Dat is ook het gekkequote:Op zondag 26 juli 2009 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dus je durft nu ook wel samen te eten?![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook het gekkeOp de eerste date heb ik hem voor hem gekookt, de tweede date hij voor mij en vanavond ook samen gegeten. En geen enkel probleem mee gehad
Voelt meteen goed dus
Nee, over twee wekenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al in de uitzending geweest? Ik heb het niet gezien
Lijkt me wel leuk
Nou hartstikke leuk...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptVolgens mij kan ik hem zelfs mijn vriendje gaan noemen
Had nog maar niks gepost omdat de vorige een drama was (
) maar we zijn de afgelopen week heel veel samen geweest en hij vind mij leuk en ik hem
En we hebben het erover gehad en hij wil me nog veeeel vaker gaan zien
![]()
Ofyles, soms denk ik wel eens dat je stiekem mijn ex bentquote:
Sorry had dit even niet gelezen. Wat etcie zegt inderdaadquote:Op zondag 26 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Etc of MaJo ben ik zo knap dat dames mijn gestamel en gestotter niet zullen horen?
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ofyles, soms denk ik wel eens dat je stiekem mijn ex bentdie plaatste ook van dit soort opmerkingen als iemand net iets leuks had verteld
Gewoon zwaaien is ook leuk als binnenkomer
Was jouw ex ook net zo geïnteresseerd als Haagse Harry?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ofyles, soms denk ik wel eens dat je stiekem mijn ex bentdie plaatste ook van dit soort opmerkingen als iemand net iets leuks had verteld
Gewoon zwaaien is ook leuk als binnenkomer
Jaloers? Sarcastisch? Wat lullig uitgedrukt? Ben benieuwd...quote:
Ik hoor gewoon steeds mn exquote:Op zondag 26 juli 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.Het kan erg vervelend zijn, maar ik moet zeggen dat het wel leuk is om ze er zelf in te gooien
Gewoon negeren, hij weet het zelf ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaloers? Sarcastisch? Wat lullig uitgedrukt? Ben benieuwd...
Ik las plan de champagne, ik liep op de zaken vooruitquote:Op zondag 26 juli 2009 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry had dit even niet gelezen. Wat etcie zegt inderdaadWeet niet wat haar type is maar als je een beetje verlegen bent en dat door haar komt is dat juist super cute
Heb je al een plan de campagne?
Ik ben er nog steeds niet helemaal achterquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was jouw ex ook net zo geïnteresseerd als Haagse Harry?
Nee ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hij weet het zelf ook niet
Ik wil een hulplijn inzetten! Mag ik de 50-50?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik koester momenteel geen jaloezie.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sarcastisch of lullig uitgedrukt dan?quote:
Watskebeurt?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Tof voor je MaJo
Mijn datingactiviteiten zijn weer op een laag pitje komen te staan btw
Hier ben ik weer.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hij weet het zelf ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |