niks van hen aantrekken hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat ik het heb gehaald door gewoon mn best te doen? Okee dan..
Mooiquote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben weer een stuk beter dan gisteren
Ben je over naar de vierde?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jup, die 7 voor wiskunde heb ik er wel aan te danken jaMaar de rest van mn rapport niet.
Wel hoor. Wij geven goed advies.quote:
Zoiets ja. Overgekookt denk ikquote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat was het nou? Vermoeidheid, warmte?
Jupquote:Op maandag 27 juli 2009 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je over naar de vierde?
Zo ja, welk vakkenpakket ga je dan kiezen?
Welk advies? Geen rekenmachine gebruiken?quote:
Maar de hulpmiddelen zijn er nu toch, waarom zou je die dan niet gebruiken? Dan zou je ook kunnen stellen dat je fietst in plaats van de auto nemen want men weet niet meer hoe het is om flinke einden te fietsen?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat het niveau als een gek zakt als de hulpmiddelen niet meer voorhanden zijn. Men kan niet zonder.
Dat dusquote:Op maandag 27 juli 2009 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de hulpmiddelen zijn er nu toch, waarom zou je die dan niet gebruiken? Dan zou je ook kunnen stellen dat je fietst in plaats van de auto nemen want men weet niet meer hoe het is om flinke einden te fietsen?
de maatschappij veranderd nou eenmaal, waarom dat terugdraaien als het toch al zo is?
Tja onze minister van Onderwijs ziet ook graag de cijfers omhoog gaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Welk advies? Geen rekenmachine gebruiken?
We moeten zelfs een grafische rekenmachine voor volgend jaar aanschaffen voor wiskunde A.
Gelukkig dan maar. Warmte kan rare dingen met je doen (weet ik uit eigen ervaring)quote:Op maandag 27 juli 2009 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zoiets ja. Overgekookt denk ik
Ja maar dat is wat anders dan hele formules uit je hoofd ratelen. Er zijn echt maar weinig momenten dat je dat nodig hebt, en dan is dat vroeg genoeg om het te leren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat dus
maar toch heeft c4 ergens gelijk, want hoofdrekenen is wel belangrijk.
Jaarlijks lees ik over PABO'ers die niet kunnen hoofdrekenen en ook geen flauw benul hebben van begrijpend lezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat dus
maar toch heeft c4 ergens gelijk, want hoofdrekenen is wel belangrijk.
Jaah, maar we hebben t nodig voor de boxplotten grafieken blabla.. dat zei mijn wiskundeleraar tenminste.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja onze minister van Onderwijs ziet ook graag de cijfers omhoog gaan.
De scholen moeten dus de nieuwe regels volgen.
Laat Ronnie dan ook meteen de 'deserteurs' aanpakken die wiskunde zo snel mogelijk laten vallen. Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja onze minister van Onderwijs ziet ook graag de cijfers omhoog gaan.
De scholen moeten dus de nieuwe regels volgen.
Maar wat doet iedereen als die hulpmiddelen er niet meer zijn. Of dat men ze niet kan verkrijgen?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de hulpmiddelen zijn er nu toch, waarom zou je die dan niet gebruiken? Dan zou je ook kunnen stellen dat je fietst in plaats van de auto nemen want men weet niet meer hoe het is om flinke einden te fietsen?
de maatschappij veranderd nou eenmaal, waarom dat terugdraaien als het toch al zo is?
Klinkt bijna hetzelfde.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
voor de Noorderlingen hier. Wat betekent dat?
Zou een goede zet zijn. Met die 33 miljard extra kubieke meters die het afgelopen jaat gevonden zijn kan NL toch aardig wat jaren voort.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofdrekenen krijg je toch ook.. op de basisschoolquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wat doet iedereen als die hulpmiddelen er niet meer zijn. Of dat men ze niet kan verkrijgen?
Iedreen moet gewoon een basis krijgen ( de scholen) waar mee men kan leven. De extras zijn mooi meegenomen.
Wat wilde je dan doen? Diezelfde rekenmachine bij Kijkshop kopen? Dat kost één of twee tientjes meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, maar we hebben t nodig voor de boxplotten grafieken blabla.. dat zei mijn wiskundeleraar tenminste.
Ik vind het trouwens wel belachelijk, 90 euro voor een rekenmachine
We kunnen het toch ook bewaren? Lijkt me eerder twentsquote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Als het voor de school zo belangrijk is. Laat ze die machines dan zelf kopen. Niet elke ouder van de scholieren kan het betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, maar we hebben t nodig voor de boxplotten grafieken blabla.. dat zei mijn wiskundeleraar tenminste.
Ik vind het trouwens wel belachelijk, 90 euro voor een rekenmachine
kan best, komt van GeenStijl en ik kan me niet herinneren dat ze daar bovenmatig intelligent zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen het toch ook bewaren? Lijkt me eerder twents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |