En nog maar een keer: die besmetting was niet van vaccins voor mensen. Maar van stoffen die gebruikt werden in onderzoek (op dieren) naar vaccins die uiteindelijk voor mensen gebruikt zouden worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef baba117 het volgende:
Als je een verdachte dode vogel besmet is dan komen er mannen in ruimtepakken maar als 14!!!!! landen hun vaccin portie besmet word dan is het een ongelukje? Ongelukje is op zijn minst grove nalatigheid en ook strafbaar maar er is niemand omgepakt? Leuk ook trouwens dat de meeste hier waarschijnlijk niks van wisten want de poging tot massamoord op bejaarden is minder belangrijk dan bijvoorbeeld de dood van Michael Jackson.
quote:Nachvollziehbar ist Folgendes:
Bei einem Unternehmen mit Standort in Niederösterreich wurde ausschließlich für Forschungszwecke (und nicht zur Anwendung am Menschen!) bestimmtes Forschungsmaterial hergestellt. Auf Grund von Fehlern bei der Produktion wurde das Forschungsmaterial mit Vogelgrippe-Virus (Influenza A/H5N1) kontaminiert. Das Forschungsmaterial wurde im Rahmen eines Entwicklungsprojektes eines neuen Impfstoffes gewonnen. Dieses Material wurde dann im Rahmen des Forschungsprojektes zu einer Firma in der Tschechischen Republik transferiert. Dort wurde auf Grund eines Ergebnisses bei einem Tierversuch die Kontamination des übermittelten Forschungsmaterials mit Vogelgrippe-Virus (Influenza A/H5N1) bemerkt.
Dieser Vorfall wurde, von der in der Tschechischen Republik tätigen Firma, kommuniziert und in Folge österreichischen Gesundheitsbehörden gemeldet. Am 9. Februar 2009, 17.00 Uhr wurde das Bundesministerium für Gesundheit (BMG) von einer Kontamination eines für Forschungszwecke hergestellten Materials mit Vogelgrippe-Virus (Influenza A/H5N1) informiert.
Seitens der jeweils national zuständigen Gesundheitsbehörde wurden die notwendigen Erhebungen und Untersuchungen durchgeführt und Veranlassungen getroffen, um proaktiv eine allfällige Gefährdung von Mensch und Tier zu verhüten.
Zu den proaktiv getroffenen präventiven Maßnahmen gehörte die prophylaktische Einnahme eines Neuraminidasehemmers durch möglicherweise kontaminierte Personen, sowie deren medizinische Untersuchung in einem Wiener Spital. Es konnte sehr rasch festgestellt werden, dass es zu keiner Erkrankung gekommen ist.
Rommel?quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:29 schreef Margo37 het volgende:
preventieve medische rommel
Diep...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet of ik die prik ga halen... Als iedereen hem haalt dan hoef ik niet...
En als iedereen die instelling heeft gaat niemand hem halenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet of ik die prik ga halen... Als iedereen hem haalt dan hoef ik niet...
Er wordt heel wat Verkeerde informatie naar buiten gebrachtquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Rommel?
Niet teveel geloven wat die anti vaccinatie propagandisten vertellen....
Geld dat ook voor ademhalen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, ik voel niet de drang om met de kudde mee te doen.
Jij bezwijkt liever nodeloos aan de griep? Alles liever dan je conformeren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, ik voel niet de drang om met de kudde mee te doen.
Oh, je gaat er dood aanquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bezwijkt liever nodeloos aan de griep? Alles liever dan je conformeren?
En wat is de motivatie? Heb je een ander plan om gezond te blijven?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:02 schreef FANN het volgende:
Ik ga de prik NIET halen, ik heb trouwens nog nooit een griepprik gehaald.
Iedereen moet het voor zich zelf uitmaken vind ik, maar ik weet wel dat er een paar jaar geleden ook een soortquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
En wat is de motivatie? Heb je een ander plan om gezond te blijven?
Daar had niemand dus een antwoord op...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:16 schreef Dartanion het volgende:
Een vervelende persoonlijke ervaring dus. Daar is nog wel wat voor te zeggen. Zijn ze toen ziek geworden van het virus in het vaccin of was het een allergische reactie op een van de stoffen in het vaccin?
ben erg nieuwsgierig, mijn excuus
Ik heb ook al jaaaaren geen griep gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
Ga hem denk ook niet halen btw.. keertje griep krijgen.. alweer 15 jaar geleden voor het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |