stom van me... bedankt!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Mirjam het volgende:
TT aangepast omdat iemand viel over de term 'bankstel'
ik mocht willen dat ik jou soort humor had...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Zijn lege kratjes Hertog Jan ook goed? Of moeten ze vol zijn?
Het was een serieuze vraag!!!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik mocht willen dat ik jou soort humor had...
Hoe zou jij antwoorden als jij mij was geweest?quote:
ik woon nagenoeg naast een c1000(50 meter) en gall & gall(75 meter), die het mij maar in bier!quote:
Dat zijn 2 kratjes Brand zekerquote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef Marvelous het volgende:
2 kratjes, en 23 volle bierflesjes mag ook als je echt dorst heb!
ikke niet begrijp?! drink bijna nooit brand, blus het wel! als dat nodig is...quote:
2 Kratjes met 23 volle flesjes betekend bij kratjes van Heineken/HJ dat er al 25 flesjes leeg zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 14:15 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ikke niet begrijp?! drink bijna nooit brand, blus het wel! als dat nodig is...
aha, nouja.. wiskundig rekenwonder dat je ben!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:16 schreef neen het volgende:
[..]
2 Kratjes met 23 volle flesjes betekend bij kratjes van Heineken/HJ dat er al 25 flesjes leeg zijn
euhmmmm..... bier is lekker?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:31 schreef synnath het volgende:
Haha, ik vraag me af waarom dit hele topic over de kratjes bier gaat.
Heb je hem nog? Stond het bankstel in een huis waar is gerookt![]()
Moet hij vol zitten met sigaretten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef Marvelous het volgende:
en een vol pakje Marlboro! (maakt niet uit of hij groot of klein is)
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Moet hij vol zitten met sigaretten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |