Als ik dat wistquote:
Misschien ben ik ook wel gewoon lastigquote:
Je was toch met een leuk meisje aan het daten?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel gewoon lastig
Leg eens uit dan?quote:
En het goede antwoord is....?!?quote:
Dat leuke meisje wilde dus geen relatie, ik wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je was toch met een leuk meisje aan het daten?
Als je denkt dat het uit is omdat jij lastig bent, weet je dus wel watskebeurt
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Bleh, ik moet de deur nog weer uit... kat van vrienden eten geven. Had ik dat nou toch maar netjes bij thuiskomst meteen gedaan![]()
Omdat ook ik je het antwoord schuldig moet blijvenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:21 schreef Nesle het volgende:
Waarom gaf niemand antwoord op LB's vraag over die vrachtwagens? Ik wil het namelijk ook wel weten
Ik reed terug van werk en op het viaduct zag het zwart van de mensen met inderdaad complete picknicktafels
Zie m'n reactie op LB, ik heb dus niks verkeerd gedaan, ben gewoon mezelf geweest.quote:
Als ik er aan denkquote:
Zo kun je het ook zienquote:Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Nee TM, dat zie je verkeerdZIJ heeft dan botte pech
Ze denk hoe sneller de topics er door vliegen hoe eerder ze weten hoe het tussen mij en het kassameisje is afgelopen....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Men, wat gaan jullie hard.
Die vraag over die vrachtwagens had ik wel geweten (iets met mosterd en maaltijd)
Zo moet je het zien, veel makkelijker dan je afvragen of je iets fout hebt gedaanquote:
Ah die zal ik op mijn borst spelden morgen... Lief kassameisje wil je met me uit anders heb jij botte pech zegt Etcie.....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Nee TM, dat zie je verkeerdZIJ heeft dan botte pech
Afvragen wat je verkeerd hebt gedaan is zeer vermoeiend en je wordt er niet echt beter van iddquote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo moet je het zien, veel makkelijker dan je afvragen of je iets fout hebt gedaan
Ja, ik heb de hoop ook nog niet opgegeven hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo moet je het zien, veel makkelijker dan je afvragen of je iets fout hebt gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |