb de hoop ook nog niet opgegeven hoor
En ik heb nu ook niks fout gedaan, zover was ik ook al voor mezelf
Ik kom haar nog wel eens tegen jaquote:Op zondag 26 juli 2009 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zie je haar nog wel af en toe of ook dat niet?
Gewoon toevallig of spreek je nog wel echt dingen af?quote:
Denkt ze je dat gek bent. Vergeet de paralyzer, hello guys in white suitsquote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg je de vraag over de rare namen van je vrienden
En dan moet je weer uit gaan leggen dat ze virtueel zijn![]()
en dan
en dan....![]()
Dat wilde zij laatst wel weer, toen had ik daar geen zin in, nu is ze op vakantie, maar daarna wilde ze me nog wel een keer zien.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon toevallig of spreek je nog wel echt dingen af?
Rustig over nadenken en later beslissenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat wilde zij laatst wel weer, toen had ik daar geen zin in, nu is ze op vakantie, maar daarna wilde ze me nog wel een keer zien.
Ik heb alleen nog geen idee of ik dat wel wil
Zal ik zeker doenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rustig over nadenken en later beslissen
Stel voor om een keertje samen gezellig een keer boodschappen te gaan doen ofzo...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Tim en Etcie jullie hebben gelijk... gewoon maar zeggen: Ik vind je leuk wil je een keertje met mij wat uit?
Ik weet niet of Etsie en ik de meest aangewezen personen zijn voor advies, maar ik zou niet gelijk zeggen dat je haar leuk vindt. Mee uit vragen komt mogelijk al rauw genoeg op haar dak vallenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Tim en Etcie jullie hebben gelijk... gewoon maar zeggen: Ik vind je leuk wil je een keertje met mij wat uit?
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stel voor om een keertje samen gezellig een keer boodschappen te gaan doen ofzo...
In Assen.... en ik heb serieus net voorbij Den Bosch al groepjes mensen op de bruggen en in de greppels zien staan/zittenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:35 schreef Nesle het volgende:
Ah ik heb het antwoord gevonden bij mijn alwetende vader: het was Truckstar festival in Assen.
En heb je een kat blij kunnen maken net?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Assen.... en ik heb serieus net voorbij Den Bosch al groepjes mensen op de bruggen en in de greppels zien staan/zitten
Nou, het beest liep alleen maar te mekkeren, zoals wel vaker, dus ik heb even de kattebak verschoond, water en brokjes bijgevuld en toen ben ik m gauw weer gesmeerdquote:Op zondag 26 juli 2009 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En heb je een kat blij kunnen maken net?
Ai en ik maar denken dat de directe aanpak de beste is.... nu merk ik wel dat ik een vechtsporter ben....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of Etsie en ik de meest aangewezen personen zijn voor advies, maar ik zou niet gelijk zeggen dat je haar leuk vindt. Mee uit vragen komt mogelijk al rauw genoeg op haar dak vallen
Hup, gewoon vragen morgen, je hebt er lang genoeg omheen kunnen draaien nuquote:Op zondag 26 juli 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai en ik maar denken dat de directe aanpak de beste is.... nu merk ik wel dat ik een vechtsporter ben....
Leert ze je meteen kennen zoals je bent hequote:Op zondag 26 juli 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai en ik maar denken dat de directe aanpak de beste is.... nu merk ik wel dat ik een vechtsporter ben....
truckspotters...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Assen.... en ik heb serieus net voorbij Den Bosch al groepjes mensen op de bruggen en in de greppels zien staan/zitten
je moet het omdraaien.... het had wat kunnen worden maar hij was homoquote:Op zondag 26 juli 2009 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn studiegenoot had overigens inderdaad wel door dat ik hem leuk vond (lees: tot over mn oren halsoverkop hoteldebotel smoorverliefd op hem was), toen ik zowat elke woensdagmiddag en ook vaak genoeg op andere dagen in de boekwinkel waar hij werkte te vinden was
Minpuntje: het is nooit wat geworden en hij bleek achteraf ook nog homo te zijn
Ja dat is waar. Maar of dat goed is.... Ach anders heeft zij botte pech.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leert ze je meteen kennen zoals je bent he
Maar hoe is de reactie van haar kant tot nu toe eigenlijk? Je zegt dat ze al wel door zal hebben dat je haar leuk vindt, maar doet ze daar ook wel eens wat mee?
Ja dat is waar.... ik zal het allemaal meenemen in het plan van aanpak......quote:Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon vragen 'Heb je zin om een keer uit te gaan?'
En als ze danJa
zegt, meteen even regelen, anders komt het er niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |