abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:46:16 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75168874
mja wat wilde je met het topic bereiken?... wil je iets kwijt over moedermelk mak daar dan een interessant topic over met leuke bronnen etc. of wil je gewoon wat kwijt over dat A/N1H1 een gewoon virus is. of wil je de zwarte piet kaart aan de farma geven...

kom met iets nieuws
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75169073
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:46 schreef Re het volgende:
mja wat wilde je met het topic bereiken?... wil je iets kwijt over moedermelk mak daar dan een interessant topic over met leuke bronnen etc. of wil je gewoon wat kwijt over dat A/N1H1 een gewoon virus is. of wil je de zwarte piet kaart aan de farma geven...

kom met iets nieuws
Tja, ik zit hier niet de hele dag te lezen en posten, dus ik ben niet zo goed op de hoogte als jij van wat er allemaal al langs is gekomen: ik lees een paar topics die er mogelijk wat mee te maken hebben, en als er geen tussen zit waar ik mijn ei kwijt kan, maak ik een nieuw topic.

Ik ben vooral geïnteresseerd in discussie. Vandaar ook mijn vraag hier. Maar ik geef niet zo veel om populair meelullen, dus maak je niet druk. Ik kijk wel even of er een ander leuk topic tussen zit, of ga ergens anders heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')